Chacha -> Na 6 maanden, opeens fles weigeren. Fles weigeren bij 5 maanden Flesje afgekolfde melk weigeren. (ik heb niet naar de leeftijd van het kindje gekeken ). Flesweigeren. (is met 5 weken, maar misschien kan je toch wat met de tips ) Help fles weigeren! (niet gekeken naar leeftijd, maar misschien kan je de tips even doorlezen ). Voeding na 6 mnd bij flesweigeraar. (misschien heb je er wat aan) Ik dacht alleen dat er veel meer topics waren! Maar er zijn er een hoop over borst weigeren, en das net even wat anders als fles weigeren natuurlijk ! Ik heb in ieder geval even gedaan wat ik beloofd heb ! Alle 33 paginas met topics doorgekeken voor je en hierboven dus het gevonden resultaat, alleen weet ik niet of je er wat aan hebt. Liefs, Hanneke!
Graag gedaan meid! Ik weet alleen echt niet of je er wat aan hebt ! Succes ermee! Hoop eigenlijk dat die kleine gewoon weer gaat drinken! Of voortaan altijd papje maken? Want dat at ze wel op, of die tweede keer nu ook niet? En ik zag je bericht idd toen ik mijn bericht ging plaatsen. Tis prima zo! Ongesteldheid? Wat is dat? Dat heb ik al in geen jaren gehad ! Haha! Nee hier sinds ik zwanger ben geworden van Malou en Ruben geen ongesteldheid gezien ! Kan je dus niet helpen alleen sterkte wensen!
Vanaf meeleesbank (superdruk) Hup Purkje Hup! Laat je moeder niet zo puhuffen ... (sorry wordt flauw van man die voetbal zit te kijken ) Appeltje, wat supergeweldig zo'n actief ukkie in je buik ... heerlijk dat de echo goed was! Rest, zwaaizwaaizwaai
Haha! Salapio toch! Haha! Maar ik weet niet of het nog erg lang gaat duren ! Erg onrustig in mn buik vanavond, en heb het ook super warm ! Maar we wachten nog even af en anders toch maar een ritje ziekenhuis !
Ik kwam even spieken of Hanneke al kennis heeft mogen maken met Purkje...(ook ik lees nog "illegaal" mee hier ).... Hahaha ik moest in jan naar de HA voor een uitstrijkje. De HA vroeg wanneer mijn laatste menstruatie was. Dus ik mompel "uuuhhh dat was in eh eh eh februari..... arts: dat is volgende maand pas....ikke: 2006! (oke, nu is het niet helemaal eerlijk meer, want spiraaltje)
Hey bv-meiden, Wil graag met jullie meekletsen als dat mag. Ik geef ook borstvoeding en ben daar super trots op. Hebben er in het begin flink wat moeite voor moeten doen.
Het gaat eigenlijk heel erg goed nu. Alleen snachts wat minder. Komt ze soms om het uur. Maar dan valt ze ook na 5 minuten drinken weer in slaap. Heb net borstvoedingszakjes besteld. Voor als we een keertje weg gaan wil ik een paar zakjes in de diepvries zetten. En hoe gaat het bij jou, best vermoeiend 2 babys aan de bv of niet?
***BUDDYNIEUWS*** Hanneke/Bolbuikje is vanochtend om 8.22 bevallen van BENTHE!! Haar volledige naam is Benthe Daniek Mischa Esmee, ze weegt 3720 gram en is 51 cm lang! De bevalling ging niet helemaal goed, ze kon de draai niet maken dus met de vacuumpomp het laatste stukje geholpen. Verder heeft Hanneke het wel zelf gedaan. Door het klem zitten heeft Benthe toch zuurstoftekort gehad, daarom ligt ze nu nog in de couveuse. Ze doet het gelukkig goed, maar heeft nog niet bij Hanneke mogen/kunnen drinken. Met Hanneke zelf gaat alles wél goed, zij gaat vanavond naar huis. ***EINDE BUDDYNIEUWS***
Bolbuikje en partner gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Ik hoop dat Benthe ook snel in goede gezondheid naar huis mag. En aan de borst drinken komt vast en zeker goed !
Hanneke,Leander,Ruben en Malou Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Benthe! Flink gewicht hoor! Hoop dat alles snel goed gaat en dat Benthe snel met jullie naar huis mag. Liefs Nathalie
Joepie (niet meer zo'n-)bolbuikje/ Hanneke en familie....van harte gefeliciteerd met Benthe! Hoop dat ze snel mee mag naar huis! Geniet van jullie nieuwe wondertje (en dus toch op 2 april he...hihi)
Hé wat lees ik nu! Hanneke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En wat een mooi gewicht! Wel heel wat meer dan Ruben en Malou . Ik hoop dat je je goed voelt, dat het met Benthe goed gaat en dat ze snel naar huis mag!
Hanneke en familie, gefeliciteerd met Benthe! Wat een supernaam trouwens ook (die zat bij ons ook in de opties voor een meidje ). Mupkuh, sja, een tweeling is zowiezo pittig denk ik, of ik nu bv geef of de fles. Dus dan maar de bv proberen, dacht ik toen. Dat het nu dus al een maand lukt is helemaal gaaf natuurlijk! Ik kan er alleen niet tegenop eten, ik stik echt van de honger Drinken gaat goed, al gaat er wel gauw drie liter doorheen op een dag. Zeker vier halve liters met water (van die flesjes) en dan nog alle thee en melk die ik weg werk? Pfoei...
Jeej! Gefeliciteerd Hanneke! Nu hopen dat jullie kleine meid snel naar huis mag. Hoe vindt de tweeling het dat ze er een zusje bij hebben? Weer een erg leuke naam trouwens! Goeie smaak heb je .