Lekker joh, ik was na 8 weken al weer ongi en nu al voor de 3e keer en Annika reageerd daar iedere keer heftiger op. De vorige sprongetjes heb ik niets van gemerkt, maar deze is wel een grote hobbel voor d'r.
Heb deze morgen eens geprobeerd om een voeding te kolven voor Leander. Ik heb er 80cc uitgekregen en hij leek daar behoorlijk tevreden mee. Zou het echt kunnen dat hij daar voldoende mee heeft?
@kathy: ik heb geen idee. Gewoon kijken naar je kereltje denk ik, als hij tevreden oogt zal hij het ook wel zijn. Je kindje weet zelf het beste wanneer hij genoeg heeft en wij moeten daar maar vertrouwen in hebben (soms wel eens moeilijk). Gisteren had ik mijn vrijgezellenfeestje. Lekker weg met de dames en met de kolf. Wil dan toch niet echt dat kolven he. Ik had "maar" 190 ml geklofd heb 2x gekolfd en was weg van 14.00 tot 23.00 uur. Zat in een kantine te kolven die niet op slot kon. Is echt wel psychisch volgens mij. Was verder wel erg gezellig. Nu over 2 weken trouwen. Ben benieuwd hoe dat gaat met voeden. Dan moet ik wel hulp hebben, iemand moet me half uit de jurk pellen
Hij leek tevreden en heeft mooi 2 uur tussen de voeding gelaten, hij zal dan wel genoeg gehad hebben. Anders zou hij zich wel eerder laten horen hebben. Dat beloofd over 2 weken, Nemo.
Nou Nemo, dat wordt spannend over twee weken, wel foto's maken hè, wil wel eens zie hoe je voed in een trouwjurk.
@Loeki: ik ga zeker foto's maken. De jurk doe ik los en die laat ik een stuk zakken en dan voeden maar (denk ik)
Goede morgen ... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Nou dat was me het nachtje wel, ben er denk ik 7x uit geweest. Begon gelijk goed gisteravond. Om 22.30 uur wilde ze drinken en om 0.00 uur weer en om 1.30 uur en om 3.00 uur, 5.15 uur en 6.45 uur nog een keer. Daartussen door is ze ook nog wakker geweest. Ik ben zo blij dat ik niet hoef te werken. Slapen wil ze ook niet meer, dus zitten we nu samen beneden. Ze is heel vrolijk, maar snotverkouden, komt uit haar neus en haar oogjes lopen. Nog steeds koorts, 38.4 vanmorgen, dus ook nog maar een zetpil gegeven om verdere verhoging tegen te gaan. Ik ben helemaal op.
jeetje Loeki, vervelend zeg. Vast omdat ze ziek is dat ze vaak wil drinken. Misschien een idee om 's avonds laat een flesje te geven? drinken is moeilijk met een verstopte neus en misschien krijgt ze dan makkelijker wat meer binnen? tis maar een idee... ik geloof dat Jonathan helemaal geen last heeft van z'n sprong deze keer. hij kan wel ineens van alles maar is alleen een beetje lastiger met slapen (omdat ie dan steeds gaat rollen )
Ik ben al druk aan het kolven voor vannacht Dit is de eerste sprong waar Annika moeite mee heeft, maar het is nu echt ALLES tegelijk. Kan nu ook ziek zijn aan dat lijstje toevoegen.
ha, goed plan! ja.. inderdaad dat is het, alles tegelijk. hoop dat t snel weer beter gaat! o, en nemo: lijken me niet de charmantste fotoos van jou als bruid als je zit te voeden met je jurk half uit wel leuk dat je gaat trouwen met je kleintje er bij. mag ie de ringen aangeven?
He bah Loeki, beterschap voor je kleine meisje! Hoop dat je vannacht wat meer rust zult hebben... Wanneer moet je weer werken? Nemo: komt vast wel goed met dat voeden, er is vast wel een lieverd die je eruit komt pellen haha! Wat maakt het uit joh, toen mijn nicht ging trouwens moest ik ook steeds met haar mee naar de wc om haar jurk omhoog te houden, en een lol dat we gehad hebben! Veel succes/plezier in je laatste dagen als vrijgezel, heb nog een tip die mij goed heeft gedaan op mijn trouwdag: ga er vanuit dat alles fout zal gaan, maar heb er maar sch*t aan, het is jullie dag!
ik moet woensdag weer aan het werk. Annika heeft vanavond 2x uit de fles gedronken, aan de borst is te benauwd. Ze kan de fles nu zelf vasthouden, leuk gezicht. Ze haalt hem zelf uit d'r mond als ze te benauwd wordt. Ik ben dus weer heel even full-time aan het kolven, merk nu dat ik dat niet mis hoor.
Hahahah zou wat zijn als je dat miste Loeki! Maar beterschap voor je kleine meid hoor! Nemo, ben erg benieuwd hoe je dat gaat klaarspelen, voeden met trouwjurk en al. Leuk hè, trouwen... al die voorbereidingen e.d.
haha, ja leuk he Loeki, zelf de fles vasthouden, doet Jonathan ook. Heeeeeel stijf knijpen en zelf naar z'n mond brengen. Tja, als je maar ECHT wil, dan kan je ineens van alles
Arggg ik maak me een beetje zorgen het lijkt erop dat mijn productie aan het kelderen is... Vanavond weet ik meer maar als deze trend door gaat zetten moet ik gaan regelen en daar heb ik dus eigenlijk helemaal geen zin in... Brr... duimen jullie voor me dat het meevalt? Misschien moet ik wel ongesteld worden heb al een tijdje zo'n zeurderig ik-moet-bijna-ongesteld-worden gevoel...
Stranger ik duim voor je! had je nou net een kolfmoment minder ingelast? dan zou ongesteld worden natuurlijk best es kunnen. komt vast weer goed!