Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Nathalie, jij voelt je waarschijnlijk een heel ander mens na een betere nacht? Die foto is echt grappig!

Oeps nu is het bekend hoe Vincent aan zijn rode haartjes komt....mama wast de peen er gewoon niet goed uit ;)

Hier werkt het absoluut niet de bananenschil als handvat...hij is zo lomp dat het stukje banaan dat uitsteekt eraf valt.

Keuringsdienst van waarde vind ik echt een leuk programma, maar die over eetrijp heb ik gemist. Zal eens zoeken op het net. Maar kun je alvast verklappen wat de strekking is?

Dat is wel eng dat Mirre het liefst met de matras knuffelt.

Hier ook een prettiger nacht. Om 19.00u naar bed gebracht door de oppas (tussendoor gekolft en dat ging gelukkig ook goed), om 1.00u gevoed en toen pas weer om 7.00u.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb het een poos geleden gezien. Mago's ofzo werden getest of ze eetrijp waren en kregen dan een sticker. Sommige winkel wilden sowieso een sticker erop (terwijl het fruit dus niet altijd eetrijp was). De rest weet ik eigenlijk niet meer.

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ah oke, dan heb ik tot nu toe het geluk gehad dat het fruit dus wel eetrijp was. Thanks!

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nathalie... doorgeslapen? Lekker zeg!
    Kevin valt hier ook andermans borsten aan hoor, echt grappig om te zien.

Hier was het weer overgeven gisterenavond. Net zoals de vorige keer toen zijn eerste voortand bijna doorkwam, dus ik denk dat het verband houdt. Maar gelukkig maar 2 salvo's en geen diarree..... daardoor wel 2 nachtvoedingen gehad (1.15 uur en 5.15 uur). Logisch met zo'n leeg buikje. Ik geef hem druppels van VSM (chamodent), dus daar moeten de bijverschijnselen van doorkomende tanden minder zijn. Nu is hij hartstikke vrolijk en druk, dus het zal wel over zijn. Jammer, want we wilden vandaag gaan zwemmen, maar paps durft het nu niet aan.

We zitten nu alweer op de 9 maanden borstvoeding. Van mijn baas mag ik doorkolven, dat heb ik van de week besproken. Gelukkig maar, want ik geloof niet dat Kevin er aan toe is om te stoppen. Misschien dat er 1 middagvoeding uiteindelijk wordt vervangen door thee, water of iets anders, maar voorlopig gaat het nog goed zo. Hij drinkt nu 7.00 uur, 12.30 uur, (als we thuis zijn om 15.00 uur een korte slok na zijn slaapje), 16.00 uur, 19.00 uur en een late-avond- of nachtvoeding.

Hij verkiest de borst nog altijd boven de bijvoeding. Dus na een moeizame fruithap, gaat de borst er alsnog gretig in. Ik probeer hem nu een boterham te geven 's ochtends, want hij kreeg tot een uur of 10.30 uur alleen fruit. Dat ging gisteren hartstikke goed, maar vanochtend maar een paar stukjes. Ach, zijn maagje is nog een beetje wiebelig denk ik.

Ik ben benieuwd hoe het met Marleen is. Zijn ging een voeding afbouwen. Hoe gaat het nu?

Nou, allemaal een fijn weekend!

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Voel me inderdaad een heel ander mens zo ;)

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Esther, ik vond het vooral heel grappig dat je blijkbaar allemaal gradaties van 'rijpheid' hebt ... maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik verder niet meer weet waar het over ging :oops:

Appeltje, niet alleen 9 maanden BV, maar Kevin is dus ook 9 maanden uit. Ik zei gisteren nog tegen mn man dat me dat zo'n bijzondere en vreemde datum lijkt ...

Ben inderdaad ook benieuwd hoe het gaat met Marleen!

