Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Nog een vraagje.. zijn hier ook moeders waarvan het kindje naar het KDV gaat? En nog een dommere vraag misschien.. maar hebben ze op een kdv ervaring met afgekolfde moedermelk?... dat ze het niet te warm maken bijvoorbeeld of in de magnetron doen :oops: :(

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    http://www.filmpjes.nl/v/47281-Eva-is-h ... n-gegeten-

Even een linkje van Eva die lacht... zo lacht ze dus als ze erg vrolijk is, het echte schaterlachen als je haar bijvoorbeeld in de lucht 'gooit' (met nog wel je handen om haar heen dus ;)). Of als je haar laat 'vallen'. Maar ook niet altijd tijd dus.

Anique, op het kdv hebben ze er wel ervaring mee hoor. Hier gaat het flesje in de flessenwarmer. Ik heb van tevoren gevraagd hoe ze de melk gaan opwarmen, voor de zekerheid.

Appelsientje, oefenen met zitten doe ik nu ook met Eva, ze kan heel soms zelfs even zittend spelen, maar dan blijf ik er wel bij, of het moet op ons bed zijn, daar kan ze lekker omvallen wat ze wil ;). Maar Eva wil liever staan, dat is zo lastig he, je voeten afzetten terwijl je zit, gaat niet goed... Staan in de box vindt ze dus ook heel leuk, met haar handen op de rand (dan blijf ik er dus ook zeker bij ;))
    Ik vind het ook vermoeiend hoor als Eva niet wil eten, het fruit gaat dus goed, maar 's avonds wil ze vaak echt niet en begint dan al snel te huilen/jengelen. En alles zit onder en er zit bar weinig in haar maag.... kwestie van stug volhouden ;).

Oh ja Sembo gefeliciteerd met je zusje (spannend!) en Anique uiteraard ook! (helemaal spannend!) Leuk zo dicht op elkaar! Dacht ik dus bij zwager en schoonzus ook, misschien trekt het nog bij maar zoals het nu gaat is het nog niet echt leuk :(. Eva vindt haar nichtje wel erg leuk, vooral om aan haar oren of neus te trekken :(. Ach, over een jaartje is het vast helemaal anders! We hebben nog een nichtje die 9 maanden ouder is dan Eva en er komt nog een neefje of nichtje aan die straks 11 maanden jonger is dan Eva. Wel heel leuk!

Esther, vandaar, extra vrij dagje! Wel leuk samen een eigen zaak, maar ook wel minder dus soms....
    En Vincent heeft er dus 6 weken over gedaan... dan hebben wij nog even... komt vast ook goed!

Ik ga even op pad met Eva, hopelijk blijft het droog!

Liefs,
    Snoopy

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ah wat een heerlijke bekkie heeft Eva. En ik denk zeker dat het ze het lekkeeeer vond :)

Als V trouwens niet wilde eten, drong ik ook niet aan (nog steeds niet). Ieder kindje heeft zijn eigen tempo en komt heus niks tekort. Dan toch maar een keertje extra borst. Mijn ouders hebben met mij vroeger echt een strijd gehad om te eten (ik was wel wat ouder, want ik kan het me herinneren) en dat vond ik toen al vreselijk en nu zelfs onnodig. Toen ik eenmaal honger kreeg (ik was 12!) ging ik eten als een bootwerker en daarvoor groeide ik ook gewoon prima. Was meer een regelmatig kleine hapjes eter (nog steeds wel).

Ben helemaal niet blij met mijn extra thuisdag. Ik geniet heus wel van Vincent, maar ik baal gewoon dat ik nu niet toekom aan mijn werk. En nog erger van de manier waarop het allemaal ging. Het heeft even geknetterd hier gisteren, maar nu gaat het wel weer. Het is ook best veel allemaal: huis, kind, hond, zaak, relatie, familie, vrienden, sporten.....Dan gaat er wel eens wat mis.
    Ik denk er nu wel over om V in te schrijven voor 1 dag kdv of extra oppas. Dan is mijn werkdag in ieder geval veilig gesteld, want ik kan niet echt - door de zakelijke omstandigheden - op Jean-Paul rekenen. Hij zou wel willen, maar puntje bij paaltje mag ik het oplossen.

