Even snel tussendoor voor appeltje: ik las dat het weer goed was gekomen! Fijn zeg.... gefeliciteerd . Verder las ik dat een aantal nieuwen zich hadden voorgesteld. Dat ga ik straks ook even doen, wan dat had ik nog niet gedaan. Nu eerst even voeden, want mevrouw wil 100% aandacht ondertussen .
Kirby, Dankje, maar ik weet gewoon voor mezelf dat het ook ergens anders door komt. En idd vast en zeker dat het ook komt door de zwangerschapshormonen en doordat ik niet aan kan leggen/kolven om het omhoog te krijgen. Maar eigenlijk wil ik er niet zoveel meer over nadenken . Pas nog erg moeilijk mee gehad en veel gedacht en gepraat. En besloten gewoon nog door te gaan ! En ik snap je helemaal meid, jammer idd, maar als dat de mogelijkheid geeft op nog een kindje, dan is dat denk ik het slimste. Wachten en tegen die tijd gestopt zijn met de borstvoeding. Geniet maar lekker van dit meisje ! Boney, Hier gaat het best lekker eigenlijk. Heb het idee steeds meer energie te krijgen. Maar mag natuurlijk niet te hard van stapel lopen. Dus gewoon lekker niks doen, en lekker forum kijken ! Heerlijke ontspanning, meestal tenminste ! Hmmm jullie zitten dus nog altijd met een beetje te veel nachtvoedingen, das niet zo heel fijn eigenlijk! Hoop echt dat Tessa snel door krijgt dat je overdag moet drinken en snachts moet slapen ! Snap zeker dat je doodmoe bent eigenlijk! ***Knuffel***! Ow toch al 1 lekker nachtje gehad lees ik, das het begin (hoop ik voor jullie). Hier trouwens niet door het condoom heen zwanger he , hier gewoon laks geweest en niet gebruikt . Bij Malou&Ruben overigens wel door de pil heen zwanger, en ik weet echt zeker dat ik er nooit een vergeten ben oid! Jingels, Leuk joh! Helemaal alleen stappen! Super! Echt een grote vent dus! Hier nog altijd langs de tafel, kast en bank, maar verder alleen maar kruipen ! Ach t komt vanzelf he! En het gaat toch allemaal al zo snel! Zeema, Tja, hier ging het voor dat ik zwanger werd al niet helemaal lekker met de borstvoeding. Ik had toen al een paar weken dat ik met 6-7 keer op een dag kolven als ik geluk had maar net 100cc bij elkaar gekolfd te hebben. Maar daarna is het juist weer wat omhoog gegaan (toen ik al zwanger was dus) ik ben eerst 2x per dag gaan aanleggen/kolven ipv 6-7 keer per dag. Toen dat redelijke opbrengst had (ong 150cc ofzo geloof ik weet het echt niet meer precies) ben ik naar 3x gegaan. Maar meer als 150cc-180cc per kolfbeurt is het nooit meer geworden. Maar jouw kleine drinkt nog volop bij je waarschijnlijk, ik zou haar gewoon lekker aanleggen wanneer ze erom vraagt, zo kan zij de productie lekker bijhouden zegmaar, evt nog iets van een flesje soyamelk ofzo geven als ze echt duidelijk niet genoeg uit je borsten gekregen heeft. Maarja misschien blijft je productie wel gewoon netjes op peil en is er niks aan de hand! Afwachten maar denk ik ! Chacha, Dankje. Precies dat met dat regelen dat gaat dan idd schelen! Fijn dat ze vannacht weer door geslapen heeft. Ik zou zeggen, houd dat kolven een weekje vol, heeft ze dan de hele week elke nacht door geslapen dan zou ik er gewoon over na gaan denken om te stoppen met dan kolven, tenzij je een voorraad wil gaan maken ofzo, dan is het misschien juist wel fijn om savonds een keer extra te kolven en smorgens evt na de eerste voeding weer heel even ! En cb :c: weer een gelukkige met zo een heerlijk cb! GRRRRRR ! De voedingen zijn hartstikke netjes meid! Echt niet naar dat cb luisteren! Ene oor in ander weer uit! Je doet het prima zo! Gewoon lekker laten drinken als de kleine erom vraagt! Liefs, Hanneke!
