Sinds de 11 maanden voor bij zijn slaapt Jelte nu toch echt behoorlijk door. De laatste paar weken echt van 20.30 tot 06.30, 't is net alsof ik vakantie heb! Begin nu een beetje bij te slapen, ook wel weer eens lekker Borstvoeding gaat hier prima: opstaan BV, voor het slapen,na het slapen ' s ochtend, 's middags, voor en het slapen 's middags en dan 's avonds. "s Ochtends en 's Avonds zijn dan wat langere voedingen, die overdag worden steeds meer slokjes tussendoor. Het is nu toch echt zo supermakkelijk. En vrolijk, actief, tegenwoordig goed slapend-kind, die nooit ziek is ( even afkloppen), echt een geschenk.
Ik heb jullie succesverhalen voorgelezen aan Mirre... die begint meteen te peeuwen in de box ... Ze is er nog niet aan toe geloof ik ... We gaan even lekker wandelen buiten ... wat een superweer O! Heb laatst Mirre gevoed op een roeimachine in een sportapparatenwinkel . Ging best redelijk. Totdat de verkoper erbij kwam staan. Dat vond Mirre toch boeiender dan mijn tiet/melk
*lacht als boer met kiespijn* Ik ben er zooooooo aan toe ... Maar ik vond afgelopen nacht al luxe hoor. Rond 21u voeding, rond 2u voeding, rond 7u voeding En als ik Jingels zo hoor ... dan hoef ik nog maar 5 maanden te zombieën overdag (weer als die boer hoor)
Zal ik je dan nog blijer maken? Ik heb nog steeds af en toe nachtvoedingen. Meer af als toe....... (al gaat het wel steeds beter )
Nou, zo te zien ben ik niet de enige met nachtvoedingen wel een geruststelling. Ik kreeg vorige week nl, te horen dat Eliora nu toch echt wel door moet slapen en dat ik haar anders maar pap moet gaan geven. Afgelopen nacht weer netjes, een keer om 1.30 en een keer om 5.30 en nu ligt ze nog in bed. Maar ik vraag me wel een beetje af of het normaal is dat ze nog steeds op 8/9 voedingen zit per dag, soms 7 soms 10. Maar ze lijkt het nog nodig te hebben. Ik probeer wel wat tijd te rekken, maar dat lukt niet altijd. Ik ben blij dat het bij ons in huis lekker koel is en dat we dus niet de hele dag zitten te zweten. Veel succes vandaag.
Pareltje: laat me je gerust stellen, die van mij dronk ook behoorlijk wat rond die leeftijd. Echt niet ongewoon hoor.
Nynke, leuk te horen dat Marijn helemaal in-to-Rapley is! Hier ook een liefhebbertje. Met name peentjes 'knaagt' hij lekker weg. Ik maak me ook schuldig aan verwaarlozing van het topic hier Erg druk met de zaak. We hebben een nieuw pand gevonden (druk met inrichten en verhuizen) en we hebben 3 nieuwe medewerkers aangenomen! Daarnaast is Vincent slachtoffer geworden van de Zesde Ziekte en hebben we een pittige week achter de rug met veel nacht (en ook dag) voedingen, weinig trek in groenten/fruit. Lastig, want de BV was een beetje aan het teruglopen juist doordat hij zo goed at. Nu dus een soort regeldagen bij de ziekte erbij. Arm kereltje. Snoopy, mooi he die opstekers van collega en oma. Groei je dan ook van trots? Lekker dat Jelte zo doorslaapt, jingels! Voor wat betreft de wandelafsrpaak: Dit zijn de woensdagen waarop ik zou kunnen... 25/6 02/07 16/7 Wie nog meer ?
Even inhaken op die wandel-date... wat voor afstanden hebben julie in gedachten? Het lijkt me leuk om mee te gaan maar ik kan niet zo super veel lopen, dus handig om dat ff in te schatten
Wandeldate: ik kan de 26e juni en 2 juli. Nu Esli, je moet wel rekening houden met een wandeling van een uur of vijf! Nee joh tuurlijk niet. Gewoon een kleine wandeling en daarna gezellig wat drinken ofzo. Nemo: het Kralingse Bos in Rotterdam, kom gezellig mee
Leuk wandelen In principe kan ik op woensdag ... dus ik wacht gewoon de datum af en dan ga ik nadenken of ik wel durf
Even stoom afblazen, als het mag.... Vincent heeft de 6de ziekte (gehad) en we zijn nu vreselijk aan het emmeren met de BV De productie was al wat minder stabiel de afgelopen maand, omdat we hetr vaste eten aan het opbouwen zijn. Maar nu hij ziek is/was, wil hij liever meer melk drinken. Dus heb hem gewoon iedere keer op verzoek aangelegd. Ook weer meerdere nachtvoedingen. Maar vandaag vraagt hij heel duidelijk, maar als ik hem aanleg, weigert hij na 3x zuigen. Echt krijsen en overstrekken. Mijn tsr laat altijd heel even op zich wachten (meestal 30 sec 'hard' werken voor hem), maar nu is hij volgens mij gewoon ongeduldig. Uiteindelijk heb ik wat BV ontdooit en met de fles gegeven, maar hij nam maar 70cc, dus dat was ook niet al te veel. Ga dus ook niet meer doen. Moet er waarschijnlijk maar op vertrouwen dat hij wel drinkt als hij echt honger heeft?! Daarnet heb ik eerst heel even de kolf erop gezet en hem direct daarna aangelegd en toen dronk hij wel heel even en viel pardoes in slaap. Ben nu gelijk wel onzeker of ik nog wel 'genoeg heb'. Weet dat er altijd genoeg is, mits je op verzoek voedt, maar toch.......
Tuuuuurlijk durf je! En joh, we gaan wandelen, dus als je t niet meer durft, wandel je gewoon de andere kant op