Appeltje:Ik weet ook niet precies wat de kinderarts bedoelde. Hij had het erover dat hij wilde weten hoe snel de afvloed van de urine was. Hij vertelde wel dat als dat de langzaam was dat hij dan aan de monotrim moest en dat het dan vanzelf zou goedkomen. Stil liggen word een ramp voor mijn hyper mannetje Ik heb gisteren wel op verschillende site's gelzen dat ze voor baby's inderdaad zo'n opblaaskussen hebben. Laat het allemaal maar op me af komen
Ik zit nu in de kolfruimte op het werk maar moest het even delen. Ik vertel net vol trots dat Luuk 8 en een halve maand is en nog bv krijgt. Zegt een collega dat ze dat geen gezicht vindt. Ik had al een hekel aan haar maar nu helemaal
Zo, dat was effe lekker ongenuanceerd Moet eerlijk bekennen dat ik het 'vroeger' (voordat ik zelf 'lang'voedster werd dus) het ook een gek gezicht vond
Ik was ook altijd van mening dat het géén gezicht was, een groot kind aan de borst... Eigenlijk vond ik borstvoeding sowieso niets (net koeien) en al helemaal niet in het openbaar... Erg hè? Nu vind ik het fantastisch en wil ik zo lang mogeijk doorgaan! Ik ga even een foto in mijn album zetten, maar haal hem er wel vandaag ook weer af... Edit: dat moet natuurlijk in het foto-topic...
Nou ik ben net gebeld....... 29 Oktober om 13.15 uur in het Ziekenhuis in Harderwijk zijn,daar word het infuus ingebracht... Vervolgens doorrijden naar Amersfoort en daar vind 15.15 uur het onderzoek plaats. Hij mag niet drinken Hij mag pas drinken op het moment dat het onderzoek gaat plaatsvinden. Verder vertelde ik van de verhoging,maar moet vandaag nog urine inleveren bij de huisarts,die als het nodig blijkt te zijn weer contact opneemt met de kinderarts.
Nou ja zeg Dees, dat zeg je toch niet. Blijkbaar wel helaas! Niets van aantrekken, het is juist een mooi gezicht! Natahlie, wat naar joh van Justin. Ik kan ook wel: niet teveel googlen, maar ik kan me ook weer voortstellen dat je wilt kijken op internet. Onthoud wel goed dat meestal de nare ervaringen er eerder opgezet worden dan de positieve. Maar het blijft natuurlijk niet leuk voor zo'n klein kindje! Salapio, heb je al antwoorden gevonden voor je 'spuugvraagje' Ik kan je er helaas niet mee helpen. De standaard dingen (boeren etc) weet je zo langzamerhand wel neem ik aan. Anders gewoon even de huisarts bellen als je de lucht niet vertrouwd.
Uhm..........ik heb alles gelezen hoor, maar weet het niet meer Nathalie, wat vervelend zeg! Heel veel sterkte! En dat infuusje prikken vind ik (en mn vriend) wat onzin! Waarom kunnen ze dat Amersfoort niet? Daar moeten toch ook mensen/kinderen/baby's geprikt worden? Dus als ik mn been breek terwijl ik in amersfoort aan het winkelen ben en ik moet geopereerd moet ik eerst naar harderwijk gebracht worden om een infuus te laten prikken? Tssss.....Nouja, heel veel sterkte! En idd niet allemaal op google gaan struinen hoor! Je kan beter je kinderarts bellen en eens vragen om duidelijke uitleg of dat je een afspraak wil hebben (en wel NU) om meer uitleg en duidelijke uitleg in 'mensen-taal' en geen 'robot-taal'. Heb je gewoon recht op meid! Jingels, ik kijk even heel lief.... . Als je het wil zou ik hem ook graag willen zien, maar voel je vooral niet verplicht, aangezien ik toch ook Malou en Ruben voor mezelf houd . Wel fijn dat je een superleuke foto hebt van jullie samen! Dees, Pfffff......tja en daar kan je het dan mee doen he! Wat een opmerking! Nou jij weet wat je wil voor Luuk en das lekkere mamamelk! En groot gelijk heb je! Lekker doen! Owja, ik vergeet het helemaal te melden, Malou heeft van de week (weet niet meer of het nu dinsdag of woensdag was) weer een keer bij mij gedronken! Super! Geloof alleen niet dat er nog veel te drinken was aangezien ze kwam nadat Ruben net ruim 45 minuten had liggen lurken . Maar wel super dat ze zomaar wilde drinken! *Helemaal happy :wink*