Mirre had een onrustig avondje: 18u naar bed + drinken (meestal gaat ze later, maar ze had niet goed geslapen overdag: 1 ochtendslaapje van anderhalf uur en een middagdutje van ong 15 min), 19u drinken, 20.30 drinken, 1.30 drinken ... maar volgens mij heeft ze daarna lekker tot een uur of 7 geslapen. Soms wordt ze rond 5u nog wakker, maar meestal valt ze dan na even mopperen in slaap. De volgende ochtend kan ik me niet altijd goed herinneren of dat nu is gebeurd ja of nee :oops:

Bijvoeden gaat hier best goed. Broodkorst staat met stip op nummer 1. Mirre heeft nu dan ook standaard tarwepoep :). Wortel gaat wisselend, maar meestal goed ... een paar hapjes worden van het stukje gesabbeld/gebeten en ook die vinden we precies zo in de luier. Banaan is ook lekker maar niet om te Rapleyen. Van een lepel gaat het best ok (als ze zelf de lepel maar mag hanteren), of kleine hapjes in dr mond doen.

Ik wil vandaag perzik proberen, maar het lijkt me best eng: is zo glibberig ... ben bang dat het achter in dr keel/verkeerde keelgat schiet ...

Verder heeft Mirre het gillen ontdekt, superschattig. Zelfstandig blijven zitten gaat ook steeds beter, al moet je wel op blijven letten: soms verliest ze nog haar evenwicht.

7. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Dat heb ik ook wel eens: dan weet ik bijvoorbeeld niet meer hoe de nacht met Sem is gelopen. Even nadenken en dan weet ik het weer. Vanmorgen vroeg mijn vriend: 'Waar heb je Sem dan gevoed vannacht?'Ik moest echt heel even nadenken en toen wist ik pas weer: gewoon in de woonkamer. Het gaat ook allemaal zo snel. Hij wordt wakker, drinkt een minuut of tien en slaapt meteen weer (gelukkig).
    Hij heeft nu al een week ongeveer hetzelfde ritme.

08:00 uur wakker en drinken
    11:00 uur drinken en slapen
    13:00 uur groentehap (soms een paar slokjes borst)
    16:00 uur borst
    20:00 uur borst en slapen
    03:00 uur borst

En dan zal je zien dat het weer helemaal verandert :)

De groentehapjes gaan de ene dag beter dan de andere. Ik heb er nu twee keer een beetje aardappel bij gedaan en dan vindt hij het lekkerder. Courgette gaf ik gister in grotere stukken maar die gooide hij iedere keer op de grond. De banaan kneep hij alleen maar erg fijn en ging erop slaan haha. Toch maar even kleiner gemaakt en toen at hij het wel.
    Ik combineer gewoon.
    Perzik heb ik ook gegeven van de week, maar dat vond hij totaal niet lekker. Maar ze kunnen het makkelijk eten hoor. Als mango lukt dan ook de perzik ;)
    Ja haha Sem gilt ook vaak joh. En dan doe ik hem na en dan hij weer enzovoort (de buren zullen ook wel denken) Hij vindt dat een erg leuk spel :D
    Goed joh dat Mirre al kan zitten. Lief gezicht he! Sem hangt naar voren nog, swingt zo'n beetje alle kanten op, en dan ineens is hij een klein pakketje haha

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi!

Hier gaat alles goed. Eva is overdag snel jengelig en wil het liefst bij me zitten/staan, dat mag ook wel, maar ook weer niet teveel dat ze daar aan went. Is wel even wennen aangezien ze voorheen zichzelf makkelijk een uur vermaakte in de box. Bijvoeden gaat goed, sperziebonen vindt ze echt niet lekker (weet niet meer of ik dat hier al had geschreven), banaan gaat super, vanochtend meloen geprobeerd, kleine stukjes gegeven en dat gaat ook heel goed, ze vond het ook echt lekker en ze trekt er ook geen rare gezichten bij. Ze heeft bijna een kwart meloen op. Ik kreeg haar zelfs nog tijdens de hapjes aan het schaterlachen, terwijl ze toch al erg moe was. Daarna heel even bij mij gedronken en naar bed en ze is in slaap gevallen zonder mopperen of huilen. Gebeurt steeds vaker, echt heel fijn!
    Gisteren bij schoonzusje geweest die jarig was, en zwager was er ook met neefje en nichtje. Nichtje is nu bijna 3 maanden en krijgt dus de fles. Ik heb er nog steeds moeite meer hoor. Op vaste tijden voeden en dan moet de fles ook echt leeg. Als die dan leeg is zie je de melk er gewoon weer uitlopen... En de manier van voeden, met het gezicht van papa af.... beetje 'onpersoonlijk' allemaal. Maar zwager probeert een beetje stoer te doen ofzo, hij zat met zijn broertje (mijn vriend dus) op de bank, allebei met dochter op schoot en mijn vriend zei zoiets van, 'he leuk, de broertjes met dochters op de bank', maar zwager vond het maar niets. Beetje sneu voor mijn vriend vond ik het wel :(. Hij is helemaal trots op Eva en zijn broer doet er allemaal een beetje onbenullig over. Hij heeft ook gezegd toen ze 2 dagen oud was, dat het over een jaar pas leuk wordt :(.

