Borstvoeding en trots!

Discussion in 'Borstvoeding' started by jingels, Jul 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    SLC dank je voor de link, maar ik zie geen foto's. De site werkt wel, maar waar foto's moete staan daar staan nu kruisjes. Probeer het straks nog wel een keer, inieder geval bedankt en nee ik vind het niet slecht dat je haar 's nachts niet geeft. Ze zoekt er ook niet naar en zoals jij het beschrijft is het gewoon jammeren/ huilen om bij mama te zijn. Ons meisje heeft dat nu volgens mij ook door die verkoudheid. Niet lang eten, het ook niet echt aangeven, maar meer bij mij, bij ons zijn.

MG sorry dat we jouw zoontje als een zij aanzagen. Typisch een stom leesfoutje. De 25ste dus buisjes, heel veel succes gewenst voor hem en hopelijk gaat die dan niet meer die oorontstekingen krijgen.

Rozemarijke ja als ze niet tegen ei kunnen lijkt me dat veel lastiger dan als ze niet tegen melk kunnen. Hoop dat ons meisje straks nergens allergisch voor is. Ze heeft wel eens kv op en dat gaat goed, dus inieder geval niet allergisch voor koemelk.

De kleine meid werd gistermiddag weer huilerig en was heel moe ondanks dat ze tussen de middag had geslapen. Hebben haar toen om 18 uur naar bed gedaan. Had daarvoor wel bij mij gedronken en hebben haar toen gewassen, maar voordat we haar gingen wassen eerst getemperatuurd. Ze had weer koorts net zoals zaterdagavond. Hebben het toen even aangekeken en toen om 22 uur nog een keer gemeten en toen had ze nog steeds koorts en hebben toen maar besloten om haar een babyzetpilletje te geven. Ze was echt beroerd. We hebben haar alleen bij ons op de kamer laten slapen in haar eigen bedje. Dat is nu de tweede keer. De vorige keer was nadat ze 's nachts had gespuugd. Ze werd om 1 uur nog een keer wakker en heb haar toen drinken gegeven en daarna nog een keer gejammerd voor de speen en toen is ze gaan slapen tot wij eruit gingen net om 7 uur. Door die verkoudheid slaapt ze slechter denken we en daardoor is ze overdag sneller moe en dan word ze huilerig en hoe harder ze gaat huilen hoe hoger de temperatuur. Hebben dan die luuf en een neusspray en halen steeds wat snot weg met zo'n pompje en gisteravond het bed iets omhoog gezet zodat ze wat met het hoofdje omhoog lag. Vanmorgen meteen gemeten en het was gezakt naar 37,4. Was gisteravond nog 38,3! Ze wilde alleen bij mij aan een borst drinken, maar misschien zo nog wat. Doe haar zo lekker in badje en kijken hoe het vandaag verder gaat.

Ja morgen mag ik ook weer werken. Heb er wel zin in. Stom hé ben maar een week vrij geweest, maar lijkt veel langer. Word alleen denk ik ook wel verkouden, maar ja gaat wel weer over. Vind het voor ons meisje veel erger. Je merkt nou gewoon aan haar dat ze gewoon veel moeier is dan normaal, al kon er vanmorgen wel weer even een lachje af. Hopen dat ze snel de oude weer is, maar ze kan gelukkig rekenen op de goede zorgen van haar papa en mama.

Ze ligt nu in de box naast me te jammeren met de speen. Honger heeft ze niet meer, heb dat al geprobeerd. Merk aan haar dat ze gewoon echt moe is. Armpjes naast het hoofdje en echt willen slapen, alleen ze is heel onrustig. Misschien helpt zo dat badje wel, maar denk dat ik haar eerst iets laat slapen. Ben bang dat als ik nu met haar beweeg ze gaat huilen.

Fijne maandag, fijne week!

Poeh

2. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boodschappen zijn in huis gehaald en heb de kleine meid daarna haar voeding gegeven en in bad gedaan en daar werd ze al slaperig van en nou ligt ze lekker te slapen in haar bedje en ga ik starten met het huishouden.

