Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, ik kan je niet helpen met je KV vraagje

Esther, super dat het goed gaat en HOERA 11m!

BV/KV, ach ja ... ik geef BV omdat het gevoelsmatig het meest logische is: mensenmelk is voor mensenbaby's en koeienmelk is voor koeienbaby's ... En al die 'beschuldigingen' dat mn melk giftig is ... ach ... ik eet geen vlees en geef dat ook niet aan mn kind ... dus al een stuk minder gif (hmmm ... misschien moeten we in het topic ook even waarschuwen dat het geven van vlees/koeienmelk aan je kindje = vergiftigen? :rolleyes:)

UPDATE, hier gaat het prima ... op ons nachtelijke avontuur na (van 1-5 was het hier 'feest'). Zit nu dus met watten in mn kop. Mirre is vrolijk en zit nu lekker te dansen op Radiohead (goeie muzieksmaak dat meissie van ons). Sinds gisteren wijst ze naar de tuitbeker water als ze wilt drinken *trots* (maar wijzen naar mama's tiet ... ho maar). Mirre drinkt nog 3,5 keer (plus dus soms een nachtvoeding): 7u, paar slokjes voor 11u slaapje, 19u, 23u ... ongeveer dan. Verder drinkt ze overdag ongeveer 2 tuitbekertjes water, (karne)melk vindt smerig en diksap enzo begin ik nog niet aan. Overdag eet ze verder iets minder dan 2 boterhammen en het avondeten gaat heel wisselend. Soms eet ze als een bootwerker, soms heel weinig. Fruit blijft een probleem. Heb net geprobeerd een boterham met banaan erin te krijgen, maar ze wilde meteen de hele boterham niet meer ... ons kritische meisje :)

Tandjes lijken eindelijk door (nu 7 :confused:). Billetjes zijn nog wel knalrood en een beetje open. Kreeg in een ander topic te horen dat sudocrème niet zo prettig is :oops: :cry: ... dus smeer nu met kamillosan. Hier nog goeie tips (behalve blote billen, na dr slaapje ga ik de kamer pies&poep-proof maken :)

MEETING, leuk leuk leuk! Maar vrijdag is mijn werkdag. Pas eind november werk ik di en wo en dan zou ik dus kunnen ...

2. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Als ik ook kan lijkt het me leuk om mee te gaan naar het BV-cafe (bestaat er eigenlijk ook een KV-cafe :D ). Leuk initiatief overigens. Hieruit blijkt ook maar weer dat velen hun best doen om juist de BV te stimuleren, toch! En dat gebeurt echt niet als BV niet goed zou zijn voor onze kindjes. Waarom mag er dan geen reclame gemaakt worden voor KV, waarom wil minister Rouvoet dan dat de vrouwen tot 6 maanden minimaal BV geven, waarom is het de meest natuurlijke en beste manier van voeding geven aan je kleine kindje. Ohja natuurlijk: stom van me, het is niet goed BV geven zit namelijk vol giftige stoffen. :(

Esther, gefeliciteerd met Vincent. Ohjee, alweer bijna een jaar! Ongelooflijk hoe de tijd vliegt he? Heerlijk dat het allemaal ook zo goed gaat. Lekker genieten........................

Salapio, bah die nachten. Het enige leuke vooruitzicht is: het gaat een keer over. Ik hoop voor jullie beiden, snel! Ook al tandje nummer 7, gaat ook lekker snel. Ah al die pijnen die de meeste kleindjes moeten doorstaan. En dan hebben ze eindelijk een gebit vol en dan gaan de tanden en kiezen er weer één voor één uit :( Ahhh lekker positief klink ik nu haha.
    Sem wijst ook niet naar mijn borst hoor, hij graait er gewoon naar haha.
    Ik gebruik ook wel eens sudocreme, ik wist niet dat dat niet zo prettig is voor een kindje. Eigenlijk niets van gemerkt, ik zal er eens extra op letten want dat zou natuurlijk wel sneu zijn zeg. Ik vind het persoonlijk wel erg lekker ruiken, maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste.