Salapio, gebeurde hier net ook, een stukje meloen schoot naar achteren, maar gelukkig wel het goede keelgat.... maar ik zag het gebeuren en vond het doodeng!
    Vanochtend was Eva best vroeg wakker, maar ze was waarschijnlijk lekker aan het spelen. En als ze dan begint te huilen weet ik ook niet meer hoe lang ze nu wakker was :oops:. Volgen mij was ze rond 6 uur wakker en rond 6:45 begon ze te huilen en hebben we haar uit bed gehaald. Stom he dat je zo slaapdronken bent dat je dingen vergeet.

Esther, je zei woensdag toch dat Vincent's haar de ene keer wat blonder was en de andere keer wat roder? Nu weten we waarom! Als hij wat roder haar heeft, komt dat door de worteltjes de dag ervoor ;).
    Ik vind het buikslapen ook niet zo eng meer, vannacht werd ik 2x wakker en ben gewoon blijven liggen ;). Eva ligt vlak naast de babyfoon en meestal horen we haar ademen. Eva ligt ook meestal met haar hoofd opzij, op met haar hoofd op haar handjes. Eva kan al 6 maanden haar hoofd goed omhoog houden, maar toch vond ik het in het begin eng ;). Ach, alle nieuwe dingen moeten wennen...
    Succes met de verhuizing nog! Vandaag helemaal over toch?

Nathalie, fijn dat het beter gaat! Dat happen bij anderen, dat doet Eva ook! Ook bij mijn vriend en dan nog best hard ook :D.

Appeltje, Kevin heeft dus liever de borst. Lijkt me soms best lastig omdat je toch ook wil dat je kindje goed gaat eten, ik maak me nu soms al stiekem en beetje zorgen dat Eva de groente toch niet altijd zo geweldig vindt. Aan de andere kant, ik eet ook liever fruit dan groente, dus zo gek is het misschien niet. En het komt misschien nog wel, we zijn pas ruim een week bezig met bijvoeden ;).
    Ik had volgens mij ergens (bij flesvoeding?) gelezen dat Marleen op 2 flesvoedingen was overgestapt, maar weet het niet zeker. Mrijn die hier trouwens ook schreef, is al een tijd over op flesvoeding.

Lotte, jij bent al lekker op vakantie! Fijn hoor die schoonvader van je..... :evil: En Eva was nogal gepland, en inderdaad dus een meisje! Maar ik las ook dat het dus niet altijd opgaat ;).

Sembo, ik ben ook wel dag en nacht bij Eva, maar ik ga toch echt naar de wc als ik moet en Eva in de box ligt ;). Maar ik hoef maar mijn hielen te lichten of ze begint al :(. Ik doe wat ik moet doen en kom dan snel weer terug ;). En speel veel kiekeboe, dan schijnen ze eerder door te hebben dat als ze mama niet zien, die er toch is en dus ook weer terugkomt. Hier nog geen stinkpoep, ruikt hetzelfde als bv poep maar is dan met stukjes ;). Maar Eva eet natuurlijk ook nog niet zoveel (denk ik, wat is veel?)

Liefs,
    Snoopy

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sembo, mooi ritme hoor!

Snoopy, 3/4 meloen?!?!?! :confused: of 3/4 stuk?

Mirre vond perzik smerig. Zelfs het aanraken was al vies ... tuttebel :)

Ze is nu leuk aan het spelen in de box. Soms moet ze even keihard huilen, na troosten en een nieuw speeltje gaat het weer goed. Echt frustratie - doet ze al iets niet lukt. En dat gebeurt nogal vaak ...

