Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik schreef het vanmorgen nathalie. Potverdorie zeg. Het houd idd niet op. Kan heel goed begrijpen dat je er een beetje moedeloos van word. Wat een getob allemaal.
    Knuffel voor jou meid...

2. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Poehhh Nathalie wanneer houdt het eens een keer op bij jullie! Ik mag aannemen dat ze nu niet weer dezelfde fout maken als bij Max.
    Niet leuk allemaal! Ik kan niet meer doen/schrijven dan je/jullie sterkte te wensen!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nathalie, Tjonge meid toch! En tjonge Justin toch! Heel veel sterkte zeg! Dikke vette knuffel van ons hier hoor! Hmmm, jammer de 10de ben ik niet thuis, maar als ik weer thuis ben lees ik wel hoe het gegaan is! Ik hoop dat het dus beter gaan als bij Max destijds! Misschien kan ie tijdens het inbrengen van die catheter lekker bij jou drinken? Is misschien wel fijn voor hem! (sorry ik loop vreselijk op de zaken vooruit! Laat eerst dit klote 'nieuws' maar eens bezinken) Nogmaals sterkte meid!

Snoopy, welkom terug van vakantie! Fijn geweest dus! Alles weer een beetje op een rijtje gekregen! En gefeliciteerd met je ongesteldheid ;)!

Verder niet bijgelezen, sorry!
    Verder hier alles hetzelfde! Heb alleen het 'dringende' advies gekregen, om de borstvoeding niet verder op te bouwen. Gewoon blij te zijn met wat ik nu nog heb! Dus dat proberen we door te laten dringen, en voorlopig nog zo door te kunnen gaan! Nu dus nog 3 keer een voeding/kolfmoment op een dag. En de rest aaangevult met kunstvoeding.
    (kleinigheidje voor de nieuwschierige onder ons, er staan voor het eerst buikfoto's in mn album. Van nu en de laatste van vorige zwangerschap. Maar ik haal ze morgen weer weg ;))

Liefs, Hanneke!

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb slecht geslapen :(

Maar werd vanmorgen verrast door een mail van Stefan Kleintjes.

Justin mag voor de 2e keer meedoen met de foto vd week.

Mama is weer trots ;)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    NATHALIE, getsiederrie ... meid wat :c: ... hele dikke knuf voor jou en natuurlijk ook voor Justin.

BECCA, moeilijk ... ik denk dat het een beslissing is die alleen jij kan nemen (met je man natuurlijk). En waarom verwacht je man dat er wordt afgebouwd? Mijn man heeft soms ook moeite met de BV (is vooral omdat hij graag gelijk wil zijn ... hij zou met liefde nachtvoedingen doen bijvoorbeeld ;)), maar ziet ook dat het erg goed is voor Mirre. Persoonlijk zou ik wachten met afbouwen tot je mannetje oud genoeg is om uit een tuitbeker ander drinken te drinken. En heb dus overdag dat aan te bieden. Wellicht gaat het afbouwen dan vanzelf. Maar dat is slechts mijn mening ;).

BONEY, beterschap voor Tessa!

SEMBO, fijn hoor dat de nachten beter gaan ... niet gek dat ie moeilijker slaapt als hij zo druk is overdag. Heerlijk hoor ... boekenkasten leeghalen *smelt*.

HANNEKE, whahahaha ... jij bent geen bolbuikje! Prachtige buik na tweelingzwangerschap! En ik zie inderdaad een klein bobbeltje *zwaait naar t kleine wurm*. En hoezo dringend advies om niet verder op te bouwen?

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Das leuk nieuws Nathalie! Wanneer staat Justin erop?

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Salapio, dankje, vind je? Ik ben het niet geheel met je eens :oops: nog wat 'spekjes' her en der die er wel af mogen van mij! Maar toch bedankt ;)! Er is idd nog weinig te zien, behalve een klein bobbeltje. Verder pb ik je even ;)!

Nathalie, dat is idd een leuke verassing!

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Deze hele week al ;)
    Had eergisteravond de foto ingezonden :)

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mooi Han,echt een beschaafd buikje.
    Hoe voel je je verder?

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    HAnneke, helemaal duidelijk hoor ;) (ennuh ... welke vetjes ? :))

Nathalie, superlieve foto!

Mirre zit nu al een aantal weken rondom de 7500 gram ... zit niet echt meer groei in dus :( ... Ben er een hele tijd heel 'relekst' onder geweest, maar vind het nu niet meer leuk ... GROEI MIRRE GROEI!

Ze eet naar mijn idee prima: 3x een goeie BV (2 borsten) en dan 2x één tiet (soms 2). Verder ongeveer 1 boterham met boter en pindakaas, een paar happen fruit (nog steeds niet favoriet), een soepstengel/rijstwafel en dan savonds gemiddeld 1 aardappel, 4 stronkjes broccoli en ongeveer 75ml yoghurt (of een half ei). Soms (veel) meer, soms (iets) minder.

Lijkt me prima toch? En ik kan haar toch moeilijk dwingen om te eten, of haar de hele dag eten aanbieden?

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hanneke, mooi buikje hoor. Ennuh... Ik zie echt geen vetjes... Kan me bijna niet voorstellen dat daar 2 beebs in hebben gezeten....

Nathalie: Leuke foto zeg.

Salapio: Het lijkt mij een prima schema van Mirre. En zo lang jij denkt dat ze geen honger heeft en genoeg binnen krijgt dus, zou ik me geen zorgen maken. (Moet ik nodig zeggen... :oops: )
    Nee, ff serieus, het ziet er echt goed uit.