Boney, mooi dat er geen bacterie meer te vinden was, hoeven jullie lekker niet meer terug. Ze heeft ook nergens last meer van? Behalve van haar tandjes dan?
    Vraagje over KV: ik heb een pot nummer 2 staan. Dat raadde iemand me aan en aangezien ik weinig verstand heb van KV heb ik goed geluisterd naar diegene. Ik heb het wel eens gebruikt tijdens die lange nachten en dat ging goed hoor.

reden bedenken waarom er geen Bv gegeven moet worden is de wereld op zijn kop.
    Nou inderdaad Jingels, het moet absoluut niet gekker worden zeg. Als iemand KV wil geven dat moet je echt helemaal zelf weten, maar kom niet met gezondheidsredenen om geen BV te geven. Denk je alles al gehad en gehoord te hebben haha. Die eeuwige discussies.....

Misschien heb ik het helemaal gemist, maar weet iemand hoe het met Parika is?

[/u][/i]

3. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    ja Esther op naar een jaar, wat gaat dat snel zeg! Ook al bijna een jaar bv! Super zeg!
    (waar blijft de tijd?)

Salapio, ach Mirre, wel erg kritisch. Ik denk dat ze ooit op een dag fruit zal gaan eten. Ze heeft er nu gewoon nog niet zo'n zin in denk ik!

Sembo, ookal nummer 7! Is even pijnlijk en even niet leuk, maar als ze ineens door zijn dan zijn ze naar mijn gevoel alweer een stuk meer baby-af. Heel ander gezicht ineens.

Ik zit nu nog op 2,5 voedingen. Het is echt verschrikkelijk slecht voor mijn productie. Want als meneer ineens bedenkt dat hij toch een voeding extra wil s nachts dan is het helemaal op de kop. Dan heb ik s ochtends niet meer genoeg. En dan s middags niet meer genoeg en dan s avonds niet meer genoeg. Ach je kent het wel. Dan loopt alles in het honderd.

Dus om mezelf het leed wat te besparen, ik werd er namelijk heel erg gestresst door. Heb ik samen met manlief besloten om die extra voeding die hij dan zou willen uit de vriezer te halen. Als dat dan op is dan krijgt hij kv :oops: (slecht he?) We doen dit al een paar dagen. (soms wil hij ineens een voeding, maar soms ook niet, gek ventje...) En dat brengt echt een hoop rust voor mij. Ik ben hier helemaal happy mee!

Thijs eet nu een hele boterham! En de warme hap wordt als maar meer. Is het bordje leeg dan kijkt hij me aan van "is er niet meer"? Grapjas... Dus gaat heel goed. Volgende week weer naar het CB ik ben benieuwd!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ongeveer precies het zelfde. Ik heb nu nog 1 zak met ijsblokjes in de vriezer liggen. Die is voor nood!
    En verder heb ik gelukkig als ik live moet voeden genoeg (nu weer wel, na een dip), maar als ik moet werken lukt het me gewoon niet om 2x 180 bij elkaar te kolven :(
    Ik haal met 2x kolven op m'n werk max 180... Heel soms 200. Vind ik best netjes voor mij, maar dus niet genoeg.
    Vandaar ook mijn vraag over KV. En ik ben er ook heppiedepeppie mee. Het geeft zoveel meer rust! Ik had daardoor echt stess. En sinds ik dus die stress niet meer heb, is m'n productie ook wat beter.
    En ik moet zeggen dat ik er in het begin toch best moeite mee had.
    "ik wil niet dat ze KV krijgt" Maar heb er vrede mee nu.

Die heb ik idd een tijdje niet gezien.

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou hier gaat het weer voortreffelijk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Gisteravond kwam mijn oudste om 20.30 huilend thuis.
    Mama ik ben van mijn paard gevallen in volle galop en ben heel verkeerd terecht gekomen op mijn rug.

Ik had haar paracetamol gegeven en dacht zelf al dat het een flinke kneusing zou zijn.

