Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi nee als je geen pijn hebt is het inderdaad geen (dreigend) verstopt kanaaltje.... Scheelt alweer. ;)
    Het warmte kan toch wel helpen (het masseren hoeft dan niet). En afwisselende voedingshoudingen kan ook nooit kwaad.... (Is juist goed)

Als jij en je kindje er geen last van hebben dan hoef je er inderdaad geen zorgen om te maken. Ziet er alleen niet smakelijk uit... Gelukkig is dat voor je kindje niet zo...

Wat mij betreft mag er ook een apart kopje bv komen. Dus ipv voeding 1 kv en 1 bv.... Misschien eens opperen bij een administrator oid?

Van mijn krijg je ook een schouderklopje hoor Jingels!

Het is inderdaad nog te veel een ondergeschoven kindje. Ik heb er een beetje lak aan en voed overal. Niet dat ik zo mijn shirt uittrek. Nee stel je voor. Maar als mijn manneke honger heeft krijgt hij eten of dit nu thuis is of op een (vol) terras. Wagen een beetje goed neerzetten en een hydrofielluier en voeden maar. En die blikken.... Die weten niet wat het is! Soms zie ik bv mama's net als motorrijders, als ze elkaar zien komt er een begrijpelijk knikje/ontroerende blik naar elkaar toe. Dat vind ik dan weer mooi!

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Anglina: leuk dat je ook hier meekletst. Heb je wel eens gehoord van het forum van http://www.eurolac.net/ ? Ik denk dat dat ook echt een forum is voor jou. Maar wel ook hier blijven he ;)
    @Jingels: ja idd leuk topic ! En er komen steeds meer meiden bij.

Ik ben vandaag ongi geworden. Had stiekem toch wel gehoopt dat dit langer zou wegblijven door de bv. Ik heb (nog) niets gemerkt aan mijn productie. Had ik dat dan al moeten merken ? Dus voordat de ongi losbreekt of kan de productiedip nog komen ?
    Ik zeg wel dat ik niets merk maar ons kereltje slaapt nu even niet door en daarvoor vaak wel, maar dat kan ook toeval zijn. Echt een ritme hebben we hier nog niet.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik had net voor ik ongi werd altijd een dip tot ong dag 2. Daarna was het met veel aanleggen weer vrij snel op peil te krijgen. Misschien heb je dus gewoon mazzel, voor zover je ongi en mazzel in dezelfde zin kan gebruiken.

Wel leuk om te zien dat er meer fanatiekelingen hier zijn te vinden. Toen ik hier net kwam dacht ik echt dat ik zo ong. de enige was. Mooi dat er nu wat tegengas is voor de kv.

4. Angelina

Angelina Niet meer actief

Nemo, ik ga daar zeker eens kijken, bedankt voor de tip.
    Ik had wel altijd een dip in de BV als in ongesteld moest worden. Ik hoor het wel vaker trouwens van anderen .

Ik heb eeb PB naar Lotte gestuurd, en gevraagd of ze na wil denken over een eigen kopje voor borstvoeding.

Even afwachten dus ;)

Zeeuwsmeisje; Ik dacht dat ik ook de enige Die Hard borstvoedster was.
    Maarrrrrr..... Gelukkig zijn jullie er :D en ik voel me hier erg thuis ;)

5. Angelina

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik kreeg net een PB van Lotte, WE KRIJGEN EEN EIGEN GEDEELTE!

JIPPIE!

Lotte zou aan Jan vragen om een apart gedeelte voor ons te maken.

Nu ben ik echt blij!

6. Zeeuwsmeisje

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Super!

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk!

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Idd leuk !

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    hardstikke leuk!

10. Angelina

En daar zijn we dan!

Ik vind het super goed van Lotte en Jan.

Zo zijn we wat minder ondergeschoven! ;)

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dit heeft Jan vlug geregeld! :-D

12. Zeeuwsmeisje

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Geweldig... hopelijk kunnen moeders met vragen, twijfels en onzekerheden ons dan ook wat eerder vinden.

13. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
  14. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is inderdaad vlug gegaan...... Goed zeg! Nou ik hoop dat iedereen met BV problemen/vragen er gretig gebruik van gaat maken nu het een stuk makkelijker te vinden is....

:thumup: Applaus voor Lotte en Jan!

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ahhh, de vlag gaat uit. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. En nu maar hopen dat iedereen ons kan vinden.
    Als deze site nou ook nog een lactatiekundige heeft, dan ben ik helemaal blij!

16. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    gaaf dat "we" een eigen onderwerp hebben 8) . En lekker makkelijk zo alles bij elkaar. Super! :D

17. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Ik was aan het zoeken en zoeken, en toen zag ik ineens dat we een heel eigen gedeelte hebben gekregen. Wat super! Maar eigenlijk niet meer dan normaal op een zwangerschapsforum natuurlijk.

Hier ook ongi, en een enorme bijbehorende dip. Maar zit nu op dag 3 en het lijkt weer wat bij te trekken. Afgelopen nacht is Mika ook veel wakker geweest, wou continu drinken. Hoop dat het vannacht beter gaat, heb wel het idee dat de bv alweer wat meer op peil is. Heb vandaag extra aangelegd dus daar kan het niet aan liggen, maar we zullen het straks merken.

Angelina; Ben het in alles wat je zegt compleet met je eens!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    SUPER :thumup: nu nog de leuke emoticons van het borstvoedingsforum.

19. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Ja inderdaad! Die horen er nu ook bij natuurlijk!

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0

Deel Deze Pagina