kan het soms niet bijhouden hoe snel jullie gaan haha maar met de kleinste hier is het moeilijk vaak te reageren. Heb wel even een vraagje hoe krijgen jullie doorgelekte bv poep (of spuitbroeken) uit de kleertjes? ik ben meer rompertjes aan het weggooien dan ik verwacht had :s verder gaat het wel goed al is het af en toe goed opletten of ik hem niet overvoer haha aangezien hij bij krampen wil drinken als hij moet boeren zoekt hij, wanneer hij gewoon wil huilen zoekt hij enz enz. Zo dat ik op een gegeven moment de hele dag met hem aan de borst zat en doodop werd na die week heb ik hem gewoon gevoed op verzoek, maar wel wat beter op hem gelet en hem soms eens lekker laten huilen (naja lekker ) en moet zeggen heb er zelf rust bij en de spuugpartijen en krijsbuien zijn ook over. (voed een borst en soms een tweede als hij echt blijft sabbelen bij het zoeken) zijn gewicht was heel goed 300 gram erbij op een week en morgen komen ze weer wegen dus ben benieuwd toch onzeker of ik het wel goed doe en dat voor een vierde kleine aan de borst :S
Steffie, ik denk dat die onzekerheid blijft. Ook al is het je 4e. Elk kindje is toch anders? En over borstvoedingspoepvlekken (leuk woord ) Als ze nog 'vers' zijn spoel ik ze uit en doe ze in de wasmachine bij de witte was 60gr. Daarbij een schepje vanisch crystal white. Dan worden ze echt weer stralend wit. Moet ik geen witte was draaien dan spoel ik hem ook uit en hang hem te drogen. Voor ik hem dan ga wassen doe ik er flink shout (of zoiets) op.
haha thx voor de tips maar ehhh bruine rompers met knalgele poep erop (wat een onderwerp) jammer dat ze geen fluoriserende gele en oranje rompers hebben maar ga het zeker eens proberen, spoelde het wel altijd meteen uit maar helpt hier helemaal niet, dus toch maar iets van die vlekkeroplossers gaan aanschaffen (is eigenlijk toch geen luxe met 4 kids :S )
Nou zeker die laatste! Heb toch zo'n moeite met het feit dat er minder en minder voedingen komen.. pffff
Pfff Nathalie, ik heb die laatste ff gekopieerd hoor, echt prachtig! Je hebt toch geen patent erop he?
Nee,zit heel internet af te struinen. (heb ze hier en daar wel een beetje aangepast) Er moet ook een boekje zijn met allemaal gedichten "Een slokje liefde" Lijkt me een heel mooi boekje
Ik vond ook deze,geschreven door iemand die ging stoppen met de borstvoeding Ik wist dat dit moment ooit zou aanbreken Op jouw tempo kwamen we er naar toe Mooier had het niet kunnen eindigen Het is goed en toch valt het zwaar Ik gaf je mijn vloeibare liefde De eerste jaren van ons leven samen Het stroomde door je lichaam rechtstreeks naar je hart Ik vervulde je met wit goud op de momenten dat je het zo nodig had Troost en genegenheid, intiem en liefdevol Zo vanzelfsprekend, zo gewoon Ik gaf je alles wat ik had, met alles wat ik in mij heb En dat is iets dat nooit zal eindigen Jij bent het waar ik voor leef We vinden een manier om dit te vullen Dit is een einde en een nieuw begin Het begin van genoeg andere manieren Om te overstromen van liefde Verbonden, zo intens verbonden zijn wij voor altijd
Prachtig nathalie. Zeker die laatste. Ik heb hem ergens eerder gezien. Weet niet meer waar, maar hij blijft mooi.
Allemaal huilende vrouwen achter hun compu ** Appeltje, fijn dat het weer beter gaat met Kevin! Steffie, ik spoelde de poepvlekken er direct uit (en even boenen), dan was genoeg. Hier ook zelden lekluiers ... (ook gewoon weinig poepbroeken), dus weinig ervaring mee. *** Mirre geeft weer (zo af en toe) melk op. Heel zuur (ieck) en waterig/slijmerig. Vooral als ze net heel veel heeft gedronken (meestal ochtend dus). Is toch niet iets om me zorgen om te maken? Ook fijn: het liefst gaat ze er direct mee spelen, handjes in slaan, doorheen kruipen etc ... ale: ... ik ben best 'stoer' als het gaat om poep/plas/kots, maar deze zure lucht ontlokt aan mij kokneigingen ... :sick:
raar he dat je door zo'n mooi gedichtje ineens beseft dat het echt heel bijzonder is! Nathalie bedankt hoor! Poepvlekken, tja Thijs heeft er ook heel veel gehad, maar sinds de bijvoeding niet meer. Ik laat de rompers weken in biotex en dan shout op de vlek en dan in de wasmachine. Gaat er altijd uit.
salapio, ik denk dat mirre gewoon teveel drinkt dan. Dan is het al een beetje verteerd en komt dan naar boven, met een boertje ofzo. Blijkbaar vind ze het zelf niet zo erg (spelen met kots, haha) Als ze verder vrolijk ik zou ik me geen zorgen maken. Thijs heeft ook een hele lange periode gehad dat hij veel te veel dronk en dat kon dan een uur later ofzo best nog er uit komen. Was dan ook waterig met stukjes en stonk ook verschrikkelijk....