Borstvoeding en trots!

Discussion in 'Borstvoeding' started by jingels, Jul 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
  2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Nouuuuuu om weer op bovenstaand bericht terug te komen.

Justin heeft vannacht alles maar dan ook alles bij elkaar gegilt,non stop tot vanmorgen 6.00 uur :cry: :cry: :cry:

Vanmorgen gelijk de dokter gebeld,want Justin had inmiddels ook koorts gekregen.

Hij heeft vanmiddag hele plukken haar uit zijn eigen koppie getrokken(puur van de pijn) :cry: :cry: :cry: :cry:

Diagnose:Hele heftige dubbele middenoorontsteking.
    De huisarts gaat vandaag nog na haar spreekuur een brief schrijven aan de KNO arts,want dit kan zo niet langer!
    Haar vermoeden is dat hij buisjes gaat krijgen,en dat is gelijk mijn vermoeden,de hele geschiedenis met de problematiek van Max zijn oren herhaalt zich momenteel bij Justin.

10 December heb ik een afspraak bij de KNO arts en hopelijk gaat de nieuwe AB kuur snel aanslaan.

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
  4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

Dec 20, 2007
    2,109
    0
    0
    oorpijn is vreselijk....sterkte!

5. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Oef Nathalie, wat een nacht hebben jullie gehad. Heel veel sterkte met de komende tijd, ik hoop zo dat het snel afgelopen is met al die ellende en ziek-zijn enzo :(

6. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Esther, tnx voor de felicitatie. Jij bent geloof ik de enige van de novembermama's die nog voedt, dus jij ook gefeliciteerd hihi.

Ik had overigens wel verwacht last te krijgen van mn borsten ofzo na die laatste voeding, maar niks, ik merk helemaal niet dat ik niet meer voed. Best gek hoor, de ochtend ziet er nu heel anders uit. Voorheen pakte ik Angelina uit bed, gaf 'r een schone luier en kroop lekker samen terug in bed. Nu kleed ik 'r vaak gelijk aan (ze is tegenwoordig snachts helemaal doorgelekt, dus ik moet wel :( ) en neem haar mee naar beneden. Tenzij ze vroeger wakker is dan normaal, dan kruipen we evengoed nog even in bed hoor ;)

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Volgens mij voedt Melanie ook nog? Zal het navragen ;)
    Ik vind het ook zo gek dat Vincent nu 's avonds niet meer drinkt bij me. Gelijk een heel ander slaapritueel.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Esli,
    Gelukkig dat ik de datum goed had ;)! Was te lui om je banner op te zoeken dan had ik het zeker geweten :oops:! Was beschrijf je het stoppen mooi, fijn dat het zo echt een beslissing van je was voor jullie, en je er dus speciaal bij stil gestaan hebt. 1 jaar borstvoeding! Super! Succes in het ‘na de borstvoeding-topic’, ik hoop er nog even niet heen te hoeven :oops:;)!

Chacha,
    Idd tis heerlijk iedereen thuis! Hmmm, succes met de heupjes, nog maar niet te druk maken jezelf idd. Eerst maar eens afwachten. Voedingen gewoon geven hoor, ook al is het volgens het cb veel. Bij het cb willen ze volgens mij iedereen zo snel mogelijk van de bv af hebben ;)! Beterschap! Hoe gaat het ondertussen met je? En gefeliciteerd met de 3 maanden op naar de 6? ;)! Ow ik lees het al, je bent weer opgeknapt! En tja die andere dingen zijn ook heel erg interessant! Hier nooit echt speciaal weg moeten gaan zitten oid, maar tegenwoordig wel als Ruben aan het drinken is (nouja, we liggen dan eigenlijk standaard op bed, dus toch wel een rustige ruimte :oops: ;)) en ik ben aan het smssen, dan stop ie steeds met drinken, omdat ie mijn telefoon wil hebben :D! Dus ja, dan maar even telefoon weg leggen ;)!

Sembo,
    Alvast/nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Sem! Fijn dat jullie een heerlijke dag gehad hebben! En straks een weekje weg, heel fijne week toegewenst alvast! En losse stapjes, super!

Snoopy,
    Succes met jullie kleine driftkikker ;)! Gelukkig wel weer wat opgeknapt jullie! Das fijn!

Salapio,
    Jammer dat jullie weekendje weg niet was wat jullie verwacht hadden. Volgende keer beter zou ik zeggen, maar het blijft toch jammer! Hoe gaat het ondertussen met het slapen? Ik hoop voor jullie dat het weer wat beter gaat!

Nathalie,
    Beterschap voor Justin! Hier heeft Malou ook middenooronsteking gehad, vreselijk was dat, dat weet ik nog wel! Leander was die week niet thuis (zul je net zien) en Malou wilde dus gewoon echt niet liggen. Ik heb dagen en nachten lang overeind gezeten met haar! Pffff, ik hoop echt dat jullie vannacht wel een beetje kunnen slapen! Hoe is het met valpartij? Alles weer goed gekomen? En weet je ook mama’s kunnen niet altijd alles weten/overal aan denken!

