Borstvoeding en trots!

Discussion in 'Borstvoeding' started by jingels, Jul 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Dag ben ik ook weer. Heb echt minder tijd nu ik minder kolf merk ik ;).

Alles gaat wel goed, zit nu op 2x kolven en 2x mm uit de fles per dag.
    Van het weekend nog op de camping gekolfd, dat ging goed, dus over een maandje op vakantie gaat de kolf ook mee!

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    TROTS!

Al 2 maanden volledige BV :whistle:
    Heeft me de 1e weken heel wat tranen bezorgd en heb vaak gedacht "dat trek ik niet met 4 kinderen"

Denk er nog lang niet aan om te stoppen(ook niet met de 14 voedingen die ik per dag heb) ;)

3. Ready

Ready Actief lid

Oct 31, 2006
    265
    0
    0
    Hoi hoi!

Nou, daar ben ik ook weer eens. Ik heb alles bijgehouden hoor, maar de computer was opnieuw geinstalleerd, wachtwoord was weg en ik was te lui om het op te zoeken :).

Ga ff niet op iedereen reageren, maar blij te lezen dat de meesten genieten van het mooie weer. En sterkte voor de nog beetje zieke en/of huilerige en/of niet slapende babies (en hun moeders).

Hier gaat het eigenlijk allemaal prima. We zijn een paar daagjes op vakantie geweest, en verder zijn wij ook veel buiten. Wel slaapt Mads de laatste 2 weken elke keer maar erg kort overdag, en gaat daarom vaak naar bed. 4 keer max. drie kwartier of zo. Misschien de warmte, misschien de drukte (veel gezellig bezoek met interessante kindjes en ook een aantal keer op bezoek geweest) of misschien een faaase/sprongetje, je weet het niet he ;).

Bijvoeding loopt lekker, hij eet al best vaak, maar kleine beetjes (vind ik dan, ook geen idee wat normaal is op deze leeftijd). Hij eet 's ochtends nu een halve boterham met boter, dan fruit (kwart tot halve vrucht) rond 11 uur, groente rond 16 uur en pap (uit gemakzucht aangemaakt met de nutrilon die ik toch had staan) vlak voor het slapen gaan. Tussendoor soms nog een rijstwafel/halve liga). En elke keer eerst bv natuurlijk.

Het fruit geven we in stukjes met een lepel, en de groente sinds een paar dagen ook. Krijgt hij zelf ook nog wat in zijn hand. Hij kan al prima kauwen en het is een stuk minder geknoei dan gepureerd/geprakt.

Voor de pap wilde ik bij CB vragen wanneer ik (alleen) dat mag aanmaken met (verdunde) gewone melk. Weten jullie dat?

Ik maak namelijk op dit moment mijn voorraad op om voor het KDV genoeg te hebben , want ik kolf ongeveer 100 ml. te weinig op een werkdag en ik heb geen zin meer in bijkolven 's avonds. Ik heb ongeveer nog voor 4/6 weken vriezervoorraad . Ik hoop dat hij daarna doordat hij meer eet/yoghurt mag en misschien wat anders drinken genoeg heeft aan wat ik kolf. In een keer waarschijnlijk, want tegen die tijd is mijn "kolfverlof" ook bijna afgelopen, en ik ben zelf de onderbrekingen van mijn werk ook wel een beetje zat. Doordat ik nu nog maar 3 dagen werk moet ik toch wat effectiever werken om alles af te hebben, en ook al duurt het niet erg lang (meestal 2 keer kwartier per dag) ik merk toch dat ik er tegenop zie/afgeleid ben doordat ik elke keer moet opletten dat ik wel op tijd ga. Als ik lekker aan het werk ben is het soms zo een half uur/uur later dan de bedoeling is, dat ik aan het kolven sla.

Nou, dat is het wel zo'n beetje qua nieuws aan deze kant. Fijne avond nog allemaal, en werk ze morgen (voor degene die "mogen" ;))

4. Ready

Ready Actief lid

Oct 31, 2006
    265
    0
    0
    Ow jah, en ligt het aan mijn of moesten jullie ook zo wennen aan dat bijvoeden? Ik heb nu het gevoel dat mijn hele dag om de hapjes/drankjes van zoonlief draait. Moet er ook echt bij nadenken wat ik meeneem als ik weg ga. Volledig BV was veel makkelijker *LOL*!

