Salapio:Heb de LK van het forum al eens om advies gevraagd,maar toen had ik teveel melk. Vandaag de hele middag naar een suptropisch binnen/buitenbad geweest. Strandtentje mee met daarin een aankleedkussen. Justin heeft ruim 2 uur lang daarin liggen te slapen. Vandaag zit op ongeveer 6 tot 8 voedingen(heb ze niet geteld) en een half potje mango,goed he? \/ Fijne vakantie Salapio
Mijn zoontje krijgt nu bijna 4 maanden bv. Ik was heel gemotiveerd, het was voor mij absoluut geen optie om kunstvoeding te geven, kan ik doorgaans ook weinig begrip voor opbrengen. Misschien ook wel omdat mijn situatie er een is waarin anderen het zouden opgeven. Na de kraamweek kreeg ik bortsontsteking, voorafgaand aan tepelkloven. Ik voedde veel met een hoedje omdat ik vlakke tepels heb. Helaas bleef deze sluimeren wat niet herkend werd door HA (harde rode plek). Lactatiekundige heeft er ook naar gekeken maar dacht dat de plek wel zou verdwijnen. Helaas werd dit een fiks borstabces en moest operatief verwijderd worden, Het werd een hele nare wond die ik open moest houden. In ZKH gekolft en daarna gewoon doorgezet. Heb wel een ontzettende dip gehad en veel pijn, maar ik wist waarvoor ik het deed! Veel mensen gingen ervan uit dat ik de bv wel afgezworen zou hebben en waren erg verbaasd dat dit niet zo was. Voor mij was het echter vanzelfsprekend, misschien had ik wel meer last gehad als ik er toen mee was gestopt. Ik heb ook veel allergieën en astma (heb geen bv gehad), hoop dat ik dit voor mijn kindje enigzins kan beïnvloeden!
@ salapio je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Dit staat erover op borstvoeding.com Als je borstvoeding geeft mag je geen alcohol drinken Niet waar! Matig alcoholgebruik hoeft helemaal niet afgeraden te worden. Zoals met de meeste verdovende middelen het geval is, komt er maar weinig alcohol in de moedermelk terecht. De moeder kan gerust wat alcohol drinken en gewoon borstvoeding geven zoals ze normaal doet. Ook door het verbieden van alcohol maken we het leven van een voedende moeder onnodig beperkt. http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes-2.html
@Daantje: meid, wat heb jij veel moeten doorstaan! Wat ontzettend goed van je dat je zo doorzet! Welkom hier, en klets lekker mee.
Daanje, welkom hier. Wat een rot tijd heb jij achter de rug zeg en wat geweldig dat je het vol hebt gehouden! Top! Daar neem ik echt m'n petje voor af.
Daantje, welkom. Je hebt inderdaad een boel te verduren gehad wat betreft je borstvoeding. Maar echt Super dat je hebt doorgezet..... Klets gezellig mee hier.
Gedver wat een baaldag! Eerst vanmorgen met Max(6) naar de huisarts. Een behoorlijk spruw infectie in zijn mond. hij heeft dit vaak en de oorzaak is onbekend. Had nog een foto van 2 jaar geleden ofzo. (zijn tong ziet er nu ook zo uit) http://img.photobucket.com/albums/v609/ ... 106fh7.jpg Doet echt heel erg pijn De dokter gaat volgende week kijken of het raadzaam is om weer eens naar de KNO arts te gaan. Toenstraks kreeg hij 39 gr koorts en oorpijn dus hup naar de HA post en een dubbele oorsteking erbij Gaat dus niet lekker met mijn mannetje Met mijn andere mannetje gaat het goed en hij heeft lekker genoten in zijn badje in de tuin Maaar men wat een voedingen vandaag weer
Ah, leuke foto, mooi ook! Maar niet leuk dat Max zo'n last heeft van de spruw. Helpt het wel snel als jullie medicijnen krijgen?
pfff warm... Thijs heeft voor het eerst super gedronken bij Oma! Moest ook wel, beetje dorstig weer haha. En ook nog een halve boterham, hapje appel, sperzieboontjes...
Ja de Nystatine slaat gelukkig vrij vlot aan. Alleen hij gloeide net weer van de koorts Ik heb Justin net uit bed geplukt,hij had de hele dag nog niet in zijn bed geslapen(wel korte slaapjes beneden) Nu lag hij er om 19.30 uur al in en ging net kijken en hij lag met een bezweet koppie bovenop de dekens in zijn romper te slapen. Even een schone luier om(sliep gewoon door) Flesje vers afgekolfde melk(al slapend opgedronken) Dikke boer en weer lekker al slapend naar boven gebracht
Die beertjes krijgt hij wel altijd in de winter,maar dan krijgt hij ook die spruw. KNO arts moet maar eens goed gaan kijken waar dit steeds vandaan komt,ikzelf denk dat hij een landkaart tong heeft. De dokter heeft het vermoeden van zijn pufjes,maar hij heeft al een hele tijd geen pufjes meer gehad nu.
He meiden, Even ego hoor. Met mij alles goed, niet zwanger helaas en verder weet ik nog helemaal niet wat ik wil . Eva heeft vanmiddag op het kdv maar 60cc op, ze wilde niet echt, was aan het lachen en spelen met de speen (vanochtend beet ze ook zachtjes op mijn tepel). En ze is erg verkouden, 's ochtends overal aangekoekt snot en ze hoest erg (je hoort het slijm) en is erg schor. Dat laatste is wel weer erg schattig . Ze heeft er verder weinig last van, maar ik vind het niet erg fijn klinken. Nathalie, wat een mooi jongetje is Justin toch! Moest ik even kwijt hoor . Verder nog niet echt puf om alles goed bij te lezen en te onthouden . Liefs, Snoopy
Snoopy, jammer dat je niet zwanger bent. Je had er zo op gehoopt! Ben je er al een beetje uit, hoe je het gaat doen met werken? Of wacht je lekker tot na de vakantie? Sterkte in ieder geval, en Eva ook met haar verkoudheid.