Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hier ook geen koorts meer!

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Rozemarijke, Sterkte!
    Zieke kindjes, Beterschap!
    Opgeknapte kindjes, Heerlijk! Fijn!

Zo even kort, maar weinig puf ;)!

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Het was niet vervelend bedoeld, hoor... ;) En ik snap wat je bedoelt, soms reageer ik ergens maar niet op omdat het dan weer zo'n ellenlang verhaal word...

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

tja, na de uitgrbreide discussie op het andere topic zijn we denk ik allemaal wat gevoelig...

hopelijk kunnen we het hier gezellig houden? ik hoop van wel, want ik vind het leuk over bv te blijven kletsen. al zetten sommigen mij weg als een vreselijke op schema gevende-haar dochter willen laten doorslapende mama... ik bedoel het allemaal goed!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kaatje,
    Ik vind jouw 'schema' heel anders dan een kunstvoedingsmoederschema ;)! Oke je laat de kleine dan af en toe eens wachten, maar je geeft ook als de kleine er wel echt om vraagt (tenminste dat begreep ik) dat vind ik persoonlijk prima. Maar een kunstvoedingsmoederschema waarvan het kind bijv anderhalf uur aan een stuk aan het janken/krijsen is omdat het nog lang geen voedingstijd is en dan ook absoluut niets krijgt voor het klokslag die tijd is, dat vind ik verschrikkelijk! Of je kind anderhalf uur in bed laten krijsen terwijl het dus duidelijk niet wil slapen maar moet van jou, ook zoeits, hoop dat je dat niet doet ;)! Kortom ik heb geen problemen met je hoor :D!

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Mijn manneke is gelukkig weer beter! Vind het erg zielig zo'n koortsig kleintje.

@ discussie andere topic.. pfff, het gaat wel erg hard tegen hard soms. Ik hou me er verder maar buiten ;).

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik word nu toch nieuwsgierig... dat topic over BV-moeders vs KV-moeders? * gaat even kijken * :)

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

fijn dat je geen problemen hebt met mij, maar ik vind toch dat sommige mensen wel iets te hard oordelen over fv moeders... de meesten laten echt niet zomaar babies urenlang krijsen. ook voor fv is er ruimte tot flexibiliteit. en ook kiest niet iedereen vrijwillig ervoor. er zijn dingen gezegd die dan erg kwetsend zijn....

niet zozeer jij hanneke hoor, je kunt wel nalezen en zien wie ik bedoel...

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Het maakt me trouwens niet zoveel uit wat mensen van mij vinden. Het is meer dat als mensen met een andere mening in dit topic niet welkom zijn dan hoeft het voor mij niet. Ik vind het juist leuk om met mensen van gedachten te wisselen die er anders over denken. Anders kan ik wel met mezelf gaan praten...

En met een beetje humor natuurlijk. Bv Jingels, ik ben het niet altijd met haar eens, maar ze heeft wel zelfspot en humor, en daar kan ik dan wel weer wat mee. Of iemand die inhoudelijk de discussie aangaat zoals zogelukkig ipv meteen met modder te gooien. Dan heeft het nut.

Ik denk ook dat het nuttig is als er op een forum als dit verschillende geluiden te horen zijn. Dat mensen kunnen zien dat er niet een manier is om het te doen. Dat iedereen de manier moet kiezen die bij haar past. En dat iedereen het recht heeft zijn manier als de beste te zien en die te verdedigen!

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Als je mij bedoeld.....mag je mij gewoon aanspreken hoor, heb ik geen enkele moeite mee. Maar doe het dan gewoon rechtstreeks, en niet zoals je nu doet.
    Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je mij he-le-maal niet bedoeld, tja , dan heb ik voor mijn beurt gesproken :D

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik sprak jou toch juist wel rechtstreeks aan? met die tweede opmerking dan.

bij die eerste wil ik niemand rechtstreeks aanspreken, wie de schoen past trekke hem aan!

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    :D:D Laat ik nou een flinke schoenmaat hebben.

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

haha, dat bedoel ik dus, een beetje humor. zo kan ik nog wel even doorkletsen, maar heb mezelf voorgenomen vandaga niet mee rop deze site te komen want ik word verslaafd.... krijg je van al die discussie, het blijft maar malen in je hoofd. En dan wil ik toch graag m'n gelijk halen, ook al houd ik niet van mensen die dat willen. ach ja, het is me allemaal wat.
    zo'n kwartiertje bv geven leent zich ook zo goed voor lekker even malen in je hoofd! gelukkig ga ik zo naar het park, even uitwaaien. en morgen fris verder.
    (wie mij vandaag hier weer ziet mag me erop aanspreken!!)

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat vind ik zelf ook zo fijn aan een forum, die verschillende meningen. Kan ik zelf uit pakken wat hier past. Werkt voor mij beter dan de eenzijdige tips die ik op het CB krijg, (niet om rot over het CB te doen, maar qua tips heb ik niet veel aan ze).

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ohoh, wat een haaien in "dat andere" topic! Brrrrr!!!:$:(

16. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Mannetje is weer ziek :(
    Al 3 stinkende luiers (kreeg visioenen van de BV spuitpoep van voordat we met bijvoeding zijn gestart ;)) en net had ie 38,3.
    Buikvirusje denk ik. Blijf lekker binnen met hem vandaag, ben zelf ook niet helemaal lekker.

Vanochtend en net dronk ie wel goed BV, hopelijk blijft ie dat doen, genoeg drinken is nu ff heel belangrijk! Zijn peertje daarentegen had ie weinig trek in.

17. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

heb je de nieuwste al gelezen, waarbij Oem wordt uitgemaakt voor komen uit een achterlijke cultuur? het wordt steeds gezelliger daar!

dat was een beetje waar mijn opmerking hiervoor vandaan kwam. Gelukkig gaat het hier er beter aan toe!

18. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

He MG, balen zeg. beterschap!

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, daar schrok ik heel erg van!

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    @mg: balen dat hij ziek is, beterschap!

Jeetje wat gaat het eraan toe in dat andere topic, nou daar schrijf ik niet eens meer mee hoor. Vaak als het zo uit de hand loopt lezen mensen toch niet meer serieus, maar willen ze alleen hun eigen mening geven. En wat een reactie naar Oem...Vind ik echt schandalig.

Deel Deze Pagina