Uuhhhmmm Zaanse Schans is niet in Rotterdam, hoor De wandeldate is in het Kralingse Bos bij de plas. We moeten nog een tijd en precieze locatie afspreken. Sembo, jij bent er het meest bekend; wil jij een voorstel doen dat makkelijk met OV en met auto (parkeren) te bereiken is? AnneLiesje, welkom!
Zaanse Schans, Kralingse Bos ... voor mijn hersenen die functioneren in optimel forma exact hetzelfde ...
Whahaha ik begrijp je wel, hoor! Ik durf nog steeds nergens naartoe zonder een briefje met wat ik allemaal moet doen Was net trouwens helemaal vergeten te zeggen dat ik het superleuk zou vinden als DM meewandelt met ons!
Ik zal me trouwens eens fatsoenlijk voorstellen. Ik kom zomaar ineens binnen vallen.. Ik ben Marleen, moeder van Roel die nu 9,5 week oud is. De BV verloopt niet geheel vlekkeloos. Men denkt dat ik vaatkramp heb en dat denk ik zelf ook. Heel vervelend. Van de week ook een beginnende borstontsteking, maar ik het gelukkig erger kunnen voorkomen door compressen, voeden, voeden, voeden en veel masseren. Ik ben wel trots dat ik ondanks de pijn er nog wel voor ga. Ik heb al verschillende dips gehad, maar gelukkig toch steeds weer de moed gevonden om door te gaan!
Zaanse Schans, misschien leuk voor de volgende date? Ik hou mezelf ff onder voorbehoud hoor, voor de wandeling. Ben nog steeds vreselijk moe en merk nog niets van mn dosis-verhoging en tis toch een uur rijden voor me, dus moet tegen die tijd ff kijken of ik energie genoeg heb. Zoals ik me nu voel, kan ik amper vanaf hier naar de parkeerplaats lopen
Anneliesje en Marleen, van harte welkom hier Ik zal snel even een routebeschrijving neerzetten. Het handigste is bij het strandje. De tijd maakt voor mij niet uit, zeggen jullie maar wat het beste uitkomt qua reizen e.d.
Ergens rond een uurtje of 11? Uurtje lopen en dan misschien een lunch pakken / drankje doen? Ik rij het in een half uur a 3 kwartier aan, dus voor mij maakt de tijd niet zoveel uit. Hoef er niet vroeg voor op oid.
Marleen ook van harte welkom hier. Balen dat het niet zo lekker loopt met de BV, maar super dat je volhoud!
Ja ik doe mn best! Ik ben nog wel een "groentje" in vergelijking met de meeste hier natuurlijk. 9,5 week is nog niet zo lang!
Mij maakt het ook niet veel uit wat tijd betreft. Rotterdam is ongeveer 3 kwartier vanaf hier, heb geen idee waar het Kralingse bos is, maar kom ik nog wel achter, weet iemand misschien een adres? (voor de Tomtom ). Ilse, dosis verhoging waarvan dan? Heb ik iets gemist? Zou leuk als je ook meekan, maar als het niet gaat, tja, dan gaat het natuurlijk niet. Hopelijk heb je snel weer wat energie... Maar hoe meer meiden er komen, hoe minder eng ik (en Salapio denk ik ) het vinden. Lijkt me ook leuk als DM komt! Lijkt me gewoon leuk als er zoveel mogelijk komen . En lunchen is ook een leuk idee, vanaf 1 juli alle horeca rookvrij toch? Of mooi weer, zou nog beter zijn . Nieuwe meiden, welkom! Hier alles goed, Eva heeft opeens bedacht, om na 5,5 maand op haar buik werkelijk nooit haar hoofd neer te leggen, op haar buik te gaan slapen . Sinds een paar dagen legt ze opeens haar hoofd wel eens neer als ze op haar buik ligt (en als ze bij ons zit). Maar voor 10 seconden hooguit, maar dat is al heel wat, hebben we nooit eerder gezien! En gisteravond is ze op haar buik in slaap gevallen na wat gejengel, ik dacht ik ga eens kijken en toen bleek ze op haar buik te liggen! Vanmiddag ook (overdwars aan het hoofdeinde ) en vanavond ook weer. Ik heb haar gisteravond en vanavond wel weer