En ik wilde jullie deze positieve BV ervaring ook niet onthouden. In de vakantie waren wij (mijn ouders en wij met zijn drieen) even snel in de auto gesprongen, omdat we even wat wilden gaan eten in Noordwijk (jah, daar waren we dus ;)). 4 km van de camping, begin van Noordwijk, autopech!

Auto (van mijn ouders) doet niets meer. ANWB gebeld, auto niet zo te repareren. Dus auto moest weggesleept, reserve auto geregeld etc. Nou, daar stonden we dan. Zijn wij dus maar naar eettentje gelopen met zijn drieen (Mads is gedragen ;)). Helemaal niets bij ons, geen speen, geen eten voor Mads etc. Ik had alleen een luier in mijn jaszak gestopt. 4,5 uur later kwamen mijn ouders eraan! Nou, door de BV heeft Mads dus wel gewoon 2 keer gegeten (lekker in het openbaar in een restaurant ;)) en is zelfs nog een uurtje op mijn arm in slaap gevallen (dat was lang geleden!).

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Natalie, :thumup: toppie 2 maanden alweer! Ja best druk lijkt me met 4 kids.... vind eentje al druk genoeg, maar daar "groei" je natuurlijk ook in..

Ready, ja het zou de warmte kunnen zijn. Alhoewel Thijs eigenlijk nooit langer slaapt dan 3 kwartier. Nu ongeveer 4 of 5 keer 3 kwartier overdag. En dan 19 uur op bed voor de nacht. Wat leuk dat de bijvoeding lekker gaat. Heerlijk even weg geweest, zeker super mooi weer gehad?
    Pap weet ik niet... zove zijn wij nog langeniet :)

Stranger, echt super dat je nog steeds kolft!

Zeema, ja gezellig he? Tandjes... tja hier zijn de onderste twee al door :confused: Helemaal niets van gemerkt. Maar meneer bijt sinds vandaag ook weer overal op en steekt telkens zijn tong uit. Zal me niets verbazen als er nog meer komen...

Sembo, hier moet Thijs ook niets van de zon hebben, veels te fel, maar in de schaduw is het goed. Ik heb geen ontbijtje op bed gehad op moederdag, maar mijn man is niet zo'n ochtend mens en dat had ik ook wel een beetje verwacht... maar gelukkig heeft hij wel aan me gedacht en heb nog een cadeautje gekregen

Jingels, nee ik had ook niet zoveel honger met dit weer dus ik geef hem groot gelijk!

Salapio, Ik zou het gewoon eens een nachtje proberen hoor! Misschien wordt zij ook wel wakker van jullie! Het is eerst een beetje vreemd en vooral als ze ineens wel goed gaat slapen, dan word je alsnog wakker... gebeurt hier ook vaak, wanneer Thijs besluit om maar geen nachtvoeding te hebben, dan word ik wakker en kan het dan niet laten om even te checken of alles nog goed is! Enneh succes met je colleges!

Hanneke, jij bent goed verwend zeg op moederdag! Maar ja, je bent dan ook meteen mama van twee en dan mag je ook best verwend worden! Ik heb een blender gekregen, die wilde ik graag hebben, ik vindt smoothies zo ontzettend lekker en nu kan ik ze zelf maken :)

Hier alles goed, maar merk niet dat hij meer drinkt met dit warme weer... zal wel goed wezen toch? Vandaag lekker niets gedaan even bakkie gedaan bij mijn vader en Thijs had het lekker naar zijn zin bij Opa. Dus hebben we daar ook maar gegeten. Mijn vader had een campingbedje gekocht en kon Thijs even lekker dutten!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,251
    7,289
    113
    Female
    Brabant
    Even ego hoor...