Appeltje,
    Gelukkig weer een beetje opgeknapt dus! Hoe is het ondertussen met het slapen en de kiezen? Ik hoop dat het weer wat beter gaat!

Barbabintje,
    Beterschap! En zwaai!

De rest ook zwaai! Sorry voor wie ik vergeet!

Hier gaat het allemaal rustig zn gangetje! Sinds vandaag mag ik stoppen met die pillen die zo slecht zijn voor mn productie, dus ben benieuwd of het weer wat meer word! Heb het weekend niet gekolfd en vanaf donderdag geloof ik :oops: vergeetachtig, tot zondag avond alleen Ruben laten drinken. Ik hoopte dat ik daardoor al wat meer melk zou krijgen -> toch meer stimulatie dan die kolf. Maar maandag tot vanmorgen gekolfd en toch steeds maar ong 60cc. Maar ach het is iets! En vandaag de kleintjes weer thuis tot zondag avond dus ik denk dat ik weer even alleen Ruben ga laten drinken, dan Malou maar even geen melk van mij, moet geen kwaad kunnen. En dan kijken wat er gebeurd zo zonder die pillen. Kleine Purk hier doet het gelukkig allemaal prima! Beweegt lekker elke dag! Met deze mama gaat het ook best goed, af en toe wat minder, maar dat hou je toch! Malou & Ruben doen het super! Morgen naar het cb, prikjes halen (en even wegen denk ik :oops: :oops:)!

Toedels! Liefs, Hanneke!

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Dank je meid.

Ja oorontsteking is vreselijk :(
    Oorpijn en kiespijn zijn denk ik wel de 2 ergste pijnen die je kunt hebben.
    Dus jij hebt het ook pas gehad met Malou? :(
    Justin wil ook niet plat liggen,maar vannacht ook niet rechtop :(
    Heb rondjes door de kamer heen gelopen,met een zwaar overstrekkend kind wat maar niet rustig wilde worden :(

Maar goed.......hoop dat de AB snel zijn werk gaat doen.

Met Michelle gaat het alweer helemaal goed gelukkig

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Zwaahaaai terug, Hanneke!
    Fijn dat Purk het lekker doet. Ben benieuwd of je productie weer wat terugkomt nu je van de pillen af bent.

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Hanneke,weet je al wat kleine purk voor een geslacht heeft? :)
    Ben nieuwsgierig he?

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Barbabintje,
    Ik ben ook heel benieuwd! Met 150cc per kolfbeurt dan hoor je mij niet meer klagen ;)! Purk die vind het allemaal wel best daar binnen, gelukkig! Hij/zij moet daar echt nog even blijven zitten!

Nathalie,
    Nogmaals beterschap! Met Malou dat was begin mei. Ze wilde alleen maar tegen me aan liggen, en dan dus overeind, ik moest dus blijven zitten, dan was zij stil. Jammer dat dat bij Justin niet gaat, maarja, misschien is het te proberen als ie toch al wat rustig is. Wij (nouja ik moest het de eerste dagen doen) deden bij Malou elke 4-5-6 uur een zetpil en ze had oordruppels (weet even niet meer wat precies, sofradex oid geloof ik). Maar na een week of 2 geloof ik was het wel weer helemaal weg. Nouja succes meid! En probeer anders nu alvast te slapen, Justin nog even bij je man. Dan heb je die uurtjes slaap tenminste vast gehad.

Liefs, Hanneke!

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nathalie,
    Nee, we weten het geslacht van kleine Purk nog niet ;). Heb er eigenlijk helemaal geen behoefte aan. Is ook helemaal niet belangrijk eigenlijk, laat het maar gewoon eens lekker binnen blijven, en straks geboren worden zodat wij hem/haar kunnen knuffelen en vast houden, kroelen en kussen. Dan zien we wel of het een meid of jongen is! :D!

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Welke banner is mooier?,die ik nu heb(zwarte)
    of deze:

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Moet overwerken :( ,zit nog met 2 kinders op de bank tv te kijken ;)

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow, nee, dan gaat dat niet! Das wel jammer!

Ik vind de zwart/witte banner mooier ;)!

17. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind die groenige leuker, vanwege die foto's ... echt super! Wat een heerlijk bekkie!

(en veel beterschap weer voor jullie!)

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whaha, salapio, op dezelfde tijd, 'kiezen' we beide een andere banner :D!

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Ja aan jullie heb ik wat hahahahahahahahahahahaha

20. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schrijf even wat minder ... sorry hoor ... maar erg druk hier. Gelukkig wel allemaal leuke dingen.

Slapen gaat ietsje beter, hopelijk begin van doorgeslapen nachten :D. Borst vindt Mirre nog steeds jummie ... als ze weet dat ze drinken gaat krijgen dat zit ze zich helemaal te verkneukelen *schattig*.

Share This Page