Ik kan me voorstellen dat je weigert... jij zit weer zo dicht op de nieuwe voedingsperiode en ik kan me voorstellen dat Ruben dan straks ook denkt weer te mogen. Ik ben benieuwd of Kevin dat tegen die tijd ook nog herinnert en gaat vragen. Het is nu spannend voor jou zeg. Het is nu aftellen geblazen!
Zou ook nog kunnen idd als ik straks de kleine aan de borst heb dat hij ook komt om te lurken ! Denk niet dat ik daaraan ga beginnen hoor! Eentje proberen volledig te voeden vind ik al goed genoeg! Maar idd voor Ruben is het natuurlijk iets minder lang geleden (nu 2 maanden) als straks voor Kevin. Maar voorlopig weet Kevin het nog prima !
Cossy: super! Jingles, wat fijn dat Jelte zo lekker in zn vel zit! Hopelijk zijn die twee kiezen snel door ... hier lijkt alles er voorlopig ook door te zijn. Nu hopelijk een jaartje van het gedoe af ... Appeltje, veel nachtvoedingen? Tja ... mn schoonzusje haar zoontje is 1 jaar ouder en die heeft minstens zo veel voedingen snachts ... En ik weet dat het slechts een fase is (TUF TUF TUF), vannacht slechts 1 voeding tussen 20-7 ... Ik hoop rond de zomer een echt doorslapertje te hebben, zo niet ... dan wordt het tijd voor drastische maatregelen ... zegt ze stoer . En ja, ben best wel moe. Maar gelukkig heb ik een hele lieve vent waarvan ik mag uitslapen in het weekend (vaak beide dagen!). En Mirre is overdag echt zo zoet, ook dat maakt die nachten goed (onbedoelde Sinterklaasrijmelarij).
O en Mirre is net probleemloos in slaap gevallen zonder tiet. Legde direct dr koppie in mn nek en lag binnen een minuut te slapen *lief*
En is een uur later wakker gemaakt door de buren verderop die voor de 100ste keer wat aan hun tuin aan het verbouwen zijn
Ohw.... irritant. Hier ging de buurman gisteren ook boren (op zondag). Gelukkig sliep mijn zoontje door. Het lijkt wel alsof nu hij ouder wordt hij makkelijker door geluid heen slaapt.
Salapio. Mila heeft daar ook een handje van....tiet nodig om in slaap te kunnen vallen. Wat goed dat ze het al aardig begint te pikken. En wat een mega-irritante buurman Cossy gefeliciteerd met de magische 6 maanden. Mag je zeker trots op zijn. Ga je nog lekker door? Appeltje fijn dat het afbouwen zo lekker gaat. En ik moest wel lachen om het tepeltrekken hoor. Wat sneu he dat ze dan zo graag die borst willen. Op die leeftijd kunnen ze het zo goed duidelijk maken he. Mila nam gister ook een duikvlucht richting borst....haha, overduidelijk waar die zin in had. Gelukkig was Kevin goed af te leiden met Bumba Hihi Ruben nog steeds niet afgekickt bolbuikje? Hier een drama nachtje gehad....(ook de tuf modus). Ik maak Mila altijd wakker voor een laatste voeding op mijn verzoek. Maar het bleef mooi bij mijn verzoek, ze weigerde ook maar 1 slok te nemen. Toen kwam ze om 04.15, heeft ze lekker gedronken. Maar daarna wilde ze niet meer slapen. Tja om 05.45 en een kwartier later ging mijn wekker....Maar we hebben de werkdag weer overleefd Mila had vandaag ook geen zin in fles....weer op en top weigeren. Het gekke is dat ze dat heel vaak bij papa heeft. Op donderdag bij mijn moeder drinkt ze veel beter....Zou ze de voorkeur geven aan vrouwen Maar ze zal het vanavond wel in gaan halen..... En mijn kolf verliest zijn zuigkracht.
Goed zo Cossy! Ik doe met je mee! Vanmorgen op kraamvisite geweest bij een vriendin. Haar 3e kindje al weer. En ze geeft weer BV. Ze heeft het erg druk met kids naar school brengen en PSZ. Ben erg trots op haar Ik ben gebeten al 3x. Auwie! Zo blij ben ik nu niet meer dat tandje. Ze doet het op het eind van de voeding. Als ik streng tegen haar zeg dat het niet mag, begint ze te huilen Maar de volgende voeding doet ze het zo weer. Hoop niet dat het elke keer gaat gebeuren.
Chacha, Misschien helpt het om haar even een aantal keer echt goed in de gaten te houden tijdens het drinken. Wanneer je ziet dat ze minder echt drinkt en je merkt dat ze bijna wil gaan stoppen, haar van de borst halen. Zo heeft ze geen kans meer om als ze eigenlijk klaar is en wat gaat liggen sabbelen om je te bijten ! Bijten is niet leuk namelijk !
Ah bijten...ja.... de tandjes komen eraan. Bij bijten meteen loskoppelen, en daarna weer meteen aanleggen. Tandje erdoor, bijten over is mijn ervaring. En dan nog alleen bij de eerste paar tandjes, daarna nooit geen last meer gehad.
Jingels, dat kan ook idd ! Maar meestal werd er hier toch wel losgelaten na het bijten ! Meteen weer aanleggen heb ik alleen niet altijd gedaan, omdat ie het daarna altijd wel prima vond ! Overigens heeft Malou me nooit gebeten *dat ik me kan herinneren*, Ruben wel een keer of 3 , gelukkig niet vaker !
Hier nu ook een half jaar borstvoeding! Op naar t jaar en hopelijk nog langer als t aan mij en ook mn man ligt Hier ook een meisje wat bijna alleen in slaap valt aan de borst.
@bolbuikje....hoeist in je buikje? ff tussen door...vanaf deze week krijgt me meisje overdag kv en in de ochtend en avond nog vers van mij...ben super trots dat het nog zo goed gaat ondanks de gebeurtenissen afgelopen tijd maare ...zo hou ik het nog wel weer een poos vol. Ze heeft dus 8 maanden en een week alleen maar melk van mij gehad wat melk betreft (dat had ik 8 maanden geleden in het zh niet verwacht )
Alles rustig meid ! Wachten...wachten..wachten...zucht ! Ruim 8 maanden is toch super zeg! En gewoon lekker doorgaaan met die ochtend en avond hoor! Gelijk heb je! Super!
Dames ga allemaal zo door! Ik moest nog 20 tot 22 weken wachten tot ik me hier legaal kan laten zien maar ik lees al wel lekker mee. Wil graag alles weten hahahaha.
Jingels ik hoop dat het over is wanneer het tandje er door is. Ik zag trouwens dat vandaag ook tandje 2 is doorgekomen. Ze heeft me alleen vanmorgen nog gebeten. Ik ben er achter dat ze het doet wanneer ze genoeg heeft gehad, maar dus nog niet los heeft gelaten. Honeybee gefeliciteerd met de 6 maand! Beastie wees er trots op meid! Zeker na alle gebeurtenissen. Hoop dat je het op deze manier nog goed vol kunt houden! Bolbuikje vandaag is de dag. Ga je het nog redden voor 12 uur