@Hanneke: heel veel succes. En dat jaar verdien je WEL, je hebt doorzettingsvermogen en je geeft BV, dus een dikke veer voor jou meid! (en je weet waar je hem kan stoppen ) Beste meiden, ik kwam dit tegen op 1 van onze favourite sites. Ik had tranen in mijn ogen, zo mooi beschreven, en precies de kern van de zaak: http://www.borstvoeding.com/aanverwant/ ... .html#meer
Jingels, mooi zeg... Ik wilde nog wat vragen/vertellen, maar ik weet hiet niet meer. Zal vast een leugen zijn geweest. Nou, truste dan maar.
HANNEKE, sterkte in het ziekenhuis (alvast) ... ARTIKEL, ja leuk ... alleen vraag ik me af wat er antropologisch is aan de 'deskundigheid' van de antropoloog in kwestie. Kan het er niet in ontdekken eerlijk gezegd (ben er zelf eentje ). *** Hier alles prima. Mirre heeft vannacht weer 'gewoon' lol doorgeslapen . Wel iets lastiger gisterenavond met het naar bed gaan. Ging echt heel onbedaarlijk huilen. Leek ook wel vooral boosheid ... maar ja ... dan moet ze (denk ik) wel een uur huilen voordat ze in slaap valt (en daar doen we hier niet aan). Dus ik ben er naast gaan zitten en ze viel binnen een kwartier heel lief en rustig (en veilig!) in slaap.
Jingels, dankje! En ik weet waar die gestopt kan ja . Boney, dat vergeten van je vraag, tja dat noemen we gewoon nog steeds zwangerschapsdementie niks om je zorgen over te maken, dit hebben/houden we gewoon allemaal nog een jaar ofzo als excuus! Haha! Dankje voor de felicitatie! Salapio, Bedankt. En dat op de grond eten is idd af en toe wel heerlijk! haha! Maar ik bedoelde idd dat jullie niet elke dag op de grond met jullie eten gooien en op de grond eten! Verder die kleine meid lekker aan het doorslapen dus, dat is wel fijn zeg!
Een tijdje niet meer hier geweest. Heb het nogal druk de laatste tijd. @ hanneke. Alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Malou en Ruben! En lees dat je naar het ziekenhuis moet. Daar succes mee! @ Nathalie. Wat vervelend allemaal bij jou. Ik hoop dat het allemaal gauw iets beter gaat. Sterkte in ieder geval. Ik wil gaan beginnen met het afbouwen van de bv. Eerste stap heb ik vandaag gezet. Hij heeft bij mij afgekolfde melk uit de fles gedronken en ik gekolft zodat ik woensdag de middagvoeding kan gaan vervangen door 3/4 afgekofde melk en 1/4 kv. En dan iedere dag minder moedermelk totdat hij flessen met alleen kv gaat accepteren. Ik wil mijn vrijheid voor een stukje terug en ik heb hem toch mooi bijna 9 maanden volledige bv meegegeven. Of ik ochtendvoeding en avondvoeding ook af wil gaan bouwen weet ik nog niet. Eerst maar eens even kijken hoe dit gaat. Ik was vanavond weg en mijn vriend zou hem de fles geven. Om kwart voor 9 belt hij op "waar ben je? Hij pakt de fles niet" Ik was al bijna thuis dus ik zeg ik kom eraan. Ik kom binnen en zeg geef mij die fles maar en hup meteen pakt hij hem.. Klein eigenwijs ettertje En hij dronk de fles in een keer leeg en ging daarna meteen braaf slapen en heb hem niet meer gehoord. Raar kind.
Vandaag weer met de urine van Tessa naar de HA geweest. Was nog niet goed. Morgen op spreekuur voor vervolg. Bah, vind het maar niks.
HANNEKE, ik gooi nooit eten op de grond, maar mn man ... LOTTE, gefeli met die 9 maanden (das heel antroposofisch verantwoord om nu te gaan afbouwen haha). Of beter gezegd: deels afbouwen. Ik snap het goed hoor. Heb soms ook wel eens 'last' van een onvrij gevoel (totdat Mirre lekker bij me ligt te drinken ). BONEY, beterschap voor Tessa, balen dat het weer niet goed was ** Mirre probeert zich steeds op te trekken in de box. Maar ik moet dan niet naar haar kijken want dan gaat ze heel hard brullen hehe. Driftkikker. Heb de afgelopen dagen pijnlijke tepels/borsten. Beetje branderig. Ook als Mirre niet drinkt. Kan dit te maken hebben met ei/ongesteldheid? Of kan het ook gewoon 'zomaar'? Ik heb al maanden het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden (buikkrampjes, pijn onderrug) ... En soms gaat het ook wel kriebelen voor een tweede ...
Kan ik me toe voegen? Zit al een poos op dit forum ,maar heb blijkbaar deze hele borstvoedingspagina niet gezien. Ik heb een zoontje van 14 maanden die ik op verzoek voed, wat nu toch wel een beetje vervelend wordt want ben ook 3 maanden zwanger, dus straks aan t tandemvoeden. Mijn zoontje heeft 7 allergieen en ik zelf heb ook flink wat allergieen waardoor ik op een streng dieet moet, maar heb toch voor gekozen om door te gaan met borstvoeding omdat het beter voor hem was en de allergieen en ook een stuk goedkoper(hij zou een bepaald kunstvoeding moeten hebben dat giga duur zou zijn)
Ja, ze had een blaasontsteking. Heb een kuur gehad, maar daarna was haar urine dus nog niet schoon. We komen net terug van de HA en we hebben verwijzing voor de KA. Aanstaande vrijdag om 10 kunnen we daar al terecht.
Ah Boney, beterschap met je dochtertje. Gelukkig dat jullie vrijdag al terecht kunnen (al is elke dag wachten er 1 teveel). Sterkte en geef haar maar een lekkere knuffel.
Amon, welkom hier, gezellig dat je erbij komt. Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk joh dat je al zo lang BV geeft!
@Amom Ik hoop ook snel zwanger te zijn van ons tweede wondertje. Dacht dat het al raak was want mijn temp was na de eisprong al een paar dagten 37, maar vanochtend ben ik toch ongi geworden. Ben pas 4 keer ongi geweest sinds Keano geboren is en we gaan nu naar ronde 3. Vandaag geef ik precies 15 MAANDEN BV