(zoals nu hihi)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze probeert, terwijl ze op haar buik ligt, dr mobiel aan te raken. Maar steeds verliest ze dan (bijna) haar evenwicht. Lukt dus niet = :cry:

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eh ja, 3/4 meloen :oops: ;) Ben zelf maar gestopt, Eva had nog wel meer gewild denk ik... Hm eigenlijk best veel ja als ik er zo over nadenk ;).

Heb Eva net na 2 uur :confused: wakker gemaakt, moet zo werken...

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker gegeten én geslapen dus! Super!

Werkse :D

13. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Ik wilde Sem net zijn groentehap geven, maar hij slaat zo de lepel weg en 'graait' naar mijn borst!

Ik probeer het later nog wel een keertje, heb hem nu in bed gelegd (maar gaat niet slapen hoor ik nu al) en er ligt ook nog een heerlijke meloen. Nou als hij net zo lekker vindt als Eva :D

Salapio, ja idd lekker schema maar ik weet ook dat dat morgen (of in ieder geval snel) weer heel anders is. Grappig he hoe die kleintjes de boel domineren! Gelijk hebben ze :)

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Appeltje, heel herkenbaar die vermoeidheid verwarren met drinken, toen Amber 6/ 7 weken oud was ging ik ook bij elk huiltje voeden terwijl ze gewoon hartstikke moe was, nu voed ik gewoon wanneer ik denk dat ze honger heeft!

Sembo, Sem er weer helemaal bovenop? Ja dat ie de borst lekkerder vind snapt Amber wel hoor!

Lotte, je leest het waarschijnlijk niet meer, maar fijne vakantie!

Hier hebben we 1.5 maand lang een beetje hetzelfde ritme gehad, maar op het moment is het weer allemaal anders, ben echt een beetje aan het uitvinden wat Amber wil.

Snoopy, wow die Eva lekker veel meloen op, heerlijk hoor, ben benieuwd hoe die luier eruit ziet ;) En zo veel slapen, dat is ook weer wat nieuws. Amber heeft ook al een paar keer 2.5 en zelfs 3 uur geslapen 's middags, zou het de leeftijd zijn?

Salapio, Grappig om te lezen hoe Mirre dingen wil die niet lukken en hoe ze daar op reageert. Amber is van het luie soort als iets niet lukt of ze kan ergens niet bij pakt ze gewoon iets anders!

Nathalie, Zo Justin heeft mama ook een lekker nachtje gegunt! Gelukkig gaat het weer wat beter. Leuke foto!

Gisteren avond heeft Amber volgens mij voor het eerst gedroomd, ik vierde mijn verjaardag, was erg druk voor dr en 's avonds beetje gillen en onrustig doen maar ze sliep wel verder. Voor het eerst sperzieboon op ging er goed in!
    Net maar even keertje aangelegd, ze is zo moe maar ging niet slapen, aan de borst in slaap gevallen, ze slaapt nu heel diep.
    Ik hoor trouwens vaak dat dat niet zo goed is om aan de borst in slaap te laten vallen. Maar vaak slaapt ze anders echt niet. Hoe doen jullie dat?

We hebben de kinderwagen ook maar omgebouwd, en aankomende nacht slaapt ze voor het laatst in het wiegje bij ons op de kamer, wat wordt ze groot...

Volgens heb ik op iedereen gereageerd, zoniet solly ;)

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoi dames! Daar ben ik weer even!
    We zijn er 2 weekjes tussenuit geweest en heb gister hier even bijgelezen (nouja even? vanaf pagina 253).
    Gelukkig veel goede dingen gelezen en soms ook wat minder goede dingen. Ik kon alleen echt niet onthouden om erop te reageren. Ik ga het proberen bij te houden en dan ook weer reageren, maar kan het niet beloven.

Nog even wat dingen die me wel bij gebleven zijn,
    @Stranger, je hebt het super gedaan, je hebt zolang gekolfd voor die kleine vent. Daar mag je echt trots op zijn! Petje af voor je meid!
    @Loeki, jij ook super gedaan, ook Annika heeft zeker lang van jouw heerlijke melk mogen genieten.
    @Appeltje, heel veel beterschap met die kleine! Of heb ik wat gemist en ging het al weer beter! Dat hoop ik eigenlijk! Sterkte in ieder geval!
    @Wandelen 8) , wat leuk dat het wandelen zo gezellig is geweest! En die opmerkingen van de creche vond ik wel heel leuk! (toevallig nog plek voor 2 ukkepukkies?)
    @Kinderwagen ombouwen, wij gaan dit binnenkort toch ook maar eens doen. Ze passen er nog met gemak in maar met dat rollen enzo vind ik het toch wat eng worden, en die kleintjes vinden het saai worden in de kinderwagen bakjes (zelfs met de kapjes naar beneden hebben ze het niet meer naar hun zin.
    En verder weet ik het eigenlijk allemaal niet meer, sorry :oops: !
    Maar iedereen een dikke knuffel van mij hoor! En wie er een extra nodig heeft krijgt die ook!

