Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    heel normaal 4 maanden dipje toch Loeki?! bij mij op het CB zeiden ze dat zelfs nog dat ze dit (Annikas curve) heel vaak zagen bij borstvoedingskinderen. Jonathan had het niet, haha, die had hem bij 2 maanden ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ze zeiden hier dat een dip idd normaal is, maar dit wordt versterkt doordat ze zo actief is.

De curve is van borstvoeding.com

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ja, ik ken de curve, voer hem zelf ook altijd in. nou, vind t nog wel meevallen met de dip (maar ik ben geen deskundige he, vergelijk hem alleen met wat ik ken). Als ze een extra flesje wil is dat natuurlijk prima. Ik geef Jonathan vaak 's avonds een flesje bij want hij is nu wel gauw afgeleid en dan zogenaamd uitgedronken. Heeft Annika dat ook?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, 's avonds is voeden echt pet, ik kolf ook ruim voldoende om haar wat extra's te kunnen geven hoor, heb nu 2 liter in de vriezer liggen en de hoeveelheid groeit.

Is ook wel lekker voor het slapen een flesje, kan mijn man het ook een keertje doen :)

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ehmmm Loeki, wat is het probleem met die curve?

Wil je vergelijking? Dit is die van Jarik:

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) Ik heb geen probleem met de curve hoor, het CB is weer eens aan het mutsen. Willen dat ik meer BV meegeef naar het KDV, maar dat drinkt ze dan toch niet op.

Vergelijken doe ik niet aan, dat zegt toch niks, ieder kind heeft zijn eigen curve. :) als ze dat bij het CB nou ook eens zouden snappen.

Was al lang blij dat ik geen andere voeding opgedrongen kreeg. Nee hoor BV is prima, mag alleen iets meer zijn. :( Wel kreeg ik informatie over kruipveiligheid en zo, want die kleine meid heeft de slag aardig te pakken. :( Zal je zien dat ze volgende week toch aan een spreidbroekje moet :(

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Haha ik bedoelde ook niet vergelijken eigenlijk maar meer dat ieder kindje een ander lijntje heeft. Jarik gaat met sprongetjes geloof ik ;).

Waarom moet je foto's laten maken? Ook vanwege stuitligging? Was hier namelijk het geval..

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, haar linkerheupje zit niet helemaal goed denken ze, krijg deze week de uitslagen van de foto's, dus spannend, maar ze zullen wel weer het zekere voor het onzekere nemen en haar vast leggen in zo'n onbroek.

We hebben geen HD in de familie, ook geen verdere klachten, geen stuitligging en toch ... nou ja, moet ze iig stilliggen en wedden dat ze dan volgende keer een stuk zwaarder is. ;)

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, Loeki: ja, dat is ook een manier natuurlijk ;)
    Hoop dat het niet nodig is!

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ben vandaag extra trots! Ik geef een half jaar borstvoeding :whistle:

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Proficiat met je 6 maanden!

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wat goed Jopie, gefeliciteerd!

13. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Gefeliciteerd... wat een supermijlpaal hebben jullie gehaald!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jopie gefeliciteerd, ik heb al een glas voor je kleine man gekocht, kan hij daaruit leren drinken binnenkort,

15. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Gefeliciteerd Jopie! 6 SUPER maanden :)

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    OH! en kijk nou es naar mn banner! Vandaag 5 maanden... haha, en ik maar wachten op morgen ;)
    Dan ben ik nu al vast trots

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dames dank je wel.

Geke ook gefeliciteerd hoor!

Ik ben al een paar dagen bezig met bijvoeden. Nou ja, bijvoeden.... Het wil nog niet echt. Had vandaag een worteltje. Is best interessant. Wordt opgepakt, en mee gezwaaid en in de mond gestopt. Maar zodra er een stukje "afgebeten" wordt is het drama. Zo'n stuk op de tong is eng :p

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat leuk Jopie, filmen hè, voor als Hajo weer thuis is.

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Geke ook proficiat!

20. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0