op haar rug gelegd... Van het weekend gaat het toch echt gebeuren: Eva gaat naar haar eigen kamer 's nachts . In haar wieg kan ze met heel veel moeite draaien en aangezien ze het nu dus ook 's avonds doet, wordt het te gevaarlijk. Liever naar haar eigen kamer dan dat ze uit haar wieg valt.... Pffffffff heb het er maar moeilijk mee (schrijf ik met een knipoog, maar de tranen staan in mijn ogen... wat ben ik toch een emo-muts... vanmiddag ook, stond ik opeens met Eva in mijn armen te huilen in de slaapkamer, omdat ik Eva aan het vertellen was waar zij ter wereld was gekomen (aan het voeteneinde van ons bed). Liefs, Snoopy
Oh euh, geen idee eigenlijk of ik dat wel eens verteld heb Ik heb een schildklierafwijking, hij werkt te traag, zonder medicijnen werkt ie gewoon bijna niet. Daardoor heb ik (onder andere) last van chronische vermoeidheid en extreem overgewicht. Een paar weken geleden is mn dosis weer verhoogd, waardoor ik me wat minder moe zou moeten gaan voelen, maar dat is dus nog niet zo. Helaas. Ik ben momenteel dus helemaal bekaf, zodra Willem uit zn werk komt, ga ik m'n bed in, overdag vaak ook nog even als Angelina in bed ook slaapt. Maar wordt er niet beter op helaas. Hmm over emo gesproken, zit nu zelf ook weer te janken terwijl ik dit typ, maar das vooral frustratie en vermoeidheid, helaas. 11 uur is voor mij ook prima hoor, ik denk dat ik gewoon een dag van te voren beslis of ik kom of niet, oke?
Marleen, welkom. Ik heb ook veel last gehad van die vaatvernauwing. Bij mij onverklaarbaar begonnen en vanzelf weer overgegaan ... helaas pas na een maand of 4 ... ik weet het niet meer precies. Het enige wat ik kan zeggen is: hou vol! Het gaat over! (maar als mensen dat toen tegen mij zeiden dacht ik :c. Sterkte in ieder geval Snoopy, o jee op de buik lekker slapen ... en naar het eigen kamertje. Ik vind het zelf heerlijk dat ik weer rustig kan lezen als ik naar bed ga, maar als Mirre dr nachtbraaknachtjes heeft ... Kan me erg goed voorstellen dat je er emo van wordt. En ook al geboren aan het voeteneinde ... hier ook ... Mirre werd bijna uit bed gelanceerd Ilse, jeemig wat kl*te ... erg knap dat je dan 'gewoon' nog BV geeft. Denk dat veel mama's er al lang mee gekapt waren. Knuf!
Haha die Snoopy, niets zo heerlijk als lekker even een potje janken! Herkenbaar hoor. Marleen welkom.
Ha dames, weer tijd voor tijdverdrijf en gedachtes ergens anders over laten gaan! Weet je ik moet nog steeds afkicken, als ik hier kom kom ik eerst hier bij jullie kijken en dan bedenk ik me dat ik hier niet hoor! Zo stom gewoon! Dames, ik ben trouwens toch weer aan het kolven geslagen gister 5 keer gekolfd, ong 200 ml gekolfd in al die keren (niet lachen he omdat het zo weinig is, maar ik ben er heel blij mee!). Wil het toch nog een keer gaan proberen (als ik genoeg doorzettingsvermogen heb, en het gaat lukken door de andere dingen hier zegmaar, lukt het deze poging niet, dan stop ik echt en is het afgelopen, dan lukt het gewoon niet meer en moet ik me er daarbij neerleggen ). En als het gaat wil ik ook gaan proberen of domperidon uitkomst biedt. Ook 'mijn' lk heb ik al gevraagd of ze me er dan bij wil helpen zegmaar. Maar moet nog even wachten, kan nog niet beginnen met die domperidon. Heeft er iemand enig idee binnen hoeveel tijd kindjes het 'afleren' om aan de borst te drinken? Aanleggen heb ik namelijk nu al een heel tijdje niet meer gedaan. Vraag is dus eigenlijk, zouden ze het nog wel weten? En zou ik het nog wel weten ! Uhm oke wel weer genoeg