Hier nu even een flink ego bericht, sorry!
    Ik ben reuze blij, want ik zit op 2 voedingen op een dag! *trots* :).
    Ik ben door gegaan met kolven 5-6 keer op een dag tot 2 weken geleden, toen ben ik daarmee gestopt en ben alleen smorgens en savonds gaan kolven, hiermee zat ik met een paar dagen op ongeveer dezelfde hoeveelheid als in 5-6 keer kolven. Smorgens kolf ik dan heb ik ong 80cc-100cc, dat krijgt Malou uit een flesje (+90cc kv, mag ze zelf kijken wat ze ervan op drinkt) en savonds drinkt Ruben de voeding van rond 19.00 of 22.00-23.00 bij mij en dan is hij steeds ong 3 uur tevreden, dus lijkt mij dat ie lekker zn buikje rond drinkt. Voorlopig wil ik in ieder geval proberen op deze 2 voedingen te blijven en dan in de loop van de tijd wil ik toch ook weer proberen om de middag erbij te krijgen en natuurlijk smorgens en savonds voor zowel Malou als Ruben melk hebben en niet alleen voor 1 van de 2. Of dat lukt is de vraag, voorlopig ben ik heel erg blij dat ik deze 2 voedingen aan onze kindjes kan geven. Heel gek, maar het voelt echt heerlijk, dat ze weer van mijn melk krijgen, ookal is het maar zo weinig.

Nou ga ik weer stoppen, en nog wat verder lezen hier in andere onderwerpen! Volgende keer probeer ik wat meer te reageren!
    Liefs, Hanneke!

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pfff. moest daarstraks kolven in de serverruimte. Koud en ongezellig....

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wauw, wauw, wauw... Hanneke! Wat ben jij een geweldige supermama! Petje af hoor, wat een doorzettingsvermogen. Dit vind ik echt een superprestatie!

Oh ja, Kevin is niet meer ziek hoor. Ja, zaterdag heeft hij weer gespuugd, maar gtelukkig maar 1 keer en hij heeft nu niet zo'n diarree. Wederom een voortand die doorkomt, dus hij is er gewoon echt gevoelig voor. Ondertanden was overigens geen gedoe, alleen wat meer kwijl. Hopelijk is ie snel door en komen er voorlopig geen tanden door. Het bijvoeden gaat daardoor niet zo goed. Tenminste, de warme hap.... alle koelere dingen eet hij wel, vast lekker voor zijn tandvlees.

Kevin eet nu - buiten 5 keer borstvoeding - 's ochtends een paar stukjes brood met boter, een fruithap, 's middags een hele boterham met brood en 's avonds een maaltijd met yoghurt met wat gepureerd fruit na. Bij elke maaltijd bied ik tegenwoordig ook een stukje 'a la Rapley aan. Dat gaat met wisselend succes. Vandaag bijvoorbeeld heeft hij het stronkje broccoli helemaal ontleed en in zijn haar gesmeerd. Ach ja, dat mag... :D

Salapio, is inderdaad gek. Kevin is nu net zo lang uit mijn buik als hij 'in de maak' was. Maar de zwangerschap leek veel sneller te gaan. De 9 maanden buiten de buik zijn veel intensiever, vermoeiender, maar vooral ook leuker geweest.

