Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dacht dat jij hanneke wel aan prikken deed. Hmm verkeerd gelezen misschien. Kijk soms ook op maart mama's om even te kijken hoe t met je mis. Met me neus weer gelezen. sorry.
    Hier ook geen prikje hoor.
    Is de 2ling wakker in de nacht...brr net nu het zulke koude nachten zijn. Slapen ze samen op de kamer en gaan ze samen spoken?
    *dikke knuffel verder* voor de rest!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Bluesky: AU! :( Groot gelijk dat je eigen naalden hebt gebruikt :)
    Recept klinkt lekker en idd niet al te moeilijk :)
    Ik ga de foto van de taart volgende week wel ff spammen :)

@Hanneke: nou, begrijp helemaal dat je aan hier even niet zo toekomt dan hoor! Sterkte ermee, klinkt allemaal niet echt gezellig :(

@Poeh: hier werkte wakker maken juist niet: dan kwam ze 's nachts een uurtje later dan normaal. Zonder wakker maken was het toen: 18 uur- 2 uur- 7 uur. Met wakker maken was het 18 uur- 23 uur- 3 uur- 7 uur. Hebben we toen maar weer afgeschaft :) Maar ik zou dus zeggen: uitproberen, wie weet tukt ze door als je d'r laat slapen, (want schijnt dat je ze door wakker te maken juist uit de diepe slaap kunt halen, waardoor ze juist niet doorslapen).

HIer een goeie nacht achter de rug, Thirza heeft zich maar twee keer gemeld :) Wel fijn, want zit rond m'n eisprong en pff... direct m'n productie weer een eind achteruit :(
    Iemand daar nog tips voor?

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nee ik heb gelukkig geen last van vermindering van produktie. *afkloppen*
    Is echt balen man dat je er weer tegenaan zit.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat een kou he? Wel lekker hoor met dat zonnetje erbij; kom al helemaal in de kerstsferen! De boom staat te glinsteren recht voor de box (hij kan er niet bij hoor) en ons zoontje vindt het prachtig!
    Ga vanmiddag even naar de stad, zal meneertje even heel goed inpakken!

Wat een zieken zeg! Beterschap allemaal!!!

Hier gaat alles goed, zoonlief is erg druk en wil alles doen en als het dan niet lukt raakt hij gefrustreerd en gaat hij keihard gillen! Er is dan helemaal niks aan de hand en als je dan toesnelt ligt hij helemaal in een deuk.... ohohoh, dat wordt nog wat! Wat doen/deden jullie in zo'n geval? Lekker laten gillen? Ik vind dat maar moeilijk hoor! Mijn man niet, die laat hem gewoon gillen. 't Is maar goed dat wij vrij wonen, haha!
    't Is trouwens helemaal papa op het moment, mama ook hoor, maar hij beseft nu echt dat papa er niet is en als die er wel is, is het feest! Hij steekt zijn handjes echt uit naar papa als die thuiskomt en er verschijnt dan zo'n grote grijns op zijn gezichtje en papa mag hem nu ook naar bed brengen, dat ging niet altijd even goed ivm de rust&regelmaat, want alles anders dan anders deed niet slapen, maar nu mag papa het wel en ik ben heel blij voor mijn man, want hij vindt het echt heel fijn om te doen. Badderen kan papa weer heel goed, dat is dan weer zijn ding. Hebben jullie ook van die rolverdelingen? Hier zijn ze er gewoon ingeslopen. Ik ben natuurlijk heel de dag thuis en ben gewend om ons zoontje naar bed te brengen, voor papa is dat nog heel bijzonder, dat doet m'n hart smelten hoor!

Wij laten trouwens ook niet inenten.

Beterschap voor de zieke kindjes en sterkte voor wie het nodig heeft!;)

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Jelte is ziekig, in ieder geval zeer dwars, met Minke gaat alles goed.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wij komen er net bovenop.
    8 dagen nadat 2 van ons gevaccineerd waren werden we toch alledrie flink ziek. Ben nog doodmoe.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Poeh,
    Dankje meid!

Dirksmama,
    Beterschap! Klinkt niet fijn!