Argh! Heel verhaal getypt, kijk ik in album van Konijn ... alles weg natuurlijk ... sukkel die ik ben (reageer normaal in kladblok) ... :c: --- Nathalie, wel fijn dat je snel terecht kan met Justin, sterkte ... Appeltje, gaat het nu weer helemaal goed met jou en je nieren? En met Kevin zn benauwdheid? Hanneke, suuuper dat Malou lekker bij je wilde drinken! En hoe gaat het met jou? En het kleine spruitje? Willen jullie weten 'wat' 'het' wordt? En is je buikje al gegroeid? Sembo, hoe gaat het met jou en Sem? Ik denk wel te weten wat het spugen is: ze drinkt veel en gaat vervolgens lekker hyperactief rond kruipen en doen. Dus niet gek dat ze dan af en toe spuugt ... Kabouter, lieve foto! Dees, ach ja ... op zich wel prettig dat ze niet achterbaks achter je rug om gaat zitten roddelen ... al zal dat misschien ook wel gebeuren . Verder zeg ik: lekker belangrijk wat zo'n :c: zegt Esther, hoe gaat het met jou en met Vincent? *** Hier gaat alles prima. Al is Mirre heel erg verkouden en ik ben ook ziekig (di en do overgeven, verder 'gewoon' hoofdpijn en algehele misère ). Gisteren thuis gebleven van werk en ik mocht lekker in mn bed liggen 's middags. Ik heb van 12-16 geslapen ... was nodig denk ik ... Mirre is zich aan het ontwikkelen tot een klauteraapje. Overal wil ze in/op/over klimmen. Favoriet zijn papa en mama . Maar ook de stereo/LP kast is goed + leuke knopjes! Nu wordt de maxi-cosi 'besprongen' ... Heerlijk! Ondanks dr verkoudheid is ze supervrolijk en vannacht heeft ze zelf 'gewoon' doorgeslapen (over de nacht van do-vr wil ik het maar niet hebben ). Gisteren CB: 73cm & 7840 gr ... alles was prima. Kregen complimentje van de CBarts/HA. Mooi, krachtig meisje en mbt BV . De dietiste vond wel dat Mirre wat weinig eiwitrijk voedsel kreeg (behalve BV natuurlijk), dus ik ga vandaag bonen aanschaffen. Verder eet ze sinds kort af en toe vis (vindt ze heerlijk) en ei (geel) lust ze ook. Maar kaas, niet mamamelk = vies. En yoghurt gaat ook maar matig (vond ze heel lekker ). VRAAGJE, hoe lang moet je droge bonen weken .... ja dat weet ik dus niet ... voor onszelf lekker makkelijk uit pot/blik ... maar voor Mirre niet (en wellicht stappen we ook maar over, wel lekkerder dan dat weke potvoer) ... Zo nu stop ik echt
Mijn nier was niet meer te redden... hij werkte 0% (kwam naar voren uit het renogram). Hij was door de jarenlange stuwing helemaal kapot gegaan en al het weefsel van binnen was weg. Het was gewoon een grote zak vocht. Ik heb hem laten weghalen, want het was een bron van ontstekingen en zou door een zwangerschap ook waarschijnlijk zijn gescheurd. Kevin heeft nog niet gepiept deze herfst. Wel 2 keer flink verkouden dat hij ook pruttelde als een koffiepotje, maar dat waren zijn bovenste luchtwegen en gelukkig niet de lage. Ik heb goede hoop dat het deze winter mee zal vallen. Hoe voel je je nu? Alweer wat beter? Hanneke, super dat je meisje heeft gedronken bij jou! Ga je het vaker proberen? Nathalie, als Justin niet mag drinken voor het onderzoek, kunnen ze jullie niet wat eerder op de dag zetten? Een kind onder een jaar zo lang zonder vocht te laten lijkt mij niet echt gezond. Zo Dees, dat was kort door de bocht van je collega. Wat was je reactie eigenlijk? Kevin heeft denk ik weer last van zijn tanden. Hij kon vanochtend zelfs niet drinken. Alsof hij niet weet hoe het moet. Gisterenavond ging het ook heel gek. Tot de tsr deed hij na elke zuig zijn mond open en pakte de tepel opnieuw. Helaas had hij vanochtend geen geduld en na aandringen van mams (moet ik misschien ook niet doen), beet hij in mijn tepel. Auwww! Ook een boterham wilde hij niet. Hopelijk gaat het strakjes beter. Fijn weekend allemaal!
