Pijnlijk eerlijk, de gevaren van kunstvoeding. De feiten stuk voor stuk opgesomt. http://www.theecologist.org/pages/archi ... ent_id=586
Hoe gaat het met jullie allen? Hier alles goed Jamila geniet nog steeds van de melk en is bijna helemaal van haar waterpokjes af, ze heeft echt super door staan. Bijna geen last van gehad gelukkig Ze begint ook steeds sneller te ontwikkelen, zo kruipt ze razend snel het hele huis door terwijl ze 3 weken terug nog redelijk op 1 plek bleef. Steeds vaker van die momenten van "wat wordt ze groot" maar we genieten er wel van hoor ik geloof wel dat elke leeftijd zijn eigen charmes heeft! Hopelijk kunnen we jullie snel vertellen dat we nog een klein wondertje aan komt in huizen BenN! (Heel irritant trouwens dat ik niet meer dan 1 smiley mag gebruiken, ben gewend aan mijn smileys.... : ( )
Nou zeg eindelijk een normaal topic gevonden! Pfff, ik zal wel dom zijn maar snap echt geen bal van dit forum! B en N, Fijn dat alles goed gaat meid! En tuurlijk word ze groot, maar idd alles is weer bijzonder ! Ik heb de berichten van afgelopen 2 weken gekopierd, zal zo even kijken of ik ze erop kan krijgen (wat ik betwijfel, maar valt te proberen).
Met wat aanpassingen gaat het wel! Maar moet handmatig uit elk bericht alle smileys die er teveel in staan gaan wissen dus wacht wel tot dat aangepast is! En ook moeten alle quote namen veranderd worden !
@Bolbuikje; Ja heel irritant die smiley's vooral in mijn berichten stonden er volgens mij erg veel, het is een beetje automatischme geworden om die dingen te gebruiken. Wel handig dat je ze allemaal had opgeslagen, ik zat namelijk vanochtend te bedenken dat het stom was dat ik dat niet even had gedaan maar gelukkig ben jij wel zo handig geweest Alles goed met de kleintjes? Malou alweer een beetje beter?
Hanneke wat slim van je om alles te kopieren...dat zou nou nooit in mij zijn opgekomen.. B&N fijn dat alles goed bij jullie gaat! En het 2e jaar gaat zo veel sneller dan het 1e.... Hanneke alles goed bij jullie? Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis met Mila. Ze trapt dwars door haar bandage heen...sterke meid.
24 mei -> ========== Grrrr! Hij doet iets heel raars met de quote's, maar ik laat het maar even zo! Ziet er wel gek uit, maar 2quotes boven elkaar van dezelfde persoon is eigenlijk 1 bericht. Maar een enter die zet ie dan weer in een nieuwe quote ofzo! Geen idee hoe het komt, maar ik laat het zo krijg het niet voor elkaar om het anders te krijgen. Sorry!
Ik ben begonnen met lezen, maar het was een eeeeeeerg lang stuk. Nou was ik al pro-borst (uiteraard), maar na al een paar alinea's werd het me wel duidelijk. Borstvoeding is gemaakt voor babies en daarom blijft dat het allerbeste. Ook bij nummer 2 hier toch minimaal 1 jaar (of langer als hij dat nog wil) weer aan de borst. Vraag ik me af wat jullie hiervan vinden. Ik voel me niet goed bij het geven van koemelk. Kevin heeft sinds wij het af en toe hebben geprobeerd (vanaf 14 maanden) moeite mee. Hij vindt het niet lekker, maar zijn huidje reageert er erg op. We hebben de introductie van koemelk verder uitgesteld tot 18 maanden en ook dat ging niet goed. Nu zijn op een punt dat mijn man het eigenlijk ook niet eens meer wil proberen. Hij doet het goed op rijstemelk en daarnaast vindt mijn man het onnatuurlijk om lang melk te drinken. Geen enkel ander zoogdier doet dit nog na de zuigelingenperiode. Mijn man heeft lactose-intolerantie, hij (en mijn zoon dus ook) heeft Aziatische roots en bij 'hen' is dat een veel meer voorkomend verschijnsel dan bij ons. Het schijnt dat mensen uit die werelddelen (eigenlijk alleen de westeuropese mensen niet) minder lactase hebben in hun systeem na de zuigelingenperiode en dat zorgt voor de verwerking van lactose. Hij wil het ook helemaal niet meer gaan proberen. Melkproducten zoals kaas, boter, yoghurt e.d. krijgt hij allemaal wel, maar de melk die hij drinkt of waar ik mee kook is soja- of rijstemelk. Ik geef mijn man wel gelijk, maar aan de andere kant maken we het hem dan wel weer moeilijk. Altijd eigen melk meenemen enzo...
Nou meiden dat was het! Ziet er een beetje vaag uit allemaal en heb uiteindelijk die rare namen van winks die ertussendoor stonden maar gewoon laten staan. Van vrijdag heb ik het helaas niet kunnen kopieren, maar het meeste dus wel. Nu moeten eigenlijk de nieuwe geplaatste berichten van gister en vandaag nog naar voor gehaald worden Maar moet nu eerst kleine laten drinken! Tot snel ik heb nog niet bijgelezen verder, sorry!