Rozemarijke,
    Dankje! Bedacht me vandaag, hmm volgens mij moet Rozemarijke dit al tijden hebben. Alleen hier dan feest met 3 en bij jullie maar feest van 1 natuurlijk. Maar geloof dat die ene bij jullie net zoveel feest maakt als die 3 hier samen ;)!

Sweetlakecity,
    Aha, nouja kan gebeuren hoor! Ik onthoud vast ook weleens iets verkeerd. En ook dankje!

Malou en Ruben slapen ieder op een eigen kamertje, maar vooruit, word er een wakker en later nog een wakker, dan tijd voor Benthe en is het helemaal feest denken ze. Dan papa ze weer naar bed brengen en flesjes halen, gaan ze weer janken omdat ze niet mee naar beneden mogen ... kortom, ik word er even helemaal gestoord van :)!

Zogelukkig,
    Hmmm lastig met dat gillen! Eigenlijk is het gewoon een spelletje dan ;)! Geen idee, hier eigenlijk nooit echt gehad. En rolverdeling, tja hier niet echt vaste rol verdeling. Toen we alleen Malou en Ruben hadden deden we alles samen en nu eigenlijk nog steeds. Wel een tijd gehad dat Leander alles deed en soms nog, maar geen vaste taken voor mij en voor hem. Hoewel het voeden aan de tiet is natuurlijk alleen mijn vaste taak :D!

Liefs, Hanneke!

8. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Gisteren was ons meisje weer naar het KDV geweest en flink moe, maar had wel goed gedronken en hadden zoiets we gaan het eens uitproberen om haar niet meer wakker te maken om 22 uur. Ze lag er om half 8 in en zelf rond half 10 naar bed gegaan, maar het heeft niet geholpen. Ze werd toch wakker en zelfs een uurtje eerder dan normaal. Normaal word ze rond half 4 wakker en nu werd ze om half 3 wakker en ze werd zelfs om 4 uur en om 5 uur nog even wakker en in allebei de gevallen wilde ze de speen. Voortaan dus toch maar wakker maken als we naar bed gaan.

Dirksmama beterschap gewenst.

Hanneke hoe is het nu met je oma en zijn de trubbelingen met vriend lief al wat over?

Zogelukkig jullie mannetje heeft een eigen willetje of niet, alles zelf doen hahaha. Merk dat soms ook aan ons meisje als ik haar de borst geef en mijn borst vasthoud voor haar, dan duwt ze de hand weg en houd ze zelf haar kleine handje op de borst en als ze wel eens een flesje krijgt pakt ze met twee handjes het flesje vast heel leuk om te zien. Een rolverdeling geld hier meestal 's nachts. Als ze wakker word 's nachts gaat mijn man eruit om de luier te verschonen en geef ik haar bv en stop haar daarna weer in bed. Wel is het zo dat we haar 's avonds samen naar bed brengen.

Jingels jij ook beterschap voor Jelte.

Ja het is zeker koud! Flink aankleden als je naar buiten gaat. Hier alles goed. De kleine meid is al in bad geweest en ligt te slapen. Straks rond 9/ half 10 krijgt ze weer voeding. Kwam om 7 uur (na haar voeding van half 3). Vanmiddag moeten we weg voor de 2de inenting tegen de mex. griep. Mijn moeder past dan even op haar kleindochter. Ze komt wat eerder zodat zij en ik samen gezellig een boterham kunnen eten.

Zit er aan te denken om zelf naar mijn baas te gaan en een gesprek met hem aan te gaan. Wat heb ik te verliezen? Ja mijn baan, maar ik zit met een aantal dingen en als ik dat niet bespreekbaar maak weet hij niet dat ik er mee zit. Ook is het zo als ik er mee rond blijf lopen, ga ik mezelf nog meer op lopen vreten.

We beginnen trouwens om half 5 en om 18 uur gaat de vitrine leeg en word de laatste snijmachine schoongemaakt en de vloer geschrobt. Nou is het zo dat we maar tot 18 uur betaald krijgen en eigenlijk na 18 uur in onze eigen tijd schoonmaken en dan is het vaak half 7 en gisteren zelfs doordat er veel gedaan moest worden kwart voor 7! Dat is dus elke dag een half uur extra en gisteren zelfs driekwartier extra wat je niet betaald krijgt en zo zijn er nog wat dingetjes die me nog dwars zitten, zoals laatst dat voorval.