:oops: sorry beetje erg offtopic nu :oops:

4. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Ik dring niet aan hoor(tenminste proberen..). Maar ik zorg wel dat hij in ieder geval 1 klein hapje gehad heeft om het te proeven, en dan hou ik op (beetje gek doen en dan doet hij de mond wel open... gna gna...) Huilen doet hij niet, maar hij vind het gewoon vreemd, en wat de boer niet kent... precies

Ik kreeg trouwens wel een mega compliment (en een veertje in mn kont) van de kinderarts op het CB. Dat ik nog steeds bv gaf en dat ik oo nog steeds genoeg had (? die snapte ik niet... maar ja, dank u) Trots natuurlijk!

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oh, dat dacht ik een beetje te proeven aan de opmerking dat je het vermoeiend vond dat eten werd geweigerd. Hier vandaag trouwens ook een ventje dat - voor zijn doen - niet lekker eet. Ik wacht wel gewoon tot hij erom vraagt, dan zal hij wel pas honger hebben.
    Hahaha, ja het is toch ook vreemd dat eten....verschillende dingen die allemaal anders voelen & smaken :D Thijs denkt gewoon doe mij maar die lekkere mamamelk :D

Lekker hoor een complimentje. Hier doen ze altijd er erg laconiek over. Zo van "nog steeds bv?" ik (stralend) "JAAA" reactie: "O mmmm"

6. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Hey ladies, daar ben ik ook weer. Ik lees nog steeds mee, maar nu ook wat te melden, vandaar. Twee dingen zelfs.

1. Mads heeft de waterpokken. Heel zielig, al was ie zieliger voor de pokken te zien waren dan nu. Heel hangerig, koortsig en onstoken oogjes. Was vorige week hartverscheurend. Inmiddels heeft hij een pok of 10 en is hij nog wel wat snel geirriteerd, maar ziet er weer een stuk beter uit.

2. En dan het borstvoedingsgerelateerde "nieuws". Ik heb besloten niet meer te kolven op mijn werk. Mads is 9 maand, en hoewel ik van mijn baas wel door zou mogen kolven, heb ik er zelf genoeg van. Vandaag dus voor het laatst gekolfd. Nu heb ik 3 weken vakantie, waardoor hij tot en met 10 maanden volledig bv krijgt, en dan 1 flesje mee naar kdv. De rest blijf ik "natuurlijk" zelf geven, het liefst tot een jaar. Ook op mijn niet werkdagen wil ik het liefst alle voedingen zelf blijven geven, maar moet maar kijken of dat lukt. En.. ondanks dat ik volledig achter deze beslissing sta, voelt het toch raar.

zo, voor zover ego, nu jullie ;).

Wat leuk, al die positieve verhalen over de meeting!

@ Hanneke. Wat knap, dat je weer 2 voedingen zelf geeft! Ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen!

Mads valt heel zelden aan de borst in slaap, zoals vandaag maar dan is hij heel moe. Hij had alleen wel gepoept, en met verschonen werd hij weer wakker. Hij gaat eigenlijk altijd wakker naar bed, maar wel met speentje. 's Avonds en een enkele keer 's nachts slaapt hij eigenlijk wel meteen door na een voeding, dan slaapt hij half.

En dat aanvallen op de borst gebeurd hier ook. Dan kijkt hij bij thuiskomst al alleen maar naar mijn borsten. Een echte man, nu al ;). Ook oefent hij nu vaak zijn pincetgreep op mijn andere tepel 's nachts (als beide borsten bloot zijn). Wel grappig gezicht, maar minder prettig voor mij. Dus houd ik zijn handje vast :).

Mads wil juist geen potjes. Best een compliment voor mijn kookkunst, maar ook af en toe lastig. Want volgende week op vakantie zouden potjes toch wel handig zijn, als wij een keer uit eten willen of zo. Overigens krijgt hij het meeste wel met een lepel. Ik geef hem buiten de normale maaltijd vaak een stukje om te oefenen, broodkorst, soepstengel of een reepje paprika of komkommer.