Anneliesje, hier ook een kind die vaak aan de borst in slaap valt. Niet altijd, vaak leg ik hem wakker weg.... merk alleen als hij in slaap aan de borst in slaap is gevallen dat hij een half uur later ineens huilend wakker wordt. Dan is het standaard nog een melktoegift om hem weer rustig te krijgen. Ik heb het idee dat het komt omdat hij dan niet weet hoe hij in bed is gekomen. Kan me zo voorstellen dat het voor een kleintje verwarrend is als je lekker benden op de bank op mama's schoot lekker aan het drinken bent en het volgende moment lig je ineens alleen in een donkere kamer zonder mams. Als ik hem wakker in bed leg wordt hij namelijk nooit 'zomaar' wakker. Tegenwoordig geef ik daarom de laatste voeding op zijn slaapkamer.

Sembo, herkenbaar. Als ik thuiskom van mijn werk dan valt Kevin ook mijn wang aan. Graait naar mijn borsten en likt dan op zijn lippen... hilarisch gewoon.

Snoopy, wat een meloenmonstertje heb jij daar zeg! :) Ik heb trouwens ook een meloen gekocht voor Kevin. Die structuur leent zich heel goed om te happen.... ben benieuwd hoe hij het vindt.

Nathalie, hoe ging het vannacht? Weer zo'n lekkere ruk kunnen maken?

Nou, sorry dat ik niet op iedereen heb kunnen reageren (zie alleen de postings van deze laatste pagina), maar ik krijg een beetje kramp in mijn pols, hihi...

Groetjes, Appeltje

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hanneke, wat ben jij een superkanjer!

Anneliesje, Mirre valt vaak bij mij in slaap aan de borst. Als ze slaapt dan slaapt ze. Maar ja ... Mirre kan sowieso niet zo goed alleen in slaap vallen :rolleyes:

Appeltje, misschien is het lekker om mamamelkijsjes te maken voor zn tandjes? En wat leuk zo'n borstmonstertje die zo aanvalt :D

19. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hey hallo, hier een verwende mama! Zal even snel reageren, heb niet alles goed onthouden... sorry... :oops:

Hey Hanneke super joh! Geniet ervan, echt heel erg knap van je!

Anneliesje, aan de borst in slaap vallen gebeurt hier ook wel eens, als hij erg moe is. Ik leg hem dan lekker slapend in zijn bedje. Ik denk niet dat het kwaad kan. Ik vind het juist zooo lief.

Appeltje, Sembo, Ja dat aanvallen ken ik ook. Ook na een werkdag dan hapt hij in mijn wangen en kin! En hoopt dat er dan melk uitkomt :( Gekkie!

Nathalie, tjeee zwaar zeg, maar lees verderop dat hij lekker doorgeslapen heeft, super.

Salapio, doe je alles rapley? Of geef je ook nog een prutje?

Esther leuke foto's!

Snoopy, jeetje dat nichtje van je. Ik snap niet dat ouders hun kind zo kunnen pushen om op vaste tijden te drinken en dan ook nog dwingen om het leeg te drinken. Maar ja, voor bv mama's is alles toch anders.
    Zo hee lekkere meloen duzzzz.....!

Wij zijn heeeeerlijk een weekendje CP geweest. Lekker verwend iedere avond uit eten enneh heerlijk gezwommen. Echt een baby paradijs! :)
    Ik heb lekker zitten voeden in het zwembad! Echt super. Ik was zo trots!

Ik had potjes meegenomen (wortel en sperciebonen) Nou die gingen dus op! Maar ja dat is ook hap slik weg, want dat is zo glad als het maar kan.
    We waren even wezen eten en Thijs keek het eten van ons bord af, dus heb ik hem op schoot genomen en een stukje tomaat (schil eraf) gegeven, mjammie dat was lekker! (had hij al eerder gehad, groot succes)
    Maar nu weer thuis en een broccoli hapje gemaakt, nou dat moest ie niet. Wat is er nu mis met mijn lekkere geprakte broccoli? Uit een potje wel eten en vers niet? Morgen zullen we het weten want dan krijgt hij verse spercieboontjes en uit het potje ging het goed, we zullen zien....

20. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    @Appelsientje
    Angelina weigert ook vers eten, een enkele keer eet ze iets 'uit het vuistje', maar in principe moet ze er niks van weten. Terwijl potjes meestal prima gaan. Fruit gaat zowel vers als potjes goed, maar groente weigert ze gewoon als t niet uit potje is, dan houdt ze dr mond stijf dicht. En áls er al wat in komt, dan gooit ze het er net zo hard weer uit. Frustie!

Deel Deze Pagina