Moet even bedenken wanneer ik naar hem toe stap, maar als ik het kwijt ben kan hij kijken wat die er mee doet en voel ik me misschien minder gestrest en gehaast

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Poeh,
    Dan nog maar even lekker laten drinken voor jullie naar bed gaan als jullie dat fijner vinden. En volgens mij heeft de kleine er ook geen last van ;).

Gezellig straks samen met je ma een broodje eten dus, fijn. En lief dat ze even op wil passen weer zodat jullie de kleine niet mee hoeven te nemen.

Je werk, ik denk idd dat je zelf al met de goede oplossing komt. En dus idd maar weer een gesprek aan wagen. En na werktijd (en dus niet betaald) nog gaan schoonmaken dat vind ik idd niet kunnen. Hoewel er natuurlijk wel bedrijven enzo zijn die overuren (wat dat dan is) niet uitbetalen maar je extra vrije uren voor op kan nemen, dus dat er wel iets tegenover staat zegmaar. Dus ja ik zou het gaan bespreken al is het misschien wel lastig.

Lief dat je het vraagt, maar 'ruzie' met vriendlief is soort van bijgelegd maar nog niet helemaal. Komt wel, ligt vooral gewoon een beetje aan eigenwijze mij en koppige hem :D! Nouja komt goed hoor, gewoon even weer rangschikken hier. Whaha! Kortom ik vind hem weer lief en hij mij weer lief ;) maar toch nog niet weer helemaal zoals het hoort.

En omatje, tja die is dus op sinterklaasavond naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance. Bleek iets met haar hart te zijn, heeft toen een uitwendige pace maker gekregen en er zou overlegd worden of ze ook echt geopereerd kon worden (ivm leeftijd & diabetes) en toen zijn ze erachter gekomen dat het misschien door een bepaald medicijn kwam. Deze hebben ze dus niet meer gegeven en ze heeft geen last meer van dat hartritme. Dus die pace maker is weer losgemaakt, nu nog allemaal onderzoeken enzo en dan mag ze hopelijk weer snel naar huis.

Verder hier weer een rotnacht! Bleh vind er niks aan! Hoop dat ze snel weer weten dat je snachts moet slapen en dat een keer wakker geen probleem is, maar je daarna echt weer moet gaan slapen :D! En het stomme trouwens, ze spoken heel de nacht, maar overdag zijn ze er helemaal niet vervelend of erg moe door. Maarja mama is er wel erg moe door en prikkelbaar dus tja dan maar ruzie met Leander ... :)!

Liefs, Hanneke!

10. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanneke dank je wel voor je reactie en wens je sterkte en succes en hopelijk heb je deze nacht een goede nacht. We zullen zien hé. Ik heb ook niet meer zo goed geslapen nadat ons meisje wakker geweest is, dus ben zelf ook erg moe en idd. dan hebben ze zo'n nacht gehad en zijn ze de volgende dag gewoon weer vrolijk en blij.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd onbegrijpelijk! Hoewel het begin van de avond slapen ze prins/prinses heerlijk ... maar zogauw ze in de gaten krijgen dat papa en mama in bed gekropen zijn begint het. Dus ja ze slapen van rond 20.00 tot 24.00 heerlijk en dan in de rest van de nacht misschien een uurtje of 2 misschien 3? Nouja niks aan te doen gewoon, komt vast goed! Gewoon mijn straf voor het hebben van die super makkelijke kindjes ;)!

Jullie ook een beetje moe dus ;)! Sterkte vandaag dan :D! Een middagdut dan maar :D?!

Owja en succes met de vaccinatie vanmiddag natuurlijk!

12. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje is ook heel makkelijk en als ze om 19 uur naar bed gaat dan wil ze wel meteen slapen. Zeker op de dagen dat ze naar het KDV is geweest, maar het is wel zo dat ze haar eigen manier er voor heeft. We geven haar dan de speen en die spuugt ze dan meteen weer uit en dan gaan we weg, maar na 5 min. wil ze toch wel de speen en dat is ons ritueeltje 's avonds. Ze is soms echt een boefje, maar oh wat genieten we toch van het ouderschap en leren haar steeds beter kennen en zij ons en het is gewoon zo fijn op de dagen dat we alle drie thuis zijn.