Eva slaapt net pas, terwijl ze rond 19uur in bed lag... en de laatste dagen ging het juist zo goed... maar ze gilde alles bij elkaar. Dentinox gesmeerd en vlak daarna ging ze slapen... vanmiddag ook. Ik heb het vermoeden dat ze boven tanden krijgt. Ze kwijlt nog meer dan ze al deed, echt van die slierten de hele tijd ;) en ze bijt overal op. Ze stopte alles al in haar mond, ook onze vingers, maar nu bijt ze er ook echt op. Maar goed, de tijd zal het leren....
    Verder slaapt ze de ene keer overdag heel goed, om de dag erna weer bijna niet te slapen, zodat we haar na een uur proberen maar uit bed halen... verder is ze supervrolijk en lekker actief (ook als ze overdag nauwelijks slaapt). En ze probeert ook in haar wieg te draaien, vannacht was dat blijkbaar niet gelukt, want ze lag op haar zij, tegen de spijlen aan met 1 been en armpjes door de spijlen, te slapen....smelt...
    Drinken gaat goed, ze komt nu soms ook om de 4 uur, maar ze drinkt nu wel vaak langer, volgens mij teveel, want er komt dan altijd best veel terug. Zal ook wel bij het sprongetje horen... al denk ik dat die bijna genomen is.
    Gisteren de hele dag weggeweest, het ging echt super, zelfs het slapen ging wel redelijk en 's avonds laat hebben we haar vanuit de Maxi Cosi zo in bed gelegd en sliep ze gewoon verder. Vandaag voor het eerst in het buitenbadje geweest, ze vond het vreemd, maar wel heel leuk om te spetteren :D.
    Een paar dagen terug ging ze voor het eerst echt schaterlachen, maar ze schrok er zo van dat het meteen over ging in huilen :D. Vandaag weer, nog even oefenen dus ;), ze snapt er helemaal niets van.

Ik hoop dat Eva morgen wat beter slaapt, dan kom ik even goed bijlezen en op iedereen reageren.

Liefs,
    Snoopy

7. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Goh, de hobbel is genomen, Angelina is weer zichzelf en t zonnetje in huis en ik voel nu ineens hoe moe en gespannen ik ben van de afgelopen weken. Begin af en toe ineens te huilen, om niets. De afgelopen weken heb ik me sterk gehouden en wilde ik niks laten merken om Angelina niet nóg onrustiger te laten worden. Nu is zij weer rustig en komt alles eruit...ik ben dolblij dat ze weer vrolijk is, maar nu ben ik t zelf ff niet meer ;)

8. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wat fijn dat er weer een duidelijke stijgende lijn in zit Hanneke. Ik hoop dat het snel weer helemaal beter gaat en je ook weer een beetje aan je nachtrust toe komt. En wat een verwennerij op moederdag zeg, leuk, je hebt t ook wel verdiend hoor!

Nee eigenlijk niet, maar ik hou t zelf wel beter in de gaten en voed een keertje extra, 5 ipv 4 keer dus.

Joh, wij werden na 2 weken al gek van t gekreun en gehijg en gesnurk (ja echt, ze snurkt nu al hihi) dat we haar toen al op dr eigen kamertje hebben gelegd. En dat gaf een stuk meer rust hoor. Oke, de eerste dagen niet, toen stond ik nog elk uur naarst d'r bedje om te kijken of ze nog ademde haha. Maar ik ben blij dat we het gedaan hebben, was een stuk relaxter zo.
    Sterkte!

Welkom, klets lekker mee!

Wat goed joh, dat je nog steeds kolft. Ik vind dat echt knap hoor, dat je dat al zolang vol houdt. Ik weet niet of ik t zou kunnen, ik heb zo'n hekel aan kolven (doe t ook bijna nooit, dus dan komt er ook niks uit, erg frustrerend hihi)

Je mag zeker trots zijn, die eerste 2 maanden heb je toch maar volgehouden, hoe moeilijk het ook was. En jee, 14 voedingen? Dat hadden wij op regeldagen niet eens :( Respect hoor!

Wij zijn sinds 3 dagen aan t bijvoeden en ik vind t nu al een vak apart, plannen wanneer het handigste moment is en hoe ik dat ga doen als ik er een dagje op uit bed etc. Kun je nagaan hoe dat over een maandje gaat zijn of als er meerdere voedmomenten op een dag zijn. Dus ja, kan me er wel wat bijvoorstellen hoor ;)

9. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Knufff voor jou, zo herkenbaar, dit was bij ons de afgelopen weken elke avond feest, dus weet wat je voelt. Hang in there!

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Salapio, misschien is het wel wat rustiger voor jullie om haar in haar eigen kamertje te leggen. Maarja, hoe zeggen ze dat he, de navelstreng zit er nog aan vast he! Dat eigenkamertje lijkt me zo een eind als je gewent bent haar bij je te hebben. Misschien zou je om te wennen jullie deuren open kunnen laten van de kamers, dan is het geluid toch wat verder weg, en je weet zeker dat je haar hoort. (maarja hier liggen ze al vanaf de geboorte apart van ons, dus ik kan t me niet helemaal goed voorstellen)

Sembo, dat zijn minpunten voor hem. En idd voor straf met vaderdag ook niks doen. Of juist extra veel, zodat ie ziet wat ie vergeten is! Daar dus lekker af en toe een paar slokjes extra.