Wij zijn ook begonnen met groente, net iets eerder dan 6 maand. Wel al snel ook fruit geprobeerd, heb er eigenlijk niet zo op gelet :oops: . Hij eet nu eigenlijk alles wel, of niet, geen zin is een absolute weigering. Dan draait hij zijn hoofd af en gaat de mond stijf dicht. Maar dat ligt niet aan wat hij op dat moment krijgt, want de volgende dag wil hij het dan vaak wel. Van de paprika van vandaag (die hij zelf mocht eten) griezelt hij wel een paar keer, maar hij gaat vrolijk door met in zijn mond stoppen en dan griezelen. Erg schattig.

Mads gaat naar het KDV, en bij het kennismakingsgesprek vroegen ze of ik bv bleef geven. Toen ik bevestigend antwoordde zeiden ze al vrolijk dat ze een flessenwarmer hadden en zo. En dat het niet heel veel voorkwam, maar ook dat ik niet de enige was. En de "foutjes" tot nu toe (6 maanden) zijn beperkt tot een keer de laatste fles na 4 uur terwijl ik aangegeven had dat dat niet hoefde omdat ik hem dan bijna kwam ophalen, en sinds Mads bijvoeding krijgt hebben ze hem 2 keer de bijvoeding voor de borstvoeding gegeven. In mijn ogen geen ramp voor een keertje.

Ik (maar ben misschien erg makkelijk) zou er ook geen probleem van maken als ze een keer de bv in de magnetron zouden warm maken. Per ongeluk dan he. Een keertje minder antistoffen is in mijn ogen geen ramp.

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ohhhhh die pincetgreep ken ik!
    En dan soms met loeischerpe nageltjes.

Ik heb eerder deze avond de schrik van mijn leven gehad :cry:
    Dacht even een zonnebankje te nemen(heb ik een poosje geleden gekregen van een tante)
    Zo'n dubbele,dat ding is tig jaar oud,maar deed het nog steeds.

Ik lig er nog geen 2 minuten onder en hoor een raar geluid :(

Pats tot 2 keer een heftige elektrische schok in mijn been.

Ik ben er al gillend uit gerold en heb snel de stekker eruit getrokken.
    Man wat doet dat zeer :) :cry:

Kan amper lopen op dat been,heb 2 flinke optaters gehad.

Dat ding moet zsm weg gegooid worden :)

Levensgevaarlijk!

8. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje Nathalie wat is dat nou zeg! Zelfs ik schrik van alleen het verhaal, kan me niet voorstellen hoe jij je hebt gevoeld! Dat ding moet idd zo snel mogelijk richting grof vuil.

Snoopy prachtig filmpje, wat een lekker meisje is het toch :D

Esther kan me voorstellen dat je meer zekerheid wil voor je werk. Wat doe je ook alweer? Dat is deze doos namelijk alweer vergeten :oops: En dat schateren van Vincent is idd geweldig!

Ready, klinkt allemaal prima meid! En ik denk dat het waarschijnlijk prima gaat lukken om hem gewoon op vrije dagen alleen borstvoeding te geven. Je bent echt de eerste niet die het zo doet/lukt. (al kolf ik nog steeds ;) )

Appelsientje, leuk zo'n compliment!

Sembo, en kan je nog eten? Zit je op de Oudedijk bij de ortho bij die man met die ingewikkelde naam? Daar heb ik ook gelopen, heb nu nog een beugel maar dan achter m'n tanden, zie je niets van dus. En niets meer gemerkt van die plotselinge verkoudheid van Sem?

Anique, zou het gewoon nog even navragen hoor! En altijd de naam en datum op de flesjes zetten!

Hier drama sinds zaterdag pff... Meerdere nachtvoedingen, niet/nauwelijks slapen ook overdag, veel huilen enz. Ze is al om 5.20 uur wakker 's morgens en wil echt niet meer slapen. En natuurlijk heb ik gisteravond avonddienst gehad dus heb wallen tot m'n knieën maar goed. Het gaat hier prive ook nog steeds niet allemaal lekker dus dat heeft ongetwijfeld ook effect op haar gesteldheid. Ik ga snel verder, ze zit nu ff in de box kan ik snel stofzuigen. Fijne dag en misschien tot later!

9. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Paprika, wat vervelend dat Lieve zo slecht slaapt sinds zaterdag. Dat het privé ook niet lekker gaat is natuurlijk al helemaal niet fijn. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre het niet lekker gaat, maar ik denk dat Lieve daar inderdaad wel het één en ander van meekrijgt. Bah! Sterkte in ieder geval en ik hoop dat het snel beter gaat: prive, met Lieve maar natuurlijk ook met jou.
    En mijn ortho zit inderdaad op de Oudendijk, maar of hij zo’n moeilijke naam heeft: Hage. :)
    Dus ik neem maar aan dat er nog meerderen op de Oudedijk zitten. ;)

Ja haha Snoopy, ben je ineens niet meer de enige die zoveel schrijft….. :D
    Ik heb de beugel nu 6 maanden. Ik kreeg hem toen Sem een maand was. Ach lief als ik daaraan terug denk, dat we samen bij de ortho zaten. Hij was toen nog zo ontzettend klein en lief. Nu ook nog heel lief hoor, haha. Ik hoop dat hij er over een maand uit mag, maar het is afwachten. Gisteren hebben ze aan de bovenkant nog iets extra;s gedaan en nou is het helemaal net of ik een hekwerk in mijn mond heb zitten. Haha ik ga mezelf vanaf nu gewoon Heras noemen. :D Van Heras Hekwerk…..En ja deze keer heb ik er errug veel last van. Sem zijn boventanden komen door en daar heeft hij erg last van, hij was vanmorgen echt aan het jengelen. Ik dacht ook: zal ik even met je meedoen want ook ik heb last van mijn tanden hoor haha.
    Bij Sem ook met eten: hij wil alles zelf doen, of in ieder geval meehelpen. Alles zit overal, alleen niet altijd zijn mond. Het is echt een bende na afloop, maar dat hoort erbij. En idd met meloen, dat glijdt alle kanten op. Ik zit meestal op vijf voedingen, zat een poos op 4 maar omdat hij nu iedere nacht een keer wil drinken is het 5 geworden.
    Hoe is het nu met je oog? Dat is trouwens ook erg jammer dat het niet zo leuk loopt met je zwager en schoonzus. Misschien trekt het inderdaad wel bij en je hebt in ieder geval nog een ander nichtje wat leuk gaat en binnenkort of nog een nichtje of een neefje. Ik denk ook dat het over een paar jaar wel een stuk leuker is. Een aantal maanden leeftijdsverschil is nu groot, maar over een paar jaar niet meer en later al helemaal niet.

Appelsientje, mooi toch om te horen dat hij zich goed ontwikkelt. Altijd leuk! En lekker trots zijn hoor :p . Heeft hij de aardappel al geproefd. Sem vond het erg lekker trouwens.

Esther, geeft toch niet even off-topic (je bent nog steeds een borstvoedende mama én trots) als mensen het vervelend vinden als er ook over andere dingen gesproken wordt dan moeten jullie het zeggen hoor. Dan openen we gewoon een ander topic ofzo.
    Het is inderdaad af en toe zwaar en zeker voor jou als er veel op jou terecht komt. Is voor Jean-Paul ook niet altijd makkelijk lijkt me, meer erbij willen zijn maar het niet kunnen op het moment. Tja dan kan het wel eens knetteren in huis…..Dat gebeurt overal wel eens lijkt me.
    En voor jou lijkt het me ook een vervelend gevoel als je qua werk op een gegeven moment achter de feiten aan gaat lopen. Het is ook anders denk ik omdat jullie een eigen bedrijf hebben. Dan is je verantwoordelijkheidsgevoel helemaal groot. Tja meid, je moet toch die balans vinden :rolleyes: oh die eeuwige balans, ook zo'n populaire term. Maar Esther, je moet ook echt aan jezelf denken hoor.

Nathalie, gadver wat een eng ding. Weg ermee. Hoe is het nu met je been? Wat zal je geschrokken zijn!