Auwie! Mirre bijt soms voor ze echt in slaap valt in mn tepel ... alsof ze wil zeggen: ik laat je niet los hoor mama (en dan moet ik die tepel dus tussen die op elkaar geklemde kaakjes mieren ...). Fijn dat het beter gaat met Kevin zn luchtwegen, vervelend dat ie weer last heeft van tandjes/kiezen. En maar één nier dus. Twee vrienden van me hebben er ook maar 1, die doen alles wat mensen met twee nieren ook doen. Jij ook? Of heb je er wel meer/veel last van ... Hier gaat het weer beter. Ik begin te vermoeden dat ik toch een beetje oververmoeid was/ben .... mja ... morgenochtend mag ik weer uitslapen (na voeding natuurlijk)
Ik heb visite maar wil toch even reageren. Ik zei eigenlijk niks, kwas een beetje overdonderd. Ze roddelt normaal wel ja, nu zei ze het een keer in mijn gezicht. Ze hebben ook al geklaagd over het kolven. Ik hoop ook snel een andere baan te hebben, achterbakse mutsen daar.
Ik moet nog even inkomen hier (overigens ben ik er zomaar vanuitgegaan dat ik in kon breken en mee kon praten... ik hoop dat dat idd zo is ). @Salapio, Sorry dat je door mijn fotoalbum helemaal overnieuw moest beginnen! @Dees: lekkere collega's. Lijkt me vreselijk werken. Succes met het vinden van een andere baan. Groetjes, Esther
Nee hij mocht wel drinken,maar niet teveel. Hij moet dus echt hele erge/honger dorst hebben kort voordat ze beginnen met het onderzoek.
Konijn, Idd tuurlijk, alle kletstantes zijn hier welkom . En ik ben hier ooit ook zomaar ingebroken :wink! Salapio, Owjee kijk maar uit dat de dierenbescherming niet komt, aapjes horen in het oerwoud of anders in de dierentuin ofzo, maar zeker niet bij jullie in huis , nee hoor! Leuk toch! Heerlijk hoor! Uhmmm.....bonen? Echt geen idee! Misschien dat je het je moeder/schoonmoeder, oma of oude buurvrouwtje kan vragen . Hier gaat het zn gangetje, buikje is zeker al gegroeid maar ik doe geen foto's sorry daarvoor nogmaals, vorige keer was hoge uitzondering . We willen (nog) niet weten wat het word, behalve een kindje . En kleine purk doet het prima, afgelopen woensdag weer even gekeken haar hem/haar en was super beweeglijk! En Malou die wilde drinken echt super idd! Tijdje geleden heeft ze het twee dagen achter elkaar gedaan, maar daarna wilde ze niet meer. Maar wel gewoon fijn dat ze af en toe toch weer intresse lijkt te krijgen, en dat ze het niet verleerd is ! (poeh, ik kan er ook wat van, kletsen, ik stop ook hoor! haha!) Appeltje, Hmmzzz beterschap met zn tandjes, klinkt idd alsof ie er echt last van heeft! Wel fijn dat ie niet zo benauwd is allemaal! En ook aan jou, idd super dat Malou gedronken heeft! En dat vaker proberen, ik ben nooit echt gestopt met aanbieden, regelmatig met haar in bed gelegen terwijl ik geen bovenkleding aan had of alleen een hemdje en dan gewoon liggen, wat spelen, en toch ook van mij uit wat hopen . Maar dwingen wil ik haar niet, het is geen moet. Als ze wil wil ze en als ze niet wil wil ze niet, daarmee is het klaar voor mij. En natuurlijk zou ik graag hebben dat ze lekker bij me drinkt, maar als ze niet wil dan is dat zo. En nu was Ruben net klaar met drinken dus mn borst was nog bloot, Malou was gevallen dus die werd bij me gebracht door Leander en toen dacht ze bingo . Een troostborst dus, nouja troostborst of hongerborst, het is en blijf borst en daar was/ben ik best trots op! Verder hier allemaal zn gangetje! En kleintjes en Leander het hele weekend lekker thuis! (als ze nu niet aan het wandelen waren tenminste maar ook frisse lucht is goed, lekker nog even naar buiten en dan zometeen een flesje melk en lekker naar bedje toe!) Liefs, Hanneke!
KONIJN, nee hoor niet de schuld van jouw foto's ... wel van mijn oenigheid ... en welkom ... gezellig! HANNEKE, nou ja dan beeld ik me maar een buikje in en lekker zo'n weekend met zn 4en
Salapio, sorry! Dat van dat album heb ik ook weleens gehad, of op vernieuwen doen om te kijken of er niet ondertussen wat bijgekomen was, terwijl mijn hele reactie getypt was. Weg wassie ! *sinds dien reageer ik in een word-documentje en knip/plak het hierheen !