Ze kwam om kwart over 10 en heeft toen niet heel veel gedronken, maar wel genoeg vond ze. Nadat ze net even lag te mompelen is ze toch maar in slaap gevallen. Was trouwens nadat ze gedronken had haar kamertje aan het stoffen en opeens.....ja hoor volle luier. Meteen verschoond en een geluk dat ik het hoorde, want het was een aardig volle luier. Probeer haar straks nog wat te geven en voordat we weggaan zo rond kwart over 2. Half 3 willen we weg. Kunnen van 15-16 uur terecht voor die inenting.

Hier geen middagdutje. Moeten vanmiddag voor de prik weg mijn man en ik en over een uurtje staat mijn moeder op de stoep. Ga gewoon vanavond optijd naar bed. Nou ja de kapster komt en daarna gaat mijn man mijn haar nog kleuren.

Wij denken ook wel eens ze is nu altijd vrolijk en veel lachen, zou ze ooit eens een keer een dag hebben dat het niet zo vrolijk er aan toe gaat en ze wat nukkig is? Ik zal me daar niet aan ergeren, hebben wij volwassenen ook wel eens hé.

Iedereen vast een fijne middag en beterschap voor alle zieken.

13. zogelukkig

Nou, Hanneke; jij ligt wakker, maar wat mij vannacht is overkomen:

MIJN VENTJE HEEFT DOORGESLAPEN!!!!!!!! JOEGEE!!:):):)

Ging wel een beroerde avond aan vooraf, want mannetje wou niet slapen omdat opa en oma waren geweest, dus hij was tot 22.45 uur wakker. Heb hem nog even gevoed om 22.30 uur. Ik word om 5 uur wakker omdat ik moest plassen....:( Zul je altijd zien: KAN ik een keer doorslapen, moet ik piesen! Vervolgens heb ik een uur wakker gelegen, zo stom!
    Word ik vanochtend om 7.40 wakker van mijn zoontje, wat een rare gewaarwording!
    9 uur aaneengesloten geslapen, ik ben trots op hem!
    Maar denk dat het een uitzondering was hoor, omdat hij gisteren van 15.00 tot 22.45 uur wakker is geweest en dat is ook geen ramp; vind die ene keer nachtvoeden echt niet erg.

Poeh: sterkte met jet gesprek met je baas. Hoe is gegaan met de vaccinatie?

Jingels: beterschap met Jelte

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

nou, hier twee dagen goed ziek geweest :( Gisteren naar de huisarts geweest en als ik aan de dunne blijf, moet ik even een monstertje laten testen om uit te sluiten dat het salmonella is/was, (voornamelijk om met Thirza geen risico te nemen). Maar het zal ws wel een buikgriep zijn geweest. Ben nu bijna koortsvrij, maar had gisteravond gewoon 39,2! My goodness, de hoogste temp die ik de afgelopen jaren geyhad heb, was na de bevalling met 37,6 hahaha, (ik zit normaal op 36,3/36,4).
    Voelde me dus ook echt knap beroerd en had het freezingkoud de hele tijd. Manlief vroeg nog of ik geen paracetamol zou nemen, maar ik had zoiets van: Ik trek het wel en blijkbaar is mijn lijf hard bezig om er een virus uit te knallen, dus laat maar lekker gaan. Nou, halverwege de nacht was ik aardig opgeknapt (en kon ik ook niet meer slapen - dat heb ik nou altijd als ik beter word, dan denkt m;n lijf blijkbaar ineens even dat ik niet moe meer ben ofzo. Stom lijf ;)).