Ready, arm meisje heeft hij de waterpokken. Beterschap, maar gelukkig gaat het al beter dan vorige week.
    Goed dat je volledig achter je beslissing staat, ok kan me ook wel voorstellen dat het raar voelt. Maar je blijft toch nog geven en je bent ook alweer bijna tien maanden bezig.
    Sem valt sinds kort weer aan de borst in slaap, in het begin eigenlijk altijd. Dan legde ik hem slapend in bed, toen een hele poos niet en nu weer wel. Veranderd ook wel weer :D

Hoe is het met de rest? Jingels, AnneLiesje, Salapio, Appeltje, Anique.....ik hoop zo dat ik niemand vergeten ben.

Hier alles goed hoor na een drukke nacht *gaap gaap gaap* Sem heeft denk ik erg last van zijn boventandjes, hij was echt anders dan anders. En ik zie twee grote bobbels op zijn tandvlees, witte dus ik neem aan dat de volgende twee in aantocht zijn. Hij slaapt nu ook in zijn wippertje en dat is echt voor het eerst.....wel een erg lief gezicht. :baby:

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Sembo:Voelt alsof ik hele erge spierpijn heb

11. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Ik ben weleens onder de zonnebank gegaan toen ik spierpijn had, voor de ontspanning. Maar doe jij dat maar even niet!

12. Anique

Anique Niet meer actief

:cry: :cry: Ik moet even wat kwijt.. ik ben net bij mijn zusje geweest, zij is bevallen van een jongetje en de borstvoeding gaat bij haar heel erg goed, hij pakte de borst direct goed.... Het doet echt pijn als ik dat zie....natuurlijk gun ik het haar als geen ander dat het zo goed gaat... maar ik had hetr ook zoo graag gewild! mijn kleine mannetje aan de borst :cry: :cry:

Maar ik ben heel erg blij hoor dat ik tante ben hoor, het is echt een schattig mannetje.. nou ja een hele kerel hoor! Eentje van ruim 8 pond! Maar over die borstvoeding.. ik dacht echt dat ik me erbij had neergelegd dat het niet gelukt is... maar blijkbaar toch niet helemaal. :confused:

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Anique: he verdorrie ! Er is nog iemand hier op het forum die kolft voor haar zoontje. Ik weet dat het haar ook heel veel deed dat ze haar kindje niet live aan de borst heeft. Dus wel herkenbaar voor anderen denk ik.

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    *Dikke knuf* voor Anique

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Anique, meid, je doet het geweldig! Je geeft je kind het allerbeste, en meer kan je niet doen.

Je zou kunnen proberen met een LK je zoontje weer aan de borst te krijgen. Ik weet dat een andere bv-mama het ook weer is gelukt, wie weet.

@de rest: hier gaat het goed, 14 maanden alweer, tijd vlieg! Ik kolf nu nog 1x per dag, merk ook wel dat de hvh achteruit gaan.

Ik heb 's morgens 2 flinke voedingen en 's avonds 1 flinke, en dan een stuk of 3 kleintjes tussendoor. Dus ja het wordt wel minder, maar das een natuurlijk proces,het is nu eenmaal geen babietje meer. Soms jammer,aan de andere kant, bv is nu heel makkelijk voor er naast, en hebben we meer tijd samen om andere leuke dingen te doen, bijv. dididi dik<............ dikkie dik lezen, bedoelt Jelte dan ;)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ANNELIESJE, doe Mirre nauwelijks meer in de draagdoek. Vooral omdat ze overdag meestal best ok slaapt ... En hihi leuke opmerking van je vriend :D

LEuk zeg al die zwangere zusjes ... Mijn zusje is 21 ... dus die mag nog wel eventjes wachten (lijkt me toch wel leuk hoor om samen zwanger te zijn: zij van de 1e en ik van de 4e ;)). Mn oudere zus heeft n dochter ... ik hoop dat ze nog een 2e krijgt ... maar volgens mij hebben ze het een beetje opgegeven (ze zat in de MMM).

SNOOPY, ik zit denk ik op een voeding of 6 ... maar ik weet het eigenlijk helemaal niet. Euhm: 1. nacht, 2. ochtend, 3. late ochtend, 4. middag, 5. eind middag, 6. avond, 7. late avond ... zo iets is het tegenwoordig ... Wat een onwijs lief filmpje! Mirre zat helemaal verbaasd te kijken hihi.