Zeema, welkom! Gezellig, kom erbij zou ik zeggen. Ik zie dat de kleine al 5 maanden jou melk krijgt, goed hoor!

Geke, lekker hoor dat het kolven nog zo gaat! En dat van die tijd. Haha, ik snap er ook niks van, ik had altijd elke dag wel een paar keer tijd om hier ff te komen kijken. Maar nu Malou ziek geweest is, maar toch ook weer is opgeknapt, heb ik gewoon ineens helemaal geen tijd om hier te komen. Terwijl we toch weer in het oude ‘ritme’ zitten. Strange! Haha! Maar jullie ventje krijgt dus nog heerlijke mamamelk! Heerlijk hoor!

Natalie, gefeliciteerd, en wat is Justin toch een heerlijk kereltje!

Ready, gelukkig dat het drinken nog zo lekker gaat. Die bijvoeding was en is hier nog altijd wennen. Heb al geregeld een dagje over geslagen omdat er geen tijd (geen zin en geen puf) was. Haha! Maar ach, zal zo vreselijk niet zijn. Ennuh dat met die auto, dan heb je toch geluk he, met bv. Als je kv zou geven, had je mooi pech gehad,omdat je niet gerekend had op nog meer extra voedingen. (tenminste ik neem aan dat die mama’s geen liters melk meenemen voor het geval dat ;) )

Appelsientje, hmmmm, dat word lekker smoothies maken en drinken! Lekker hoor!

Snoopy, die eva toch. Pas zo laat gaan slapen! Das niet zo mooi, zeker niet omdat jullie dat niet gewend zijn. Hier gaan ze altijd pas rond 22.00-00.00 naar bed toe. Samen met papa en mama. Hoe doet ze het met drinken en de zere kaakjes? Of lijkt ze met het drinken geen last te hebben? *Edit, haha ik lees nu pas dat ze wat meer/langer lijkt te drinken, dat zit wel goed dan. Einde edit*

Ilse, gelukkig dat ze weer zichzelf is. En idd die extra voeding is misschien wel handig om in de gaten te houden met dit weer.

Wij hebben (of eigenlijk ik heb) afgelopen nachten goed geslapen. Behalve dan dat ik steeds rond 4 uur wakker ben en niet meer kan slapen. Malou wil nog altijd niet goed slapen, maar voor dat karretje heb ik Leander gespannen. Haha, hij is toch lekker 1.5 week vrij, dus kan ie mooi snachts bij haar gaan zitten, en doe ik dat overdag. (oei, das wel heel gemeen van mij). Nouja, we wisselen gewoon af, per nacht of per paar uur. Komt vast wel weer goed, eerst maar eens zorgen dat ze weer helemaal opgeknapt is. Straks naar de huisarts met haar, en daarna ga ik een paar uurtjes werken. Eigenlijk moest ik gister werken, maar een collega had vandaag wat te doen dus vroeg of ik wilde ruilen, dus dat hebben we maar gedaan! Drinken hier gaat nog altijd goed. Ruben lijkt gelukkig niet in de gaten te hebben dat ie met zijn nieuwe aanwinst ook mij zou kunnen bijten. Haha. Hoop dat ie dat niet gaat bedenken ook! De tweede komt er ook aan nu. Wel schattig hoor 2 van die tandjes. Nou, ik ga stoppen, kom snel weer terug hoor! Ga nu eerst maar eens even douchen en voeden, dat moet ook weer gebeuren! Maar dat is geen straf, ik vind het echt nog altijd heerlijk om zo een prulletje aan mn borst te hebben. Ennuh, die ene plek lijkt nu dan toch eindelijk weg te gaan trekken, hij is eerst nog veel groter geworden, maar nu is ie kleiner aan het worden, en jeukt ie ook steeds :oops: .

Fijne dag allemaal! Zwaai!

11. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    hallo allemaal,
    eindelijk weer even tijd om wat te reageren, gister was ik wel erg snel weer weg.