Ze zeiden trouwens bij de etos dat je bij baby´s meteen een zetpil mag gebruiken als ze koorts hebben, want dan slapen ze beter. Rusten ze ook beter uit hé, maar ja dat moet je ook maar weten hé. Ben allang blij dat we gisteren dan toch die keuze hebben gemaakt om haar er toch een te geven, want ze heeft al wat rustiger geslapen dan zaterdagnacht. Ze is nu gewoon heel erg moe ook door die verkoudheid, maar laten haar wel gewoon drinken en als ze dan niet bij mij wil drinken of niet genoeg dan via een flesje afgekolft of kunstvoeding, want ze moet wel genoeg vocht binnen krijgen.

Man lief ook even weer net op de hoogte gebracht dat alles onder controle is hier en dat ze nu lekker ligt te slapen. Hoop dat ze het volhoud tot 12 uur, maar ja we zullen wel zien.

Poeh

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Poeh: het mag wel, een zetpil, maar het is wel zo handig om dat alleen te doen als ze door de koorts enzo niet kunnen slapen... Koorts is namelijk een teken dat het lijfje het virus aan het bestrijden is en als je dus de koorts gaat drukken, temper je dat hele genezingsproces ook...

Hier een redelijke nacht, alleen wil onze dame niks eten. Alleen BV... Denk dat kies 3 definitief op doorbreken staat, en kies 4 er misschien ook al bij. Nouja, met een dikke week zouden we dit toch weer gehad moeten hebben :(

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben ook lichtelijk gesloopt sinds mijn ventje na de nachtvoeding niet meer wil slapen... Ik heb het nooit erg gevonden om 's nachts te voeden en hij sliep ook altijd zo weer verder; tot de afgelopen nachten...

Of het nou 02.00 of 06.00 uur is; na de nachtvoeding is het hommeles; hij gaapt en wrijft in zijn oogjes, maar als ik dan de deur dichtdoe is het brullen! Ik erheen, papa erheen en als we dan bij hem zijn is het goed en als we dan over zijn bolletje strelen en liedjes zingen slaapt hij bijna en als we dan de kamer uitlopen gaat ie weer!

Vannacht na een uur heen en weer lopen maar bij ons in bed genomen, maar dat vindt hij alleen maar prachtig (doen we zondagochtend altijd) en ligt dan te draaien, maar slapen bij ons in bed kan hij niet (en eigenlijk ben ik daar ook wel blij om met al die kussens en dekbedden om hem heen).

Na twee uur heb ik hem weggelegd, de borst wou hij niet en na 5 minuten (dat is lang voor ons) ging hij dan eindelijk weer slapen om 04.00 uur. Toen was het nog even krijsen om 06.00 uur en toen werd hij wakker om 08.15 uur. Joehoe!

Het is geen honger en geen kou. Het is of die tweede voortand of verlatingsangst, ik weet het niet, maar leuk is anders!

@SLC en Rozemarijke:
    Ik lees weer een hoop allergie-ellende, wat lijkt me dat moeilijk zeg! Dat als je kindje last krijgt als jij als moeder een vaccin gekweekt op kippen-ei krijgt! Dan is ze daar wel hel gevoelig voor!
    Maar hoe zit het nou met dat eliminatie-dieet? Iets erbij (gluten) en iets eraf (nachtschade). Hoe weet je dan dat de nachtschade voor problemen zorgt? Kan dan toch ook weer die gluten zijn?

Ik zou lekker vers blijven koken hoor ipv die vieze (sorry) potjes te geven met allerhande vage hulpstoffen! Helemaal bij allergie-kindjes! Ik kook hier iedere dag vers en over het algemeen geef ik dezelfde groente als dat wij eten, dus heb daar geen extra werk aan. En als wij bijv. exotisch eten, dan maak ik een aardappeltje en groente, dat is zo gepiept.

Bij de natuurwinkel hebben ze verschillende soorten glutenvrij brood op bestelling.
    Ik woon buiten en nu met die kou en sneeuw en gladheid loop ik niet naar de stad, dus bestel ik mijn brood voor een paar weken en dat komen ze gratis bezorgen. Samen met de opgegeven groente; gemak dient de mens!

@MG:
    Wow, nu al buisjes, heftig! Ik had met 3 maanden al middenoorontsteking en heb meer dan 10x buisjes gehad in mijn leven. De eerste keer was ik 8 maanden, zo oud als mijn zoontje nu is. Moet er niet aan denken hoor! Maar wat moet dat moet. Wel weet ik dat ik ze liever niet zo vroeg en zo vaak gehad had, want door al die buisjes-ellende (ze maken toch iedere keer weer een gaatje in het trommelvlies) heb ik nu wel altijd oorpijn en gehoorschade aan 1 kant door een uitgerekt trommelvlies dat niet meer goed gespannen staat.

