Dat zijn goede kolfberichten, Boney! Fijn dat je extra werk vruchten (naja melk ) afwerpt. Het personeel bij Dika Duka is zeker erg amicaal. Zal de Italiaanse inslag wel zijn.
Heel toevallig vannacht weer ongesteld geworden, dus er zit nog geen regelmaat in, komt ook allemaal wel weer. Lekker toch Esther, zo lang geen menstruatie. Ik had gehoopt dat het een jaar weg zou blijven. Ik heb weleens ergens gelezen dat de menstruatie na BV pas na 14 maanden gemiddeld weer op gang komt. Boney, lekker joh dat het beter gaat met het kolven. Zie je komt allemaal weer goed Met de luiers gaat het ook weer beter gelukkig. Sem slaapt de hele week bijna klokje rond en ineens vannacht weer om één uur wakker en om vijf uur. Ach zielig, toen hij om vijf uur wakker werd lag zijn beentje helemaal tussen de spijlen klem.....
@ barbarintje. Ik niet.. Maar mijn vriend wel. Die bespreekt (helaas) alles met zijn ouders... Ze bemoeien zich ook echt daadwerkelijk overal mee... Mijn schoonvader is sowieso een ontactische vervelende man. Toen ik zwanger was vroeg hij aan mij of het wel van mijn vriend was...
Hallo allemaal, Volgens mij gaat het met iedereen goed, op een paar haarscheurtjes na? Ik ben 3 weken terug voor het eerst ongesteld geworden na 14 maanden ( keurig volgens het gemiddelde las ik ), in totaal bijna 2 jaar geen ongi gehad ( en heb het niet gemist). We zitten hier n og op zo'n 5 voedingen per dag, waarvan 2-3 flinke, voor de rest water en karnemelk. Bij de oma's geef ik nu nog 1 gekolft flesje melk mee van 100 ml. Ik denk niet dat het nodig is om nog te gaan opkrikken. 's Avonds kolf ik nog 1x ( ong. 60 ml) en op mijn werk ook nog 1x. Jelte is nu 85 cm groot en weegt 11.8 kg. Hij begint voorzicht langs de salontafel te lopen.Het is ontzettend leuk met je kind verbaal te communiceren; opa,oma,bal,fiets,poes,deze,dit,die,oor,neus, hij kan al heel veel duidelijk maken. Jammer dat het i-net is, anders had ik even een mooie foto laten zien, helaas. Iedereen een fijn weekend!
Jingels, als je het leuk vindt om de foto in een PB te sturen, dan kan dat hoor. Ben wel nieuwsgierig haha. Wil je het niet, dan begrijp ik het ook volkomen hoor, 'even goede forumvrienden'
Hallo, Ik wil me ook graag hier melden. Ik ben op 23 april bevallen van een dochter Jasmijn met een ks. Na wat opstartproblemen in het zkh is de bv goed op gang gekomen! Ben er ook trots op dat het goed gaat! Over twee weken ga ik weer werken en ben ik van plan om te gaan kolven. Vind het fijn om via het forum mijn vragen kwijt te kunnen. Ik babbel ook mee bij de april mama's maar omdat niet iedereen daar bv geeft, vind ik het ook fijn om hier mee te kletsen. Groeten, Yvonne PS Boney, bijna dezelfde forumnaam, hihi! Bij mij is het afgeleid van mn meisjesnaam Boon, en bij jou?
Hey Yvonne! Welkom! De geboorte datum van Jasmijn is echt een mooie datum hoor! (ben ikke ook jarig..)
Was idd een enorm mooie dag dit jaar! En heb hem helemaal meegemaakt (ben 's nachts bevallen om 00:26 en volgens mij ben ik ook na 12 uur de volgende nacht pas gaan slapen..)
Maar goed, ga nu. Dametje zal zo wel weer komen voor de laatste voeding (we zitten nu op vijf en na die laatste slaapt ze meestal mooi door tot kwart over zeven 's ochtends). Tot later!
Hallo, Wil me hier ook graag aanmelden. Ik ben op 24 april bevallen van een prachtige dochter (al zeg ik het zelf ). De borstvoeding loopt vanaf het begin echt super! Ben er dan ook best trots op dat het zo goed gaat (je hoort vaak genoeg anders). Het enige 'probleem' is dat ik 's avonds minder voeding lijk te hebben. Weet nog niet zo goed wat ik daar aan kan doen. Wissel nu maar elke keer van borst als ze niet meer slikt. Als iemand nog andere tips heeft, dan hoor ik die graag. groetjes Ingeborg
Ben zelf ook net nieuw, maar welkom! Een mooi kindje heb je idd, heb ff gespiekt in je album. Ze is ook precies 1 dag jonger dan mijn dochter Jasmijn. Hoe vaak wissel je dan 's avonds van borst, 1 keer links en 1 keer rechts of vaker? En hoeveel voedingen doe je nog op een dag?
Boni en Ntombie welkom hier. Boni: Mijn naam Boney komt van mijn achternaam. Ik heet Both. En bot is bone in het engels dus vandaar.
Welkom nieuwe mama's! Ik ken niemand die op 23 april jarig is Hé Boney, het moet niet gekker worden....ik heb een klasgenootje gehad en dat meisje heette Both van haar achternaam. De naam komt niet zo vaak voor, volgens mij....Maar ik zie net aan je leeftijd dat je het waarschijnlijk niet bent (ik ben namelijk 30).
Meiden, even ego hoor.... Eva is een beetje ziek . Gisteravond hoorden we haar af en toe hoesten en ik ga eigenlijk altijd ongeveer om het uur kijken en op een gegeven moment bleek ze dus gespuugd te hebben, het hele bed zat onder en zij ook, maar ze sliep lekker door. Heb haar helemaal verschoond (inclusief nieuwe romper), ze was helemaal slaapdronken. Weer op bed gelegd, ze was heel vrolijk en het leek erop dat ze ging slapen. Ze werd toch wakker, toch maar gevoed, de melk kwam er daarna in grote bogen uit . Daarna is ze lekker gaan slapen, weer lachend. Vandaag tot 14 uur ging het goed, maar ze begon in de box wat te spugen, mijn vriend pakte haar eruit en het kwam er weer in grote bogen uit, echt alles zat onder! Naar de huisartsenpost gebeld, moesten even langskomen, alles ziet er goed uit, ik had vlak daarvoor gevoed en toen we thuiswaren, kwam alles er weer uit. Nu wel huilen, maar omdat ze moe was. 50ml ORS er redelijk makkelijk in gekregen met een gewone tuitbeker, kijken of dat beter binnenblijft. Ze ging meteen slapen. Ze zeggen dat bv ook als een soort ORS werkt, maar ze houdt het niet binnen. Morgen ga ik niet werken, ik weet niet hoe Eva het dan doet en heb geen zin dat ze er nog iets anders bij oploopt. We hebben geen idee wat het is, ze heeft geen verhoging. Kan een reactie zijn op het slijm wat ze ophoest, een virusje of iets van voedselvergiftiging... ik heb gisteren perzik klaargemaakt en meegenomen en een paar uur later gegeven.... en het was best warm. Lijkt me sterk dat het niet goed meer was, maar ik voel me nu ontzettend stom dat ik misschien wel te makkelijk ben geweest .