Vanmorgen lag ze huilend op de bank en had ademhalingsproblemen en kon nauwelijks lopen vd pijn :(

Gelijk de huisarts gebeld en ze heeft inderdaad haar rug zwaar gekneusd.
    Moet straks haar urine wegbrengen,want de huisarts wil uitsluiten of er bloed in haar urine zit,omdat ze hard op de nieren is gevallen..........

Max heeft weer erge benauwdheidsklachten en zit zo rond de 12 puffen per dag,..........heeft nog steeds spruw(diflucan is niet aangeslagen)

En hij krijgt nu allergie tabletten die hij dagelijks moet innemen.......

Justin heeft de afgelopen 2 dagen wel door geslapen,maar gaat pas 's avonds rond 23.00 uur naar bed.
    Zodra hij in bed word gelegd schreeuwt hij de hele wereld bij elkaar(met name als ik wegloop)

Ik vermoed verlatingsangst en uiteindelijk is het papa gelukt om hem gisteren in bed te leggen.

Nu even kijken of ik kan reageren op de vorige berichten:

Boney:Wat fijn dat haar urine verder schoon is!
    Over de KV,ik zou gewoon aanvullen met de nr 2 (opvolgmelk)

Helaas kan ik niet verder reageren,hoor een klein manneke huilen :oops:

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sembo, volgens mij gaat het goed met Paprika, kreeg een tijdje terug een PB van dr.

Appelsientje, is toch helemaal niet erg een flesje KV? Tis dat Mirre het niet wil, anders had ik al een fijne gelijke oplossing voor nachtelijke spookfestijnen ;)

Boney, gelukkig dat Tessa haar urine goed was :D

Nathalie, wat een pret weer :( ... veel sterkte meid!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ha meiden!

Even een teken van leven! Heb jullie een beetje verwaarloosd :oops:.

Voordat ik het vergeet:

Boney, ik poets na de laatste voeding. Hier is het ook eten, evt. in bad en dan drinken en naar bed. Eva heeft er geen problemen mee. Voorheen ging ze na het drinken lekker bij me liggen, nu ook, maar veert weer op als ik zeg 'tandjes poetsen' en daarna gaat ze weer lekker bij me liggen. Het hoort er nu gewoon bij.
    Wat betreft kv erbij geven, is ieder's eigen keuze, maar ik heb nog heeeeeeel veel in de vriezer liggen, maar ik kolf 's avonds, ook op de dagen dat ik niet werk. Vooral om mijn productie op peil te houden. En dan heb ik wel ongeveer genoeg voor een werkdag. Ik denk niet dat ik ooit kv zal geven, het staat me niet eens zo tegen, maar ik heb zelf melk, dus ik vind kv dan wel een beetje 'raar' (spreek helemaal voor mezelf! ;))

Sembo, heel veel mensen zeggen ook, knap hoor dat je nog borstvoeding geeft! Ik vind dat dus niet, ik vind het alleen maar makkelijk en zeg dat ook. Maar de meesten die het zeggen, zijn collega's van mij die me zien als ik mijn kolf afspoel. Het kolven gaat wel een beetje vervelen, maar nu nog maar 1x per dag op m'n werk, maar 's avonds kolf ik ook nog even. Eva krijgt steeds minder in haar flesje, maar ze drinkt ook steeds minder, dus dat het terugloopt komt volgens mij niet door het minder kolven.