@Poeh:
    Fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad! Volgens mij heb jij een heerlijk makkelijk kind! Beterschap met de verkoudheid!

5. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rozemarijke dank je wel voor je advies. Ben zelf ook niet zo snel van het gebruik van medicijnenen. Doen het zelf ook niet zo snel mijn man en ik. Hebben ook pas die zetpil gebruikt nadat gisteren haar koorts niet zakte en ze heel huilerig werd, maar toch niet kon slapen en dat terwijl ze dat wel wilde. Hopelijk blijft het voor Tirza even bij deze kiesjes en ja dat ze niks wil eten dat is toch niet erg, als ze maar wel bij jou drinkt toch?

Zogelukkig kan me voorstellen dat zulke nachten je slopen. Hadden het zelf vrijdag en zaterdagnacht dat ze steeds wakker werd door die verkoudheid en als je dan zoals mijn man zelf ook erg verkouden bent, dan wil je ook graag slapen, maar je wilt voor je kindje dat hij of zij dan ook lekker wil slapen.

Ons meisje is heel makkelijk idd. en snel tevreden, maar nu ze zo verkouden is, is ze toch even zichzelf niet. Normaal lacht ze heel snel naar ons. We hoeven maar tegen haar te praten en er verschijnt een lach van oor tot oor op haar gezicht. Nu is het heel soms en van het weekend zelfs helemaal niet. Komt wel weer goed. Proberen haar er zoveel mogelijk bij te helpen dat het snel over is en las net van Rozemarijke dat de koorts het virus bestrijd en dat is goed volgens mij. Het ouderschap is geweldig echt waar, maar kan je ook soms kopzorgen geven en je laten twijvelen of je het wel allemaal goed doet.

Ben hier lekker in het huishouden bezig. Hier nog dweilen en dan misschien de slaapkamer, maar heb van de week ook nog. De kleine meid ligt nog te slapen. Was bijna half 10 toen ze haar voeding ophad en denk dat ze rond 13 uur wel wakker word. Laat haar nu nog even slapen. Net nog gekeken.

Trouwens ze krijgt nu nog steeds om de 3 uur voeding, maar heb het idee dat ik er wel wat meer uur tussen kan laten zitten klopt dat? Ga woensdag dan naar het cb voor de prikjes en zal het daar ook wel eens vragen en ook eens vragen hoe ik het straks moet afbouwen na een half jaar. Gisteren gegoogeld op internet en er stond een uitleg, maar die was niet echt duidelijk.

Fijne middag!

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zogelukkig> via de electro accupuncturiste.
    Nu na 4 dagen druppels heeft ze weer drollen ipv plak. hihi
    Ze kreeg al liga, gluten. Nu mag ik dat dus opbouwen. Dat betekend wat brood.
    Ik merk dat ze hier al goed aangeeft wat en wel. Net zoals die banaan. Ze moest het echt niet meer de laatste weken. Nou weet ik dus waarom ze kan er niet echt super tegen.
    Ik denk dat jou zoon net als mijn dochter verlatingsangst heeft. Is dus ook het voeden feest en daarom ben ik ermee gestopt. (nu al 3 dagen) Ze sliep altijd door of als ze wakker werd om te drinken sliep ze zo weer. Nu dus niet meer.

poeh> er zit geen aantal uren in de voedingen bij BV. Ik zou op verzoek blijven geven en pas bij 5 maanden kijken of je wat kan veranderen aan tijd.
    Onze Ha zei pas bij 39,5 graden of hoger. Is ze echt alsmaar huilerig en hangerig dan mag een zetpil maar liever niet. Zoals rozemarijke al zei je kan beter het lichaam zelf t werk laten doen.
    Oja snij een ui en leg dat naast haar bedje. Dat houd de neus ook open.

rozemarijke> op naar de spuitluiers dan. Zucht...sterkte.

7. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    SLC gewoon blijven geven op aanvraag dus en nog even wachten met het veranderen van de tijden, oké dank je wel en ook dank je wel voor je advies over die zetpil. Ja gistermiddag was ze echt zo huilerig en hangerig en 's avonds ook en we hadden echt zoiets van toen ze om 18 uur 38,4 had en om 22 uur nog steeds 38,3 (dus een tiende gezakt), we geven haar een zetpil, maar willen het niet te vaak of te snel geven. Net belde man lief nog even op hoe het ging.

Wat ben ik blij dat als ons meisje 's nachts komt voor een voeding dat ze daarna gewoon verder slaapt. Ja behalve deze nachten dan.

8. raspberry

@Poeh: ja, in deze tijden ben ik blij dat ik nog BV geef. Hoeven we niet mang te zijn dat ze af gaat vallen door het weinige eten, (want zoveel heeft ze niet aan te zetten hier).
    Ik zou de tijden ook lekker even zo laten nu ze zo ziek is. Als ze weer opknapt, kun je eens kijken wat ze doet als je er wat langer tussen laat en dan gewoon goed letten op signalen als handjes sabbelen enzo :)

@Zogelukkig: hier deden we echt steeds 1 ding tegelijk. We hebben toen in 1 keer alle verdachte dingen uit ons dieet gehaald en toen een voor een dingen weer terug. Als dat goed ging zo laten en als het niet goed ging weer weglaten. Met ei en soja hebben we een paar keer gehad dat het niet goed ging, dus hup weer uit het dieet, maar ei gaat nu dus goed, en soja in kleine hoeveelheden ook. Ze krijgt sinds vandaag naar de gastouder voor een reservefles een pakje rijstemelk mee, (ze drinkt daar meer dan bij mij live, en heb geen zin om er tegenaan te zitten kolven, (werkt toch niet en dan ben ik 's avonds voordat ze op bed gaat al bijna leeg en meldt ze zich de hele avond door vanwege de honger). Eerste stap dus in afbouwen :)
    Had hier al geprobeerd of ze de pap wil eten van rijstemelk, maar dat blieft ze nog niet zo :( Eerst dus maar zo bij de gastouder, werkt hier toch het beste om nieuwe dingen eerst bij de gastouder te introduceren. Vreemde ogen dwingen ofzo, en als ze het daar eventjes gewend is, gaat het thuis vervolgens ook wel.... Lang leve de gastouder :D
    Maar dan kunnen we binnenkort helemaal af gaan bouwen overdag, en dan gaan we kijken of grotere hoeveelheden soja ook gaan, (want een heel flesje ging dus 2 mnd geleden nog mis). En als de nachten een beetje rustiger worden en ze hopelijk door gaat slapen over niet al te lang, gaan we de avondvoedingen eens afbouwen :) En als dat goed gaat de ochtendvoeding als laatste eraf :) Denk dat we al met al zeker nog wel bezig zijn tot ze een maand of 18 is dus...

@zogelukkig: pff, vermoeiend he, die nachtelijke drama's? En lastig he, als je niet weet of het nou gewoon verlatingsangst is, of toch tandjes?
    Wat een verhaal trouwens, van dat geklooi met buisjes! Daar ben je dus gezegend mee nu :(

9. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest ons meisje wakker maken om 13 uur. Eerst was het lachen en toen jammeren, maar ze wilde wel drinken. Ze wilde alleen aan een borst drinken en heb die andere gekolft. Er stond nog een flesje en nog wat in de vriezer en zo heb ik voor morgen weer 4 flesjes voor het kdv. Ze hebben er 3 nodig, maar geef er altijd een extra mee voor het geval ze meer dorst heeft.

Ik heb haar daarna in bed gelegd en ze geeft tot half 4 geslapen. Ze werd uit zichzelf wakker en nou heeft ze wel bij allebei de borsten gedronken. Toch zie ik al resultaat met vanmorgen en zeker met het weekend. Ze is echt nog wel verkouden, maar heeft nou een normale temperatuur, lacht weer en is lekker bewegelijk en wil zelfs spelen. Misschien komt dit toch door het geven van die zetpil?

Wens jullie een fijne middag en vast een fijne avond. Avondeten is hier klaar, eten andyviestampot. Gaan eerst sporten en dan eten. Hopelijk gaat de avond en nacht ook goed en heeft ze het ergste gehad van deze verkoudheid.