APPELSIENTJE, goeie apk dus ;)

ESTHER, ja ik zat gisteren tijdens het voeden nog te denken aan dat schaterlachen van Vincent echt superlief ... vooral dat ik het aan hem kon ontlokken ... erg bijzonder hoor! (nou heb ik natuurlijk ook een hilarisch uiterlijk ;)). Maar Mirre begint de laatste dagen ook steeds meer te schaterlachen, dus ik denk dat ze wat heeft opgestoken van Vincent :D

ANIQUE, Mirre gaat niet naar het KDV, maar we hebben we gekeken bij 2, en daar was behoorlijk wat ervaring met afgekolfde melk ... en ik snap het erg goed dat het erg moeilijk is om dat te zien... dikke knuf!

NIET WILLEN ETEN, ik moet zeggen dat ik er opvallend weinig moeite mee heb. Brood gaat goed, de laatste dagen gaan groente en fruit erg slecht. Komt wel (en ze is nu ook verkouden) ...

READY, arme Mads ... veel beterschap! En ik snap wel dat je geen zin meer hebt om te kolven.

NATHALIE, jeetje dat is idd schrikken

PAPRIKA, dikke knuf voor jou en voor Lieve!

OFFTOPIC, ik vind het helemaal niet erg ... juist erg leuk!

JOSINE, hier gaat het goed hoor :D ... 2 tandjes erbij = leuk!

Jingles, :D schattig didididik!

zo nu eerst mirre nr bed brengen ...

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou Mirre ligt op bed, lag even te slapen, toen huilen, nu kletsen ... zal straks wel weer overgaan in huilen, maar ik blijf hopen op een kindje dat eens gaat leren dat zelf in slaap vallen ook kan ;)

Mirre is heel erg verkouden, zo zielig! Twee rampnachten gehad, afgelopen nacht ging weer prima. Slapen overdag gaat ook beduidend minder. De slaapjes van 1-2u zijn weer weg en we zijn terug bij de hazenslaapjes van half uur-driekwartier :(. Daar heeft ze ook wel een beetje last van. Ze lijkt ook meer te kwijlen, dus misschien ook wel last van doorkomende tandjes, al zie/voel ik nog niets.

Verder gaat het supergoed. Mirre is veel aan het lachen, ook schaterlachen zit bijna standaard in het repertoir. Ze begint nu ook door te krijgen dat het heel grappig als als dr pa of ma iets geks doet.

Drinken gaat goed, bijvoeden matig (brood is lekker, rest is niet zo tof).

We hadden gisteren bezoek van een goeie vriendin met zoontje van 2 maanden. Die woog dus al 6 kilo en was 62 cm. En Mirre is nu iets van 6700 gram en ik denk 65 cm :) ... Bijna even groot dus :D.

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ik zie nu dat Mirre bij dr laatste apk 64,5 cm was ... dus ze zal wel langer zijn dan 65 cm ...

19. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Annique, snap het hoor lieverd, tuurlijk steekt dat! Maar je doet het geweldig meid! En gefeliciteerd met je neefje!

Salapio, leuk he dat schateren! En dat wordt allemaal nog veel leuker kan ik je vertellen! Beterschap voor de lieve kleine Mirre!

Nog spierpijn Naat?

Nemo, hoeveel drinkt jouw kleine man nu? En geef jij nog ander drinken dan borstvoeding?

Jingels, leuk om te lezen dat het allemala goed gaat. Hier wordt het ook steeds minder hoor, al komt ze nu wel vaker omdat ze niet zo lekker in der vel zit. Zag gistermiddag dat er weer een tand aan het doorkomen is, en kies nr. 2. Daarbij zal de sores van mama ook niet helpen.

Het zit namelijk zo, mijn ouders liggen in scheiding. Denk zeg het toch maar, vind het wat vervelend om geheimzinnig te doen over iets waar ik me niet voor hoef te schamen. Dit gaat allemaal erg naar, waar ik zelf ook veel last van heb. Helaas heb ik ook geen broers of zussen om de ellende wat over te verdelen als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, gelukkig gaat het met ons eigen gezinnetje super, en daar draait het uiteindelijk allemaal om. Maar hopen dat het snel achter de rug is!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat vervelend paprika ... dikke knuf!

Deel Deze Pagina