Net bij het cb geweest, ze gaf als tip om na het fruit geen bv meer te geven, maar wat sap, zodat ze wat meer vast gaat eten. En 's ochtends een boterham erbij. Had ik zelf ook al bedacht eigenlijk, ik leg Eva vaker aan dan ze zelf eigenlijk wil en ik heb het idee dat ze meer vast voedsel wil eten.
    Net wel schattig trouwens, ze was heel moe toen we terugkwamen van het cb, ik had geen zin haar te voeden :oops: (was bij het winkelcentrum), dus heb haar 2 rijstwafeltjes gegeven en een halve Mineola (zo'n grote mandarijn, kreeg ze voor het eerst!) en ze is lekker gaan slapen. De eerste keer dat ze zonder mijn melk is gaan slapen. Voelt wel raar, maar ook wel goed, ik vind het namelijk toch wel moeilijk het wat 'af te bouwen', maar ik heb wel het idee dat dat beter is voor Eva. En nu wordt ze net wakker in de kinderwagen, ze heeft toch lekker een uurtje geslapen. Tijd voor een boterham!
    Verder is Eva nog altijd heel vrolijk en actief, de cb arts zei dat ze wel vroeg zal gaan lopen, ze moet alleen nog durven om los te laten (en nog wat beter haar evenwicht bewaren :), ze laat nu wel eens los, maar valt dan dus om, tegenwoordig meestal op haar billen of haar zij gelukkig).

Over die discussie..... die zal altijd wel blijven bestaan, maar ik vind het inderdaad ook meer fv maffia dan bv maffia. Net op het cb trouwens met iemand gepraat, zoontje was 6 weken te vroeg geboren en komt nog heel vaak 's nachts. Maar krijgt wel lekker bv, dat vind ik dan weer heel leuk om te horen! Zeker voor een prematuur heel belangrijk en ook heel knap vind ik om je productie op gang te krijgen als een kindje nog in het ziekenhuis ligt.

Eten gaat hier super, 's ochtends 1 a 1,5 stuks fruit, tussen de middag een hele boterham, 's avonds wat minder, maar ook goed, alles gaat er met smaak in en ze lust bijna alles wat we haar voorschotelen (wortels vindt ze niet zo). Drinken na elke voeding, dus zo'n 4 a 5 keer per dag. Maar wordt over niet al te lange tijd 3 denk ik. En dan met 1 jaar wil ik de ochtend en avondvoeding nog hebben. En dan zien we wel wanneer ze niet meer wil, denk ik.

Nog 1 vraagje trouwens: Eva heeft nu dus 4 boventanden, maar die komen wel tegen mijn tepel aan, vooral omdat ze vooral ze zeg maar naar beneden kijkt. En ik krijg het niet echt goed door Eva te verschuiven. Het doet niet zo heel veel pijn (en ik ben een bikkel ;)), maar mijn tepels zijn daar wel wat beschadigd. Dus iemand tips misschien?

Meeting lijkt me leuk! Maar ik werk altijd op vrijdag en ik weet niet of ik die dag zou kunnen ruilen. Als er een datum is zal ik het gaan vragen.

Liefs,
    Snoopy

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Snoopy, smeren met bepanthen of kamillosan ...

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    @ boney. Ik zou dan ook nr. 2 nemen en je kan inderdaad zoveel maken als je nodig hebt. Een schepje met 30cc is dan ongeveer 40cc melk. Ik doe zelf altijd net iets meer water dan op het pak staat. Dan krijgt hij toch extra vocht binnen en ik heb het gevoel dat mijn eigen melk ook iets dunner is want dan drinkt hij meer. Het enige waar je wel echt op moet letten is dat als je zo'n pak open hebt gemaakt het maar 4 weken houdbaar is. Ik schrijf nu de datum dat ik het pak openmaak op de verpakking.

Ik kolf nu helemaal niet meer en een voeding per dag krijgt hij sowieso kv. hij drinkt nog 4x per dag maar ik wil hem eigenlijk naar 3x hebben. En dan dus 1x kv en 's ochtends en 's avonds bv. Mijn vriezervoorraad is 0. Dus als ik een avond wegmoet krijgt hij ook kv. Ik heb trouwens de opvolgmelk van het kruitvat.

Oh ja meeting. Vrijdag kan ik niet dan heb ik college. En daarnaast is Vlaardingen heel ver met de trein vanuit hier. Dus ben weer niet van de partij.