Ik lees allemaal leuke moederdagkadoos en acties. Maar ik doe met jou mee Sembo: volgens mijn vriend 'doen wij niet aan moederdag', vind ik eigenlijk wel jammer, hou wel van ontbijt op bed :) maar we doen mooi ook niet aan vaderdag :p

zeema: welkom, het is hier inderdaad heel gezellig :)

salapio: ben het met de rest eens. probeer het es op dr eigen kamertje. ik had eerst altijd de babyfoon naast mn bed staan maar werd zelfs daarmee te snel van elk geluidje wakker. deuren open werkte hier wel, weet niet hoe ver haar kamertje is?

esli: o, wat fijn dat de rust is weergekeerd. doe het maar rustig aan nu zelf he, dan kom je wel weer bij.

snoopy: kan misschien ook van de warmte zijn dat eva niet wilde slapen? Jotje had gister ook moeite, beetje warm en druk koppie. hij heeft iets nieuws ontdekt: hij kan staand in zn bedje zn gordijnen opentrekken en dan lekker naar buiten kijken. ik hoorde gister om 20.30 ineens allemaal vrolijke geluiden door de babyfoon. ik had al zo'n vermoeden dus ben buiten voor zn raam gaan kijken en daar stond ie dus te gluren. erg schattig maar heb zn bed maar wat versleept zodat ie er niet meer bij kan.

ready: ik geloof dat je gewone (verdunde) melk vanaf een maand of 10 kunt geven, karnemelk al eerder (vanaf 7/8 maand?) maar dat lijkt me niet lekker met pap? eet mats al brood? dan zou je gewoon de melk kunnen geven (kv of bv) en dan een boterham. ik heb zelf nooit pap gegeven maar altijd bv en boterham.
    Ik snap je helemaal wat betreft het kolven. had het ook zo, ben je net lekker bezig, moet je eigenlijk gaan kolven. ik ben toen nog een poos 1 keer per dag gaan kolven, dat scheelt al veel. idee voor als ie wat meer eet?
    Ik heb een datum voor mn promotie trouwens! 4 november. ga volgende week mn manuscript opsturen :)

Heb nu al een week niet gekolfd, ben geloof ik nu echt gestopt ;) Jo heeft flesjes verdunde gewone melk mee naar kdv. thuis wilde ie het niet drinken zei mn vriend vrijdag. maar geeft niet, met 2 keer flink bij mij drinken en wat yoghurt is het ook wel goed. meeste dagen als ik thuis ben drinkt ie 4 keer bij mij.

bolbuikje: fijn dat het wat beter gaat en je weer wat kan slapen (en werken). goed dat ruben zn tandje nog niet snapt ;) en wat lekker dat leander nu vrij is. mijn vriend is ook vrij de komende weken zodat ik mn werk af kan krijgen. na volgende week als het klaar is gaan we lekker 4 weken op vakantie!

dus....ik moet maar es aan de slag ;) doeidoei!

12. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    o, en bolbuikje: kapotte huid kan jeuken als het hersteld dus lijkt me een goed teken als ie kleiner wordt en jeukt...

13. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Allemaal,

daar is ikke weer. We zijn heerlijk op vakantie geweest naar zuid frankrijk. Het was super heerlijk weer en een hele mooie omgeving. Met Marijn gaat het goed. Hij drinkt alleen steeds minder lang aan de borst. S'ochtends en s'avonds wil het nog wel maar overdag is hij met drie minuten klaar. Ik ben dan ook wat sneller met bijvoeding begonnen. Hij eet nu fruit geprakt, een broodkorst en avond eten a la rapley. En wonder boven wonder zijn exceem is geen allergie dus. Nu Marijn meer bijvoeding krijgt slaapt hij s'nachts ook weer meer door.

Ik lees en reageer vanaf nu weer met jullie mee hoor.

@Moederdag: alleen een kado van de oudste twee van school verder niks hier.

@Geke: ik hoop dat je manuscript goed gekeurd word. Lekker hoor niet meer kolven.

@BB: fijn dat het weer beter gaat met je meisje.

@Ilse: fijn dat je meisje weer de oude word.

@Snoopy: houd volmeis. Ik hoop dat ze snel weer beter in haar vel zal zitten.

@Ready: ik houd nog weinig rekening met de bijvoeding. Als het niet uitkomt krijgt Marijn alleen bv.

@Nathalie: je mag zeker trots zijn meid.

@Stranger: dat je nog steeds kolf zeg! Super hoor.

@Zeema: welkom hier.

@Salapio: hoe is het vannacht gegaan?

@Jingels: Marijn drinkt juist minder maar of dat alleen door de warmte komt weet ik niet. Het lijkt wel of hij zijn interesse wat aan het verliezen is.