ESTHER, beterschap en knuf terug CHACHA, ik zou ook afkolven ... ook handig extra voorraadje ... en heerlijk dat doorslapen! TZM, geen anticonceptie (en geen cyclus) ZEEMA, gefeliciteerd met je zwangerschap! BONEY, snap wel dat die nachten zwaar zijn en dan mag je best een beetje klagen ... doet natuurlijk niets af aan hoe lief Tessa is ... leuke foto's! *** Mirre wordt de laatste twee avonden om 22u wakker en is dan echt ontroostbaar (heel zielig). Ze komt pas tot rust als ik haar even uit dr kamer haal, even geinen voor de spiegel, weer naar dr kamertje, licht uit en dan heeeeeeeeel dicht tegen me aan houden (sniksniksnik). Vervolgens komt ze dus wel snachts weer een keer voor een voeding ... naja ... gaat ook wel weer over EN! Ze heeft vandaag de eerste stapjes aan één hand gezet. Ze keek zo trots! En ik ook natuurlijk
Salapio, vervelend dat Mirre 's avonds wakker wordt en dus ook weer wil drinken... maar die periode zal ook wel weer voorbijgaan (dat zeg ik ook tegen mezelf ). Gefeliciteerd met haar stapjes
Salapio, Och jee zeg, maar lekker met haar kroelen hoor! Lekker dicht bij mama (of papa) is en blijft toch het aller lekkerste! En stapjes aan 1 hand! Super leuk joh! Gefeliciteerd ! Haha! Nu oefenen zonder handjes !
Hier even geen tijd gehad om een uitgebreide reactie te schrijven op iedereen vanmiddag, dus dat komt morgen (hoop ik). Kevin is namelijk ziek en heeft mij heel de dag bezig gehouden. Hij wilde niet slapen, had koorts, moest veel hoesten, rochelen, piepen, diarree, niet willen eten en drinken. Na de ochtendvoeding wilde hij de rest van de dag ook niet drinken (dus ik meteen 'oh jee, toch niet weer een weigerperiode'), maar bij het naar bed gaan wilde hij wel weer aan de borst. Gelukkig........ Nou ja, logsich eigenlijk als je ziek bent, dan heb je niet zo'n honger. Mijn bloedtest was negatief trouwens, dus geen minibeebje in de buik. Ik mocht dus gerust weer aan de syntocinon (maar heb ik nu lekker niet meer nodig nu ik niet meer fulltime kolf ) en heb mijn griepprik mogen halen. Toch wel beetje opgelucht dat ik niet zwanger ben hoor.... het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn zo snel al een kleintje erbij, maar - in hoeverre zoiets te plannen is natuurlijk - willen nog eventjes wachten. Tot morgen!
Wilde ff zeggen dat ik super trots ben op me zelf. Ze is begonnen met fles omdat ze niet lekker was en me bv nog opgang moest komen...nou dat maken we nu helemaal goed. Wilde minstens 6m bv geven en heb me grens bijgesteld tot 9maanden ...dus ik ga nog ff door als ze bijvoeding krijgt Tekst verwijderd. Ik denk dat je zelf wel begrijpt waarom.