over mij/ons 8) ! Anneliesje welkom heel veel succes en plezier met het voeden en de bijvoeding! Marleen, welkom en we zijn allemaal ooit eens pas 9 weken aan het voeden geweest, ik hoop dat het snel wat beter/fijner gaat en dat je net zo lang (of langer) volhoud als de meeste dames hier! Toppie! Ilse, dikke vette knuffel! lijkt me idd moeilijk meid! Ik hoop voor je dat je mee kan om te wandelen! (dat betekent namelijk dat het met jou beter gaat, en das alleen al fijn!) Snoopy, wat een prachtig filmpje! sorry had even geen zin om daar te reageren . En ja die tranen! Lekker laten lopen joh! Hier ook nog steeds weer alleen maar als ik op de kamertjes ga kijken of ze slapen! Salapio, hoe is het nu met de nachten. Uhm mirre was toch steeds snachts wakker? of verwar ik je nu met iemand anders ? Esther, gelukkig dat die kleine weer beter is! En lekker eet en drinkt! Nynke, jullie maffia leden zijn idd prima tijdverdrijf! haha! En uit een maffia stappen is heel moeilijk, ik wil zo graag weer bij de maffia horen! [-o< ! Jingels ook nog altijd lekker aan de melk! Drinkt die kleine vent eigenlijk ondertussen ook al wat anders? of alleen nog lekkere melk? Sorry iedereen die ik vergeet! Knuffel voor iedereen! En veel plezier voor de meiden die gaan wandelen.
Zo de kleine meid ligt heerlijk te slapen, dus even wat tijd om hier te komen gluren! Jingels, dankjewel, ik begin nogal snel te twijfelen over mijn kunnen als moeder als ik weer zon vervelende opmerking krijg, maar het gaat steeds beter! Jouw kindje geniet al heerlijk lang van mamas melk! Lekker hoor. Ilse, veel plezier vandaag op de verjaardag, hoop dat het dit keer meevalt met de opmerkingen over de bv! En je er niks van aantrekken, ja dat kan ik wel zeggen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Lees net over je schildklier, sterkte meid, lijkt me frustrerend als je zo graag wilt maar je lichaam werkt niet mee. Marleen, jij ook welkom! Knap dat je het weet vol te houden. Heb zelf ook 2x borstontsteking gehad. Au. En dan bij jou nog in combinatie met vaatkramp, wat moet ik me eigenlijk daar precies bij voorstellen? Snoopy, wat een wildebras die Eva, ik vind Amber altijd net zo in bed als ik haar er in heb gelegd! En op haar buik slapen is misschien wel prettig dan huilt ze niet meer om omgedraaid te worden? Die tranen kan ik me heel goed voorstellen, Amber past ook niet lang meer in de wieg bij ons denk ik. Als ik er nu al aan denk Bolbuikje, ik weet niets over weer aanleggen e.d. maar wil je heel veel sterkte en succes wensen bij je laatste poging. En 200ml. is toch niet slecht! Gisterenavond zon heerlijk momentje gehad, ik geef Amber altijd de laatste voeding op bed, gezellig nog even knuffelen en spelen met zijn 3tjes. Mijn vriend gaat dan een tukkie doen en ik voed Amber, tijdens het voeden keek ze me aan met zon lieve blik, daar gingen mijn tranen weer. Het blijft iedere voeding zo speciaal!
@Anneliesje: Vaatkramp is bij mij een stekend gevoel in mijn borsten of tepels. Heel vervelend en pijnlijk gevoel. Het tintelt soms ook en dan lijkt het of ik in de brandnetels heb gelegen.. Soms is het steken zo erg dat ik er 's nachts niet van kan slapen en dan uren wakker lig.
@Bolbuikje: ik geef vanaf deze maand ook wel eens een paar slokken water/karnemelk,net als de oma's. Maar dat mag echt geen naam hebben. Ik denk nog geen 100 ml per dag. Voor mijn idee leg ik hem toch wel behoorlijk vaak aan nog, en dan drinkt hij ook altijd wel. Ik merk in ieder geval geen afnemende productie.