Ik heb ook 1 betere borst, zowel met voeden als kolven merk ik duidelijk verschil. Kan gebeuren. is opzihc niet erg, de andere borst kan dat compenseren. Ik heb mn dochter ook een poosje met 1 borst gevoed.
Oja, was dit nog vergeten te melden, vandaag naar het cb geweest en onze jongen is op 17 dagen tijd 700 gram aangekomen. Ik ben supertrots dat hij het zo goed doet op m'n bv.
Lekker gegroeid! Hier overdag redelijk goed en rustig gedronken, en vanavond weer erg veel. Ik heb haar net in een slaap-zacht-badje gedaan en nog een laatste keer gevoed. En nu ligt ze lekker te slapen, hopelijk een keer wat langer nu
Hey! Kijk hoeveel berichten ik al op dit forum heb geplaatst en ik ontdek nu pas dit 'borstvoeding'- onderwerp... Hoe suf. Maargoed, ook al vanaf het begin BV, ik vind het heerlijk en ook super makkelijk. Zal hier wat gaan meelezen vanaf nu!
Eeehhhh.... Ik was deze draad kwijt maar ik zag ineens het bv deel. Nieuw op het forum geloof ik? Leuk.
@ Bumbaloe;is het onderwerp nieuw? Vond het al zo bizar dat ik er over heen gekeken zou hebben... En zwangerschapsdementie gaat nu echt niet meer op hoor Zeeuwsmeisje; thanks!
Dit forum is ook pas 2 dagen oud hoor, dus niets sufs aan. Ik kreeg vanmiddag telefoon. ik krijg van Avent een gehele nieuwe kolf nadat mijn motortje van de Isis IQ het na 2 maanden had begeven, toch netjes en net op tijd, want ik moet maandag weer aan het werk, denk ik.
Super, dat BV ook een eigen deel heeft gekregen op het forum. En welkom nieuwe mama's Hier gaat het nog steeds heel slecht met live drinken. Uit de fles drinken gaat ook niet echt super. Hij is in één week maar 45 gram aangekomen Verder huilt hij heel vaak en slaapt weinig. Vandaag heb ik hem bijna de hele dag in een draagdoek bij me gedragen. Dat vond hij weer wel fijn. Morgen hebben we een afspraak bij de fysio. Misshien kan die ons wel helpen. Ik vind het heel erg leuk om te lezen dat het bij jullie goed gaat. Dat geeft mij hoop.
@ kathy netjes, inderdaad een lekker gevoel geeft dat, dat hij dan zo goed aankomt op jouwn melk @eko dat klinkt niet lekker, ik hoop dat het goed komt en morgen succes bij de fysio misschien weet die wat er aan scheelt met je zoontje
@Eko: wat vervelend allemaal. Is er iets met je kereltje dat hij niet lekker kan drinken ? Ga je daarom ook naar de fysio ? Sterkte in elk geval. @missgwen: gefeliciteerd !
@missgwen: proficiat met de 9 maandjes. Deze nacht wist ik even geen raad meer. Leander kwam om het uur voor te drinken, op een gegeven moment had ik echt het gevoel dat er geen druppel melk meer uit m'n borsten kwam. En hij bleef maar huilen. Heb hem dan toch maar even een half uur laten huilen, zodat m'n borsten ook nog wat konden rusten. Daarna nog eens aangelegd en is hij rustig gebleven.
@Missgwen, gefeliciteerd! super hoor! @Eko, sterkte... klinkt heel vervelend. @Kathy, geloof dat Leander de productie nog maar es aan het opvoeren is? Wel zwaar hoor, zo'n nacht! Doe het maar lekker rustig aan verder. Maar zo te horen groeit ie iig super!
Is al de 2de nacht op rij. Gisteren kon ik nog uitslapen, maar vandaag moest ik er weer uit voor m'n dochtertje. Best wel zwaar.
oja, Loeki: ik heb ook de Avent Isis IQ maar heb problemen met de stroomtoevoer, elke keer als de draad ietsje gespannen staat of als het stekkertje dat in de kolf zit draait dan valt de stroom weg en de kolf dus uit. Heel irritant. lijkt of de aansluiting van het stekkertje in de kolf te diep zit ofzo, herken je dit? En heb je ook wel eens de handkolf van Avent gebruikt? ik heb het idee dat ik daarmee een veel sterker vacuum kan krijgen en gebruik dus nu twee handkolven tegelijk (ik had er al een en heb de IQ 'omgebouwd') en dat gaat veel beter. Heb jij wel een sterk vacuum bij de IQ?
@kathy: misschien kun je overdag nog een beetje proberen bij te slapen/ uit te rusten? weet niet of dat kan met die 2 kleintjes? al het andere kan wel wachten hoor, je hebt echt je rust wel nodig nu.