10. zogelukkig

Wat een gedoe meiden met dat ge-elimineer! Weet het nog wel van toen ik zelf een eliminatie-dieet volgde (geen suiker en matig gist, gluten en soja).

Sindsdien heb ik minder last van mijn darmen, eczeem en ook oren. Melk maakte bij mij niet uit, mar ik hou het wel in de perken (en dat is moeilijk, want ik ben een echte kaas-freak!).

Hoe merken jullie dat iets niet werkt? Is dat luiers of eczeem of brullen heel de dag?

Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ons zoontje de goede gezondheidsgenen van zijn vader heeft! Hij eet echt alles: van zwaar brood tot banaan (propt ie in 2x weg...) en tomaat en mandarijn geeft ook geen problemen.

Ik heb met jullie te doen hoor!

@Poeh: je hebt ook homeopathische koortsremmers van VSM.

11. raspberry

@zogelukkig: bij melk merken we het het heftigste, dan komt alles aan klachten weer voorbij: eczeem, darmkrampen, huilen en heel slecht slapen (want 's nachts meeste last van de krampen) en weer smurriepoep. Bij ei en soja was het steeds een paar van die dingen, maar niet alles, maar dat gaat nu dus ook steeds beter :) Melk zullen we met een paar maanden weer gaan proberen, dubbelblind dan dus, onder begeleiding van de kinderarts, als alles een beetje de kans heeft gehad om tot rust te komen. Maar tot nog toe is dat dus echt direct reactie eigenlijk, (nouja, niet zodra ze het in d'r mond stopt natuurlijk, maar een paar uur later merken we het al en als ze vandaag zeg maar iets van melk binnenkrijgt, zit ze morgen weer onder de vuurrode eczeemplekken :(
    Melk is daarin niet de enige factor: we zijn laatst tijdens een familieweekend wezen zwemmen en daags erna knalde de eczeem ook weer van haar ruggetje af. Weet niet zeker of dat de chloor was of de stress van het weekend, maar gezien mijn neefje ook direct op het zwemwater reageerde met eczeem, denk ik toch het water :( En als ze ziek is, kan dat de eczeem ook wat verergeren, (ontstaat er niet van, van een griepje, maar als er plekken zitten, worden die over het algemeen niet beter zeg maar).
    Maar goed, ben benieuwd dus of Thirza een van de weinige kids is bij wie de eczeem wel direct verband houdt met melk... dat weten we met een paar maanden. Hoop van niet, want maakt de kans iig groter dat ze over de allergie heen groeit, maar goed, dat zien we dan vanzelf wel. Begin iig aardig goed te worden in het maken van marsepeintaartjes :D dus ze hoeft niet haar leven lang zonder taart te doen ;)

12. zogelukkig

Oh ja; chloor is bij mij ook feest hoor!:(

Zet maar eens een recept van die taartjes hier neer; ik krijg er trek van!:)

13. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zogelukkig dank je wel zal er eens naar kijken en homepatisch kan vaak helemaal geen kwaad hé.

Hier ligt de kleine meid te slapen. Ze had dan bij mij gedronken om half 4 en ze is een uurtje actief geweest en liggen lachen, maar toen werd ze moe en heb haar om kwart voor 5 weer op bed gelegd en net was ze even aan het jammeren, maar had haar oogjes nog dicht zei mijn man en wilde alleen de speen. Ze moet nu alleen niet te lang slapen, want dan slaapt ze vanacht niet goed. Checken wel vanavond als we naar bed gaan nog even haar temperatuur en als we twijvelen laten we haar wel weer bij ons op de kamer in haar bedje slapen. Ze wil steeds de speen als ze wakker is en als ze bij ons slaapt kan mijn man zo de speen terug stoppen ipv elke keer uit bed, maar we zullen wel zien.

Hebben wel lekker gesport, ondanks dat we allebei verkouden zijn, ja word nu ook verkouden geloof ik en daarna lekker gegeten. Morgen mag ik ook weer werken. Hoop dat het goed komt morgen op het kdv met ons meisje, maar anders zullen ze wel bellen. Mijn man zal het doorgeven van de verkoudheid en dat ze nu meer slaapt op een dag dan normaal.

Fijne avond.