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hallo
    wat een leuk topic nooit eerder gezien (en dat na 3 kids aan de borst gehad te hebben en nu de vierde weer aan de mama melk )

Zal me eerst even voorstellen. Steffie ben 27 jaar getrouwd ben van Nederland maar getrouwd met een belg van 24 en wonen in Belgie. Hebben een zoon van 6 Luca (4 maanden bv) een dochter van 3,5 Ruby (5,5 maand bv) een zoon van 1,5 (djamai 6 maanden bv) en onze jongste man van 2,5 week Xyno (nu aan de borst)

Ook voor mij is de keus bv gewoon vanzelfsprekend en het beste. waarom kv als je goede melk maakt he?

tuurlijk loop ik ook weer op dingen aan, dus zou het erg leuk vinden als ik hier mee mag kletsen?

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Steffie!

Snoopy, beetje kortaf antwoord ... maaruh leuk dat je weer een update komt geven :D ...

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Steffie1980: tuurlijk mag je mee komen kletsen ! Gezellig. Ik zie dat je je kindjes steeds langer bv geeft, grappig. Hoe lang ben je nu van plan om te voeden ?

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Welkom Steffie :)

14. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Steffie: welkom. Gezellig dat je erbij bent. Je vierde kind al BV geven, :thumup:

Nathalie, niet te geloven wat jullie nu weer hebben. Tuurlijk gebeurt er veel met vier kinderen, maar bij jou zit er ook niet even een soort van pauze in qua ziektes/ongelukken. Sterkte in ieder geval, ennn gelukkiig slaapt Justin nu wel beter.

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Welkom Steffie!

16. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Snoopy, leuk weer wat van je te horen. Even wennen he als ze minder afhankelijk worden van de borst. Merk ik ook aan Sem hoor. In de ochtend geef ik nog een echte vertrouede volledig voeding en daarna is het na een maaltijd, maar dat komt geloof ik meer van mij af dan van hem. Toen ik laatst 's nachts vaak met hem bezig was, was ik wel ontzettend blij dat ik nog BV gaf. Het gaf hem zo ontzettend veel troost en vertrouwdheid. Soms huilt hij ineens heel hard in slaap, nachtmerrie denk ik. Niemand krijgt hem dan stil, alleen ik met BV. Heel apart, wel erg mooi :D

17. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja druk druk haha
    inderdaad steeds langer bv. bij de eerste ben ik moeten stoppen helaas. De voeding was echt niet genoeg (alles gedaan meer rust om het uur aanleggen ld erbij enz enz) ik woonde nog bij mijn ouders dus kon ook echt proberen het op te krikken maar helaas. Er is op een gegeven moment zelfs een ambulance gekomen omdat Luca in een dip zat, was helemaal slap en werd niet meer wakker (groeide al slecht maar was ook nog afgevallen maar er was "niks" aan de hand)
    heb toen nog 3 weken half bv half kv gedaan, maar vond het toen wel welletjes.

Bij Ruby ging het veel beter, maar weigerde zelf de borst na die maanden. was een fel kindje nu nog en wilde gewoon niet meer, prima vond ik ga het niet dwingen.

Djamai hetzelfde na die maanden wilde hij gewoon niet meer, heeft de diepvriesvooraad nog gekregen en ben gestopt.

Nu dus weer streven naar min 6 maanden, maar is zwaar met de kids, zeker nu dat Xyno blijkbaar zijn regeldagen heeft, plus ik met nog 2 zieke kids zit en zelf ook een griepje heb. Maar het komt wel goed ;)

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gisteravond laat nog bij HAP gezeten met Michelle :(
    Kind had zo'n pijn in haar onderbuik en er móest echt goed gekeken worden of er inwendig letsel was.

Gelukkig was dit niet het geval!

Ze moet/mag nu 8 paracetamol (500 MG) per dag voor de pijn.

Over een half uur vertrekken we met Jus richting ZH voor de Micti Cytogram,ben op van de zenuwen :(

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ha meiden! Ik ben weer terug, iets eerder als verwacht, maar het ziekenhuis was echt vreselijk! Dus nu sinds gistermiddag weer thuis!

Steffie,
    Welkom! Succes met voeden! Op na die 6 maanden!