Maar juist de afgelopen dagen veel geschreven! Ik lees het allemaal ff niet bij hoor :(
    Wat ik nog wel weet:
    @Hanneke: daar vroeg je nog naar, maar Thirza is idd roodharig! Echt super! De intensiteit van de kleur wisselt wat, in kunstlicht is het meer roodblond, maar buiten met het zonnetje erop, is ze echt ons lieve vuurtorentje :) Mijn man en ik vinden het echt super en we krijgen er ook veel positieve reacties op. Haha, of misschien durven mensen niks meer te zeggen als wij er zo positief over doen ;) Komt iig bij mij vandaan: ben zelf donkerblond, maar wel met een hele lichte huid en sproeten, (heb altijd geroepen dat daar iets mis was gegaan en dat ik rood haar had moeten hebben. Heb het ook een paar keer rood geverfd en zelfs mensen die me kennen valt dan niet direct op dat ik een andere haarkleur heb (gek genoeg)).
    Maar mijn oma was rood, haar kinderen geen van alle, maar wel weer 3 neven die rood zijn (van de 21 kleinkinderen), en Thirza is, van de 16 achterkleinkinderen, nu nummer 4 met rood haar :)

@zogelukkig: ik is jaloers!!!! :D Maar lekker hoor, zo'n nacht! Heeft ie het vannacht weer gedaan?

Nou, ik ga ff douchen en dan ben ik vandaag druk met de auto inpakken, (morgen weg voor ons familieweekendje) en taart bakken :) (Vooral het bekleden en versieren met marsepein eigenlijk :D)

15. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rozemarijke ben je al weg? Zo niet heel veel plezier gewenst met het familieweekend en succes met de taarten. Hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent.

Zogelukkig heeft zoonlief weer zo mooi doorgeslapen? Ons meisje ging gisteren om half 10 naar bed. Ja ze had toen ze thuis kwam nog een flesje op en hebben haar toen beneden laten slapen en toen kwam ze om half 8, heb haar toen zelf gevoed en toen om 9 uur en ik legde haar daarna om half 10 erin en ze sliep zo! Ze kwam daarna pas om 5 uur en daarna om kwart voor 9. Gisteren was ze natuurlijk naar het KDV geweest en toen mijn man haar op wilde halen wilde ze haar net het flesje gegeven. Ze had niet zo goed geslapen, veel korte slaapjes van een half uur en toen mijn man haar kwam ophalen was ze eigenlijk net wakker, vandaar dat de voedingen gisteren even wat anders liepen dan normaal. Vanmorgen wel gewoon om 9 uur gehad en ze krijgt dan gewoon om de 3 uur weer om het ritme weer aan te houden.

De prik is weer gezet, maar omdat ik mijn arm wederom niet ontspannen heb gehouden is het weer rood en nu ook wat opgezet. Had er gisteren best wel last van hoor, maar ja gaat wel weer over. Hield mijn arm gebogen ipv gestrekt en ze hebben denk ik weer een spier geraakt. Je kan ook voelen als je erover heen gaat dat de spieren wat opgezet zijn. Mijn man heeft nergens last van. Nee die had zijn arm gewoon omlaag hangen.

Ik heb gisteren na het werk even met mijn baas gesproken en er zijn nu wat dingen helderder en duidelijker. Hij is echt wel tevreden over mij. Ik ben heel vriendelijk tegen de klanten, heel netjes, wil de winkel graag schoonhouden. Ben soms wel wat pietlutterig. Wil soms iets te graag iets te netjes hebben, maar dat is eigenlijk wel positief en ben heel attent. Vraag bv. hoe het met een ander gaat of als er iemand ziek is geweest of hoe het op school was (bij de zaterdaghulpen). Het enige minpunt (en dat bedoelde die met passen in het team) dat ik graag structuur wil en vastigheid en dan gaat het over het werken op een zaterdag. Ik ga er vanuit dat ik op een zaterdag moet werken, maar mijn baas kan pas aan het eind van de week zien hoe die mij wil hebbn op een zaterdag en hoelaat en dat moet ik accepteren. Hij kijkt dan naar de drukte van die week of hoeveel bestellingen we hebben op de zaterdag en moet goed nagaan dat het een kleine winkel is en dat we het met zijn allen moeten klaren. Ik heb er over nagedacht en ach wat maakt mij het eigenlijk uit hoelaat ik moet beginnen en of ik dat pas donderdag hoor en dat schoonmaken na sluitingstijd, volgens mij gaat die dat aanpassen, want gisteren waren we om tien voor half 7 klaar en ja dat vind ik netjes. Je moet bij een klein bedrijf gewoon wat flexibeler zijn dan bij een groot bedrijf denk ik en ik ben wel flexibel, maar het moet wel kunnen. Mijn meisje gaat natuurlijk wel voor.

