Nathalie, je bent een TOPPER! ! ! ! ! ! ! ! ! Snoopy, wat een geweldig leuke banner! En beterschap voor die kleine meid! Pareltje, jij ook beterschap! Hoop dat de kleine snel weer opknapt! Appeltje, ik durf het eigenlijk neit te zeggen met je kolftijden. Sorry! Verder alles goed daar? Liefs, Hanneke!
Appeltje, ik zou het wel durven proberen en dan goed opletten wat er met je productie gebeurt. Loopt het terug, dan merk je dan snel genoeg en dan is daar Kevin (en wellicht ook de 'ouwe vertrouwde' kolf) nog die de boel vast snel weer weet op te krikken. Vincent is een maand jonger en het blijkt dat mijn productie stabiel genoeg is voor 2 voedingen per etmaal. Een tijdje was het 2x op werkdagen en op mijn niet-werkdagen 3 a 4x drinken en dat ging echt prima (ik werk ook 3 dagen). Nathalie, wat ontzettend lief van de wijkverpleegkundige. Dat is nog eens een opsteker!
Nathalie: Ik vind het ook top dat je het volhoud. Zoveel voedingen en dan heb je ook nog andere keuters rondlopen... Maar waarom zoveel? Heeft dat een oorzaak? Hij drinkt dan toch alleen maar kleine beetjes? En hoe gaat het 's nachts? Petje af!
Ik weet het echt niet.....ik hou het maar op een hongerig kind. Mijn kinderen drinken over het algemeen allemaal heel veel. Normalite slaapt hij 's nachts door,maar afgelopen nacht heb ik 2 nachtvoedingen gehad.. Wijkverpleegkundige vroeg of hij mischien veel zweette als hij dronk (waarom ze dat vroeg,weet ik eigenlijk niet) Maar hij zweet alleen als het buiten warm is. Overdags zijn het kleine beetjes inderdaad en 's avonds drinkt hij toch wel ruim 20 minuten(soms zelfs wel langer) Even wat anders.......Justin kan uit een beker met rietje drinken. Vind dat wel knap hoor!
En ik weet niet of je wel eens flesje geeft? Hoeveel doe je daar in dan? Kan hij dan wel grote hoeveelheden (lees: 180cc ongeveer) drinken?
Toen hij een week of 3 was dronk hij met gemak 220 cc uit een fles. Nu heeft hij aan 100 a 150 CC BV genoeg. Maar komt rustig een uur na die fles weer voor een voeding.
Hij gaat nu weer wat omhoog(heb de laatste in het topic staan) Van groeicurve online. CB weet het ook niet. Heb dit met Jamie ook meegemaakt toen zij BV kreeg,en toen heb ik het vrij vlot opgegeven.
Ik heb ff gekeken. Je ziet idd dat hij boven gemiddeld begint en nu gemiddeld zit. Maar hij heeft wel een mooie rechte lijn. Dus het CB weet er helemaal niet van? Haha, lijkt me handig. Waarschijnlijk krijg je toch alleen maar het advies om te gaan stoppen, 'want je zal wel niet genoeg voeding hebben' Wij gaan rapley-en en ik twijfel nog of ik het tegen het CB ga vertellen volgende week. Ik denk het niet. Heb geen zin in commentaar. Als het goed gaat dan zal ik het de volgende keer (met 9 maanden) wel vertellen.
Gisteren zei de wijkverpleegkundige:"Waarom begin je niet met Rapley?" Heb haar uitgelegd dat het niets voor mij is(nu nog niet in ieder geval) Maar hier word dus Rapley juist aanbevolen door het CB.
Ff snel, zit opt werk en nu te kolven. De melk die ik nu afkolf, kan ik die bewaren tot zondag. Ik moet dan weer 's avonds werken. Dat zou bijna 4 dagen zijn. Lijkt mij erg lang? Thanks! Het gaat best goed. Heb om 17u 160 gekolft en nu *kijkt naar beneden* ruim 100! Ikke is blij!
Dat mag hoor Boney, 5 dagen is de max. Ik heb heel vaak gekolfde melk van vrijdag, op woensdag gegegeven, niks aan het handje. ALs de melk niet zuur ruikt is hij goed.
Kom weer even spammen hoor Net met de jongens in bad geweest.(let niet op de zwarte plekken in mijn nek,heb vanmiddag mijn haar geverft en dan smeer ik alles eronder ) http://www.mijnalbum.nl/Album=G3JKOMVS
Heb het nog nooit zo lang bewaard. Ga het dus gewoon proberen. Vind het zo zonde om nu in te vriezen en zondag er weer uit te halen. Dan zijn er toch goede stoffen verloren gegaan...
pfff belachelijk. Bel ik gister met het cb om eens te vragen waar ik op moet letten ivm uitdrogen. Zoonlief drinkt namelijk minder maar produceert wel poep als water, dus ik dacht, even vragen. hoeveel voedingen krijg hij? euh, ja, zo'n 7 ongeveer? Dat is veel te veel, hij kan het wel met 4 af! (knap he, dat ze dat door te telefoon kan inschatten!) euh, maar als hij wakker wordt en honger heeft dan ... dan moet u hem maar water geven NOU JA! En bij Carinova trots op hun borstvoedingscertificaat....! Ik zit me een beetje af te vragen of ik er 'melding' van moet maken, dat is toch een slecht advies, of ben ik gewoon hypergevoelig?
Het slaat inderdaad nergens op Becaatje Vind het ook een heel slecht advies. Belachelijk dat zoiets door de telefoon kunnen bepalen Zal ik eens bellen naar jouw cb bureau en zeggen hoeveel voedingen ik heb?