14. Ready

Ready Actief lid

Oct 31, 2006
    265
    0
    0
    @ Geke

Whoei, datum voor je promotie! Gefeliciteerd, wat een drempel om over te zijn he? Nu "the real deal" nog.

Mads eet al wel brood en verder nog volledig BV (behalve pap geen KV). Maar had idee dat ochtend brood en avond pap een goed idee was. Weet niet waarom, want 2 keer brood kan natuurlijk ook prima.

Ennuh, ik vind pap sowieso vies, dus met kv of karnemelk maakt misschien niet uit ;)?

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar steek mijn neus ook weer om een hoekje. Hier nog steeds borstvoeding..... het gaat allemaal erg goed. Kolven gaat ook nog steeds super. Ik ben van 3 keer kolven naar 2 keer kolven gegaan omdat zoonlief nu 4 uur tussen zijn voedingen laat. Dat is wel lekker hoor..... ook voor mijn baas ;)

Wij zijn met 6 maanden begonnen met bijvoeden. Het heeft toch wel bijna een maand geduurd voordat Kevin doorhad dat hij dat spul op de lepel moest doorslikken en niet uitspugen of -blazen. Nu gaat het fruithapje redelijk tot goed en zijn groentehapje redelijk.

Gisteren heb ik Kevin flinke fles afgekolfde melk gegeven met 3 scheppen Nutrix en daarna nog een toetje bij mij. Daar heeft hij vanaf 19.30 uur tot 6.00 uur op gedaan. Hij is dus helemaal niet voor een late avondvoeding gekomen. :) Dus lekker even heel wat uurtjes slaap weer kunnen pakken. En dat is wel fijn, want zowel hij als ik hebben op dit moment de griep. Kevin gelukkig in een mildere vorm dan ik, leve de antistoffen in de bv!

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geke, ojee, dat betekend dat jullie borstvoedingstijdperk is afgelopen? Of drinkt ie nog wel gewoon bij jou en ben je alleen met het kolven gestopt? (sorry, blond en kan nog niet helemaal helder nadenken ;) ). Die plek idd, dat het jeukt is alleen maar goed. Alleen niet krabbelen en friemelen is erg lastig :) .

Nynke, fijn dat de vakantie heerlijk is geweest. En dat marijn nog altijd lekker bij mama drinkt is ook heerlijk natuurlijk. Eten gaat ook goed zo te lezen! Das altijd fijn om te horen! (hier bagger :rolleyes: haha)

Appeltje, nou die heeft flink geslapen zeg! Haha! Ennuh beterschap.

Hier vanmorgen bij de huisarts geweest, Malou haar oortjes zijn al een heel stuk beter. Ontsteking is nog niet helemaal weg, maar mogen stoppen met de druppels en de spray. Zetpillen ook langzaam afbouwen, maar daar waren we al mee begonnen. Verder nog even klagen, ik kreeg van de huisarts op mn :c: :oops: , ik ben weereens begonnen met afvallen (en ja, daar heeft vorige week met de zieke meid ook aan meegewerkt) maar ben nu 3 kilo afgevallen in 1 week. Huisarts heeft dus een flinke preek gegeven, en ik mag dus niet nog meer afvallen :( . Zo ben weer uitgezeurd. Verder gaat het vandaag weer prima, lekker bij papa flesjes melk op, en mama kon eindelijk weer eens haar zinnen verzetten op het werk! Hmmmm, heerlijk, I love my work! :)

Fijne dag allemaal, geniet nog ff van het mooie weer! Liefs, Hanneke.

17. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    hohoho, even iets rechtzetten! nee hoor, hij drinkt nog lekker bij mij natuurlijk. (staat ook wel in mn berichtje als je goed kijkt ;))

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geke, sorry ik lees nog 2x (heb ik net ook al een paar keer gedaan, maar ik sla het gewoon niet op zegmaar) en idd er staat dat ie nog 2x flink bij je drinkt! Sorry!

19. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    haha, geeft niks hoor! (ga jij maar gauw wat eten dan ;))

mijn moederdag is goedgemaakt want Jo komt n thuis van kdv en heeft een mooi bordje voor me gemaakt met voetafdruk en gedichtje! dat zijn pas kadoos he :)

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geke, idd dat zijn pas echt leuke cadeautjes!
    (ennuh, ik heb verplicht een bord shoarma moeten eten, bleh, het komt haast mn keel weer uit!)

Share This Page