Wondertje: Jeetje meid, wat een verhaal en wat een doorzettingsvermogen! Petje af! En wat leuk tandemvoeden. Lijkt mij ook wel leuk, alleen willen wij voorlopig nog geen 2e. Ik denk toch nog wel min. een jaar wachten. En dan denk ik niet dat ik nog BV geef aan Tessa.
Maar dan is hij wel te zien bij mijn eigen hyves toch? Dat ik daar lid van ben bedoel ik. En dat wil ik ook niet. Bijna niemand weet dat ik op het forum zit en dat wil ik graag zo houden... (sorry )
@ Bolbuikje Het gaat mij met name om steeds opnieuw de discussie wat beter is. Daarbij worden argumenten vaak opgelegd aan een ander. Kwebbel
ws*-||EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE`!Daz6**< v fvvvvvv b v vvv,,,,,,,,, Hier een stukje wat Eva heeft getypt vanmiddag.... moet je die laatste 2 ´woorden´ zien.... kan je nagaan wat een kleintje ervan meekrijgt als mama aan het forummen is Verder heb ik globaal even bijgelezen, maar niet echt iets onthouden, sorry .
Het houdt gewoon niet op Ben net terug van de huisartsenpost. Max is aan het eind van de middag vermoedelijk in een berenklauw terecht gekomen. Zijn hele oor en nek zijn opgezwollen,heel dik,ontzettend rood en gloeiend heet Heb nu druppels gekregen die allergische reactie moeten tegengaan. Wat een pech weer!
Snoopy, Hahaha, ik heb gewoon 3x opnieuw de pagina zitten vernieuwen, ik denk er is iets verkeerd ofzo! Tot ik daarna toch maar eens naar beneden scrollde! Het wat ik dacht dat een fout ofzo was, had Eva getypt! Haha! Blond Nathalie, Hmmzzzz beterschap voor je ventje meid! Sterkte!
@Nathalie, dat is echt dikke pech! Mijn man zit in de planten, en ik ben ermee bekend. Hopelijk helpt het antihistaminicum snel. Hoe is het met Justin?
Max heb ik nu net naar boven gebracht(was in de bank in slaap gevallen) Maar nu zit alles eronder,zijn benen,armen en de plekken gloeien en zijn erg dik Hopelijk slaan de fenistil druppels snel aan. Met Justin gaat alles goed,hij slaapt alweer een paar nachten door,wel vroeg wakker(0.600 uur),maar dat geeft niet
Idd zeg, heel veel sterkte! Hoop dat de medicijnen echt snel gaan helpen, dat het niet nog meer word en dat ie vannacht wel een beetje kan slapen. Sterkte!
leuk hyves! Ik ga me maar even aanmelden! fv en bv grrrr.... ik denk alleen maar laaamaaar Nathalie sterkte er maar (helaas) weer mee.... houd het dan nooit op bij jullie?
Hoi Hoi! Ik heb wel terug gelezen, maar ik had geen 2 schermen open en dus niet veel onthouden. Sorry, maar denk aan jullie. Nathalie: Nee hè... Het houd idd maar niet op voor jullie. En berenklauw... Dat kan heel pijnlijk zijn. Maar ik weet ook dat die med. goed helpen. Ik hoop dat jullie rustig de nacht doorkomen. Hebben jullie de foto al gezien in m'n album? Dan haal ik hem morgen denk ik er weer uit. Truste allemaal!
Vind het zo zielig voor Max Zwellingen zijn nog niet minder geworden Deze foto's heb ik net gemaakt. Heb er helemaal geen lekker gevoel bij Maar denk dat de dokter niet meer kan doen als wat ze nu heeft gedaan. http://www.mijnalbum.nl/Album=J3SDG8HO Net een broodje chocopasta gegeten
Jeetje, het houdt niet op voor jullie zeg Nathalie! Boney, leuke foto's! Ik wil steeds nog een uitgebreide reactie hier geven, maar het komt er niet van want het is hier razenddruk. In ieder geval is Kevin weer van de ab af en lijkt weer helemaal de oude (bij hem soms moeilijk te zeggen, omdat zijn humeur er haast nooit onder lijdt). Ik ga hem zo weer ophalen, want hij is een half dagje wennen op zijn nieuwe crèche. Wat een verademing daar zeg. Ik ben echt heeeel blij dat na ruim 1,5 jaar op de wachtlijst te hebben gestaam nu eindelijk een plekje was. Nou, ik ga er vandoor!