Dus als je borstcompressie toepast krijg je eerder achtermelk? Dat wist ik niet. En hoe doe je dat precies?
Boney: http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... essie.html Op youtube staan ook filmpjes. Moet je maar eens zoeken daar op Jack Newman
De spray heb ik in het begin gebruikt omdat mijn tsr ook nogal lang op zich liet wachten. Hoe vaak kolf je op een dag? Ik heb een periode vaker en korter gekolft om de productie wat op te krikken en dat heeft toen wel geholpen. Zeg maar regeldagen nabootsen met de kolf. Zou dat nog een optie voor je zijn?
Thanks natalie. Dus als ik het goed begrijp dan knijp je in je borst al je kindje even niet drinkt. Zodra hij weer gaat drinken laat je los.
In mijn diens kolf ik 2 keer. (is de bedoeling) Maar vaak kolf ik maar 1x. Vind het gewoon helemaal niks dat kolven. Thuis heb ik er geen enkele moeite mee. Als ik niet hoef te werken en dus gewoon thuis ben dan kolf ik eigenlijk bijna nooit. 's morgens wel eens.
Wij hebben trouwens vandaag een meeting gehad met de febr. 2008 mama's. Het was geweldig. Kijk maar ff daar voor foto's.
nathalie, jeeeeeetje zeg! Dikke duim voor jou hoor! Dat jij het nog volhoud zeg! Blijkbaar vandaag gewoon dorstig ivm het weer. Drinkt hij heel veel, of zijn het voedingen van een paar slokken? Ben je al eens bij de HA geweest, met dit probleem? (zit ineens te denken dat een keertje de bloedsuikerspiegel laten controleren, niet zo'n gek idee is... ivm heel veel dorst)
Boney, volgens mij is 150 voor 1 voeding kolven helemaal niet zo weinig toch? Of begrijp ik je nu verkeerd? Misschien zou je na dat je borsten 'leeg' zijn nog even door kunnen kolven, wat extra stimuleren zodat er op dat tijdstip wat meer melk aangemaakt word. Nouja, succes in ieder geval! enne kolven vind volgens mij niemand leuk. Salapio, ik denk dat die twee wijntjes idd vast niet zoveel kwaat kunnen hoor! Fijn dat jullie een gezellige avond gehad hebben, maar wat jammer dat je man zich een soort van buitengesloten voelt zeg. Nou in ieder geval een fijne vakantie. Natalie, sterkte zeg met dat hongerwolfje! Koekjes eten, fruit eten en dan nog zoveel melk willen van mama! Snoopy, aan het stukje wat sembo schreef heb ik niks toe te voegen. Sterkte meid! De rest, knuffel, sorry volgende keer meer hoop ik! Liefs, Hanneke.
Bolbuikje, 150 is echt de max. Soms dus ook maar 100. En thuis heb ik met gemak 200. Maar goed, maak me er niet druk om. Het moet nou eenmaal en zolang ik een klein voorraadje in de vriezer kan blijven houden vind ik het best. Maar zal idd eens proberen om een paar min. door te blijven kolven. En toch maar gewoon 2x ipv 1x te kolven.
Appelsientje Justin drinkt gemiddeld 5 minuten(doet hij al vanaf zijn geboorte) Alleen 's avonds drinkt hij langer aan 1 stuk door(maar vaak slaapt hij dan ook half) Huisarts......Eingelijk nooit bij stil gestaan,al mijn kinderen drinken veel. Gaan 4 flessen ranja per week door hier. En dit had ik dus precies hetzelfde als bij Jamie toen ik haar BV gaf,alleen toen ben ik dus gestopt(Jamie luste wel KV) Hij slaapt trouwens nog. Hij lag er rond 20.00 uur al in en normaal gesproken is het van 21.00 tot 22.00 uur clusteren,maar hij ligt te slapen. Hij was ook erg moe en laat hem lekker liggen. Kijk wel wanneer hij komt. Ik had trouwens vandaag visite en merkte dat Justin erg onrustig dronk. Was heel erg afgeleid en ben maar naar boven gegaan om te voeden. Lekker liggend op bed Stuk of wat keer hihihihihi Weet je soms heb ik ook echt momenten dat ik wel kan janken hoor Maar als ik dan naar dat koppie kijk en dan laat hij de tepel los en krijg dan een glimlach van oor tot oor,nou dan denk ik daar doe ik het voor.
Dankje! Daar alles goed? Whaha, geen hongerwolfje maar een echte hongerigebeer dan! haha! Truste terug! Dat kolven, oke dan is het me iets duidelijker haha!
NATHALIE, misschien is dat wel een idee ... fruit een beetje warm maken ... en Justin lekker aan de liga . En 20 voedingen ... Heb je al eens de LK op het forum hier om advies gevraagd? Of een LK in real life? APPELSIENTJE, pffff ... zonder te zien een diagnose stellen ... ... Paragnostische arts? En ja die wijn. Zal vast niet zo erg zijn, maar ik ga dr maar geen gewoonte van maken ... ook vanwege dat duffe hoofd de volgende ochtend. En ik geloof niet dat ze er nu beter van heeft geslapen. Vannacht wel goed geslapen ... van 22u-5u! En Thijs heeft lekker gegeten (van brood en groente dus, ook al zo'n eigenwijsje al het om fruit gaat ). BONEY, ooooo nee Spijkenisse is een end uit de buurt (Leiden). En hier ging het kolven ook erg slecht, pas de laatste tijd goed. En nu vakantie dus het zal wel weer wennen zijn ... Misschien helpt de spray bij jou wel HANNEKE, mooie banner heb je APPELTJE, wat een fantastisch filmpje van Kevin in de box ... lekker aan het headbangen? SNOOPY, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger bent ... ik ben er dus ook mee bezig geloof ik ...
Wat was het gisteren warm he? Hier net alle onweersbuien enzo gemist, we zagen het noordelijk voorbij trekken. Mn man heeft gisterenochtend twee opkomende tandjes ontdekt ... en vanochtend was er al een randje te voelen ... Echt superleuk! En Mirre heeft vannacht van 22u-5u geslapen en vervolgens weer tot 7.30 en ik mocht uitslapen tot bijna 9u . Toen had ik knaltieten dus snel naar beneden en Mirre gevoed Nu ligt Mirre te kletsen buiten in de box ... mn man ligt ernaast op de stretcher. Ze is ook meer en 'echter' aan het kletsen. Allerlei klanken en dan kijkt ze echt zo lief en ondeugend ... ze probeert echt te communiceren. Gisteren was mn man een beetje met haar aan het kruipen en toen stond ze op eens op handen en voeten (met gestrekt armen en benen dus ). Maar verder snapt ze nog niets van het kruipen hoor . Wat een geluk! ** Morgen op vakantie, dus dit is mn laatste berichtje (voorlopig dan he). Fijne weken lieve meiden+kroost Dikke knuf van Mirre en van mij!