Ik voel me nu een stuk fijner in mijn vel zitten nu we er toch over gepraat hebben mijn baas en ik en weet je ik vind het werk leuk, contact met klanten en collega's is heel leuk. Heb alleen een baas die soms een beetje bot kan zijn, maar ach hij heeft ook zijn goede kanten en weet je hij probeert het ook goed te doen. Eigen zaak, veel tijd enz. Ik weet daar heeft hij zelf voor gekozen en ik zou ook niet in zijn schoenen willen staan. Ik moet gewoon de dingen niet zo zwaar maken of zwaarder maken dan ze zijn en gewoon lekker werken.

Jingels hoe is het nu met Jelte?

Hoe gaat het met de anderen?

Nou meiden een fijn weekend en tot snel maar weer.

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Fijn dat de lucht wat is opgeklaard! Dan ga je met veel meer plezier naar je werk!

17. zogelukkig

Nee, was het maar zo'n feest.... Hij heeft woensdagnacht wakker gelegen van 2 tot 3 (echt krijsen, ontroostbaar, dat zijn we niet gewend) en vannacht om 1 uur was het hommeles...

Denk dat hij last heeft van zijn tweede tand. Die is nu bijna helemaal door, maar staat alleen schots en scheef! De eerste ondertand was veel sneller door en daar had hij helemaal geen last van.
    Als hij zich druk maakt 's nachts, rolt hij op zijn buik en kan dan in zijn slaapzak niet meer terugrollen. Daar moet hij ook van huilen.

Niet grappig hoor en je word er ook zo moe van; van die gebroken nachten! Een paar keer voeden per nacht, dat vind ik niet erg, maar dat ontroostbare gehuil is vervelend en natuurlijk ook naar voor het ventje. We troosten dus maar de hele tijd, na een tijdje gaat hij dan toch weer slapen.

@Rozemarijke: fijn weekend; geniet ervan!

@Poeh: fijn dat de lucht is geklaard op je werk!

18. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Rozemarijke, fijn weekend!

Poeh, lekker dat je er uit bent met je baas!

Zogelukkig, lekker he dat doorslapen! Balen van het doorkomende tandje!

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @poeh, hier gaat het gelukkig weer wat beter. Niet alles is meer bij voorbaat : NEE. Ik word daar zelf zo chagreinig van he, de hele dag nee en dwars zijn. Maar het gaat gelukkig weer wat beter.

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jingels,
    Owww idd vreselijk kan dat NEE zijn ... tureluurs word je er op een gegeven moment van! Dat hadden ze hier een tijdje geleden echt heeeeeeeel de dag ;)! Gelukkig dat Jelte weer wat opgeknapt is.

Poeh,
    Die kleine meid doet het dus super! En lekker geslapen ook lekker natuurlijk! Fijn dat je een gesprek hebt gehad met je baas en je nu alles weer voor jezelf op een rijtje hebt kunnen zetten. Hoop dat je weer helemaal met plezier aan de gang gaat volgende week ;)! (Wel druk natuurlijk zo met de kerst ... )!

Rozemarijke,
    Idd ik was het aagje die het vroeg! Ik vind het haar idd echt super staan! Voor zover dat je dat op een fototje ziet natuurlijk! Prachtig en past volgens mij helemaal prima bij haar ;)! Jullie familie houd de haarkleur dus in stand, mooi! Maar moet wel zeggen dat ik het bij sommige echt geen gezicht vind hoor ... ... zo had ik vroeger iemand in de klas en die had echt haast fel oranje haar, zag er niet uit! Haha! Oeps!

Zogelukkig,
    Sterkte met de nachten en de tandjes! Wel fijn dat je van de week een keer een lekker nachtje gehad hebt, maar oke, die moeten er gewoon meer komen!

Hier met het slapen van Malou en Ruben nog altijd ruk! Nouja, ik heb in ieder geval wel kunnen slapen vannacht ;), Leander heeft ze uit bed gehaald en is met ze naar beneden gegaan. Wel fijn maar ook niet helemaal zoals het eigenlijk moet, gezien hij vanmorgen gewoon moest werken. Maar vooruit, ik en Benthe hebben prima geslapen!

Liefs, Hanneke!

Deel Deze Pagina