Sorry dat ik zo weinig reageer,maar het gaat nog niet echt lekker hier. Heb net de dokter weer moeten bellen,omdat Justin ringworm heeft,Jamie al 2 weken geen ontlasting heeft gehad en krom loopt van de buikpijn en omdat ik maar blijf hoesten na mijn longontsteking en een brandend gevoel blijf houden tussen mijn schouderbladen,en blijf maar afvallen,heb het allemaal voorgelegd aan de assistente en ze zou overleggen met de HA. Vanmiddag naar het ziekenhuis met Max voor zijn oor,die gelukkig nu niet meer zo loopt,daarna direct naar school waar ik een gesprek heb met de school inspectie dienst over Max. Het gaat nl. niet goed met Max op school en hij gaat getest worden om te kijken of hij wel op zijn plek zit op de reguliere basisschool(dat gesprek duurt een uur,dus word een lange ruk voor Justin) Voor de rest ben ik moe,moe en nog eens moe door de vele nachtvoedingen,wat dat betreft ben ik een keiharde en ga maar door en door,maar ik voel me net een vaatdoek nu
Even tussendoor, ben op mijn werk. Ik ben helemaal verbaast! Ik heb een medela swing met zo'n zacht borstschild. Daar heb ik nooit moeite mee gehad. Vond het prettig kolven. Nu is denk ik door het vele uitkoken en gebruiken het buitenste laagje aangetast (al een tijdje) maar nu word het steeds erger en tijd voor een nieuw schild. Ik was bang dat hij echt stuk zou gaan (gaatje er in) als ik op m'n werk was en dan trekt hij dus niet meer vacuum, dus ik had vandaag naar m'n werk m'n oude borstschil meegenomen. Gewoon die harde plastice. Ik heb daar vanmorgen en vanmiddag ook al mee gekolft. (Tessa was op kdv) en het viel me gelijk op dat het veeeeel makkelijker ging. Nu heb ik net zitten kolven, rond dit tijdstip kolf ik op m'n werk eigenlijk nooit meer dan 50cc. Ik had dus net gewoon in notime 100cc! En ik ben vandaag ook nog eens ongesteld geworden. (tenminste, dat denk ik. Had 1x beetje bloedverlies op de wc. ) Zou dat nou door het borstschil komen? Ik zelf denk het wel. Overdag vandaag ging het ook al zo makkelijk. Volgens mij is de diameter het zelfde dus ik snap er niks van. Als ik tijd heb kolf ik vanavond nog een keer op m'n werk. Kijken of het dan weer zo makkelijk gaat. Anders om 23.30u als ik thuis ben nog een keer. Waar kan het anders aan liggen? Heb niet meer gevoed dan anders de laatste dagen. Sorry voor m'n (misschien wel onsamenhangende) verhaal en m'n sloridge typen, maar dit toetsenbord is niet zo fijn. Iig thanks voor het lezen.
Zo dat is een verschil Boney Ik zal ook eens proberen met de harde borstschild,ik heb ook de swing en de mini elektric die dus een harde schild heeft. Ben benieuwd of ik ook verschil heb Hier dus medicijnen gekregen,Justin voor de ringworm een schimmeldodende zalf en Jamie een aantal microlax en lactulose siroop. Vanmiddag de klisma toegediend en binnen 5 minuten rende ze ineens naar de wc,alles wat ze dus in die 2 weken niet had gepoept kwam er dus ook uit,kind moest 2 keer doortrekken Nu nog veel last van winderigheid,maar phieuw die ontlasting is eruit. Over mijn hoesten....ik mag tot Vrijdag hoesten,is het dan nog steeds niet over dan moest ik weer aan de bel trekken......... Met Max zijn oor gaat het een stuk beter,beide buisjes zitten er gelukkig nog in! Moet ieder half jaar op controle komen nu en zwemles word voorlopig uitgesteld. Even denken........nee heb alles weer verteld
Ja zal ik proberen Boney Hoe vinden jullie Justin zijn site? Heb ik net gemaakt http://justinvangrol.toddler.nl/
Appeltje, Beterschap voor Kevin, heeft ie vandaag toch ook weer gedronken bij je? En idd als je ziek bent heb je gewoon niet zoveel honger, maar wat slokjes mamamelk gingen er dus wel in, fijn hoor! En natuurlijk super goed! Fijn dat jullie uitslag hebben gehad, dat geeft wat duidelijkheid. Beastie, Succes meid met je nieuwe gestelde grens! Je gaat het vast wel halen! Enne het is niet toegestaan hier reacties te plaatsen over andere topics! *proest* ! Nathalie, Heel veel beterschap met alles! En als maar afvallen, das niet goed meid! Let je een beetje op jezelf! Fijn dat de microlax bij Jamie geholpen heeft. Is even niet fijn, maar daarna gewoon echt weer heerlijk in je buik *spreekt uit ruime ervaring, helaas*. Lactulose kan ze trouwens ook wat winderig van worden , hoewel ik moet zeggen dat ik hier nooit last van heb . Boney, Fijn dat het kolven zo goed ging zeg! Wel wat vreemd, maar geeft niet toch? Kolfse ! Liefs, Hanneke!