Natalie,
    Wat een heerlijke foto! Leuk hoor dat je hem ons wil delen! Beterschap met alle zieken in huis! Beetje te laat, maar heel veel sterkte met Justin vandaag!

Appeltje,
    Tja wie zou het zeggen, gelukkig gaat het weer beter nu jullie thuis zijn in ieder geval! Ab nog nodig gehad? Of niet? En ook jij leuke foto!

Sembo,
    Heerlijk hoor! Al lekker aan de wandel! Leuk, Leuk, Leuk!

Snoopy,
    Fijn dat alles gewoon heerlijk gaat hoor! En idd waarom kv geven als je zelf genoeg met liefde gemaakte mamamelk hebt! Groot gelijk hoor lekker bv blijven geven! En idd smeren meid! Smeren, smeren, smeren, en lekker aan de lucht laten drogen. Hier ook 1 keer gehad door een tandje van Ruben, was een hele nare nattige plek na een tijdje, door smeren en aan de lucht drogen is ie weer weggegaan.

Boney,
    Ik zou idd voor kv nr.2 gaan. Dat is voor na de eerste 6 maanden, en die zijn voorbij ;). Tandjes poetsen, dat is echt zo iets moeilijks en ik kan er gewoon bij geen een collega duidelijkheid over krijgen! Die snappen gewoon niet hoe kinderen werken! Kinderen gaan niet een uur na de laatste voeding naar bed! Het liefst namelijk ong een uurtje na het eten/drinken poetsen en dan slapen! Maar baby’s/kindjes willen nog hun buikje vol melk voor ze gaan slapen! Hier doe ik het dus smorgens een uurtje na de eerste voeding, en dan zien we wel wanneer de volgende is.

Velobabe,
    Ik schaam me! Ik dacht dat jullie kleintje 3 maanden was :oops:, had even over het hoofd gezien dat er 1 jaar voor stond! Dus idd mijn tips waren niet erg bruikbaar! Een jaar geleden had je ze misschien wel kunnen gebruiken ;):D

Andere topic,
    Tja ik “vergiftig” liever zelf mijn kinderen met liefde, als dat ik het door een stomme fabriek laat doen die zo nodig perse meer melk, voor minder geld oid wil produceren en ik daardoor mn kinderen vergiftig! Echt wel dat ik in de stress heb gezeten met dat China gebeuren :oops:. Heb er zelfs serieus over gedacht soyamelk/geitenmelk/koeienmelk te gaan geven ipv de nutrilon. Maar uiteindelijk maar vanuit gegaan dat hier de boel wel goed gecontroleerd word!

Liefs, Hanneke!

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    We zijn weer thuis!
    En heb goed nieuws!

We waren rond 11.00 uur op de kinderafdeling en de kinderarts zelf bracht zelf het catheter in(iets waar ik heel erg tegenop zag)

Het catheter ging er in 1 keer goed in en mijn bikkel gaf geen kik!

Ruim een half uur eerder dan gepland kregen we telefoon van de rontgenafdeling dat we al konden komen.

Het hele onderzoek verliep soepel en Justin plaste precies op het moment dat hij móest plassen....

De arts die het onderzoek deed zag onze bezorgdheid en vertelde ons:

:idea: Dat Justin geen reflux heeft!
    :idea: Dat er geen vernauwingen zijn!
    :idea: Klepjes deden het goed
    :idea: Alles gewoon normaal functioneert
    :idea: Kortom geen afwijkingen te zien!

Ben zo opgelucht zeg!

Hij vertelde dat zijn kleindochter ook een verwijd nierbekken had/heeft en het er net aan ligt hoe vol de blaas is tijdens de echo.
    Als de blaas gelegd is dan is het nierbekken ook vaak weer normaal.

Bij Justin was dat ook het geval tijdens de echo,en duidelijk te zien dat zijn blaas vol was.

De uiteindelijke uitslag krijg ik Donderdag van de kinderarts te horen,maar op de rotgenafdeling hebben ze al gezegd dat ik er gewoon van uit kan gaan dat alles goed is!

Valt echt een last van me af!

Deel Deze Pagina