14. Sweetlakecity

zogelukkig> merk t nu aan haar ontlasting. Ipv plak is het vaster. Hoeraaaaa!! en de eczeem.
    Ik heb ook altijd van me stoelgang last bij teveel van iets.
    Maar ik neem nu mate met ei en geen melk. Verder laat ik niets staan. Zovaak eet ik geen tomaat/ paprika of banaan. Hihi

15. Sweetlakecity

tot 6 uur geslapen!! vanaf 19.30!!!
    yes yes. ik ben trots:D

16. Poeh30

Poeh30 Actief lid

Jun 10, 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    SLC oh wat fijn zeg eindelijk een lange nacht gehad, dat zal jullie allebei goed hebben gedaan.

De kleine meid is gisteren rond 19 uur wakker geworden uitzichzelf en heeft bij mij gedronken en om 20 uur konden we haar weer naar bed brengen, want ze wilde weer slapen. Ze heeft tot 12 uur geslapen en toen had ze honger, gedronken en weer op bed gelegd, maar duurde wel even voordat ze sliep. Daarna heb ik haar weer om 5 uur drinken gegeven, maar die keren daarvoor en daarna was ze steeds aan het jammeren en wilde ze elke keer de speen.

Ja ze heeft dan de speen, maar moet dan niezen of hoesten en dan gaat de speen weer uit. Hopelijk zijn deze gebroken nachten doordat ze verkouden is. We zijn zelf geloof om 22 uur al gaan slapen, wij waren ook moe en dat scheelt ook wel. Zodadelijk werken. Ben idd. alleen verkouden, maar ja wie niet. Vind het voor ons meisje erger.

Het loopneusje is minder, maar wel goed hoesten zeg en dan vooral slijm ophoesten en dan weet ze niet wat ze er mee moet doen en slikt het weer in en trekt dan een heel vies gezichtje. Ze heeft gelukkig weer 37 en kan ook echt weer lachen, dus het gaat al wat beter gelukkig. Nou een fijne dag, ik ben er zo vandoor, ben werken!

17. raspberry

@zogelukkig: ik gebruik dit recept voor koemelkvrije biscuit (=luchtige cake):
    De Leukste Taarten Maak Je Zelf! - Basisbiscuit
    Maar daar zit dus wel een boel ei in. Nou is een stukje taart met fondant of marsepein erover wel vrij machtig, dus je eet er maar een klein stukje van en krijgt dan al met al per stukje zeg max zo'n half ei binnen ofzo, (dan heb je al een vrij fors stuk taart, dus ws nog minder).

En heb een en ander geexperimenteerd de afgelopen tijd met allerlei melk- en eivrije cakes, maar die wilden niet goed omhog komen en niet goed gaar worden, (waardoor ze dan een dag later keihard en niet meer te eten zijn). Heb nu bij www.glutenvrijewebshop.nl een eivrije mix (cakemix margharita) besteld, dus dat is nog ff uitproberen. Maar daar moet je dus wel zelf ei aan toevoegen, dus is nog even kijken of dat lukt met eivervanger en wat water, of dat ik toch echt ei zal moeten gebruiken. Als ik niet te vaak taart ga eten, moet dat niet zo'n probleem zijn, dat gaat hier nu goed, dus... :)

18. zogelukkig

Wow, da's 10,5 uur! Gefeliciteerd!

Zal wel in de lucht gehangen hebben, want hier is ons zoontje om 21.15 naar bed gegaan, kwam om 23.45 nog even een slokje drinken en heeft toen blervrij verder geslapen tot 7.30, dus met aftrek van drinken ook zo'n 10 uur! Wist niet wat me overkwam!!:):):)

19. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik sluit even aan: van 21.30 tot 07.45....

Overdag is ze heel veel wakker slaapt vaak maar 1-2x een half uurtje tot een uur of 3 dan 3 uur slapen ,dan clusteren tot een uur of negen en dan de nacht in.
    Dit is wel even wat anders als met J elte, die voedde ik op mijn verzoek de eerste 3 weken binnen de 3 uur ,ook ´s nachts,maar dit kind is wel even andere koek.

Ohja, vandaag een lekker regeldagje :p

@rozemarijke: hoor ik taart? Dat lust ik ook wel....:D
    @hanneke: hoe is het daar?

20. zogelukkig

Kijk, ook al ruim 10 uur, het zat echt in de lucht!

Hopen dat het zo blijft he meiden!:)

Share This Page