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Potverdorie Nathalie, wat verschrikkelijk voor jullie :cry:
    heb je dit keer een andere KA dan met Max?
    Meteen je angsten kenbaar maken aan de KA hoor!

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja heb een andere KA,kwam die KA van Max wel tegen,en hij keek naar me en draaide zijn hoofd om.

Net bij de huisarts geweest.......Justin heeft wéér oorpijn en weigerd te drinken.
    Is helemaal ontroostbaar.
    Even geen kuur,want dat gaat niet goed zo :cry:
    Heb wel xylometozoline gekregen op zijn sterkte om de druk te verlagen.

Ik ben inmiddels ook hondsberoerd en dat zag de huisarts ook.
    Ze stelde me voor om te stoppen met de BV,ze is bang dat ik er anders onderdoor ga,maar dat wil ik niet........ik ga door............

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Pfff meissie het valt allemaal niet mee voor jullie.
    Ik denk dat je ziek-zijn niets met de bv van Justin temaken heeft, waarschijnlijk vind je dat zelf ook.

Stoppen met bv zorgt er niet voor dat je in 1x weer beter bent. Ik denk wel dat het veel energie van je vergt. Vier kinderen en dan ook nog in de ziekenboeg. Eet je goed? Slaap je goed?
    De spruw-medicijnen werken natuurlijk ook niet mee, toch vaak al een teken dat de weerstand lager is dan normaal.

In plaats dat de HA nou even meedenkt met goede oplossingen en je niet afschuift met * stoppen met de bv*, helpt hij/zij je eigenlijk niet.
    Natuurlijk moet je zelf weten wat je doet, maar ik denk dat Justin de anti-stoffen juist hard nodig heeft aankomende tijd.

Beterschap!

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Vind ik ook hoor.
    Wat heeft het uberhaudt voor een nut om hem te moeten dwingen om flesvoeding te moeten drinken.
    Hij lust het gewoon niet.
    Snap de reactie van de huisarts aan de andere kant ook wel een beetje.
    Zij zag een moeder binnenkomen die zelf momenteel erg verkouden is en ik zit gewoon niet lekker in mijn vel.

Dat nieuws van de kinderarts gisteren was gewoon even téveel :(

Maar goed....komt allemaal wel weer goed.

Naatje zet haar schouders er weer onder ;)
    En gaat Justin zo lekker afdrogen(ligt lekker in bubbelbad met papa)
    Even lekker insmeren met LUUF en hopelijk gaat hij dadelijk lekker slapen.

Justin slaapt eigenlijk altijd heel goed,alleen gisteren niet,maar dat is logisch als hij niet lekker is.

Dus over het algemeen slaap ik ook goed,dat is wel fijn hoor ;)

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hij was dus helemaal op!

Toen ik hem net uit bad haalde en aan het afdrogen was heb ik hem op zijn buik gelegd en ben gaan smeren met Luuf en gaf hem gelijk een lichte massage.

Hij viel toen al bijna in slaap.
    Heb nog even lekker zijn borstje ingesmeerd en zijn pyamaatje aangedaan en in zijn slaapzak gehezen.

Al zuigend aan mijn lip,ben ik snel met hem op mijn bed gaan liggen en toen heeft hij zekers wel een half uur gedronken/geslapen

Hij ligt nu lekker in bed en hopelijk kan hij een paar uurtjes slapen.
    Heerlijk ventje is het toch!

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wow, allemaal reacties op mijn buikje ;)! Dank je dames! En spekjes op mn heupen, spekjes op mn buik, spekjes op mn rug, spekjes op mn benen, spekjes op mn armen, spekjes overal! En Boney, tja daar hebben er echt 2 in gezeten! Zie die andere foto, met nog meer spekjes :)!

Nathalie, wat een heerlijke momenten zijn dat dan toch he! Maar hoe ik me voel, het gaat, niet zo heel best maar geeft niet! Zit aan de antibiotica en verder nog pillen om mn temp te laten zakken. Daarnet rond half 5 was het 39.7. Maar meid, kan me zeker voorstellen dat het je allemaal even te veel werd. Nu een beetje doorgedrongen zegmaar dus! Heel veel succes en sterkte nogmaals! Stoppen met bv, tja, ik zou het niet doen, aangezien hij kv weigert.

Salapio, oke, als het duidelijk is is het goed! Prima zo! Maar wat ik wil zeggen, dat schema van Mirre lijkt me prima hoor! Lijkt me zeker niet te weinig.

liefs, Hanneke.

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje meis :(
    Dat is niet zo mooi.

Heb je de griep te pakken?
    Wens je veel beterschap.

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dankje, maar we weten niet wat het is, geen griep want ik voel mn eigen eigenlijk prima, behalve koud/warm/moe. AB is ook gewoon voor als er toch ergens iets zit. Temp is al een paar weken steeds tussen de 38 en de 39, dus al 2 weken 4x pd 1000mg paracetamol gehad wat niet leek te helpen, toen een week 2x pd 1000mg paracetamol en 2x pd 100mg diclofenac, wat ook niks hielp. Nu deze week sinds maandag 4x pd 100mg diclofenac. En nu dus gewoon nog hoger daardoor lijkt wel. Maar komt ongetwijfeld goed! Afwachten en rustig aan doen, vandaag ook de kleintjes niet thuis gehad :cry:, en rond 12 naar bed gegaan en om 16.30 was ik weer wakker, verder alleen hier wat rond geneust ;).

Foto's weer verwijderd ;)

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ach Hanneke wat ontzettend kl*te zeg :cry:
    Heb het met je te doen.
    Wat gek dat ze niet weten wat het is joh.
    Daar word je toch ook super onzeker van?
    Heb je al bloed laten prikken?

Wil je even een
    geven

Deel Deze Pagina