@LZ: wat naar dat je je kindje zo hoort huilen. Hier zijn er nu 2 tandjes. Ik hoop niet dat hij gaat bijten want die tandjes zijn scherp !
Vanmorgen werd ik voor het eerst sinds maanden met lekkage wakker... het regelen heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen! Kolf nu even tijdelijk 4x ipv 3x en als dat stabiel blijft ga ik weer naar 3x. @ Lz: wat naar om je kindje zo te horen! En bijten, brr gelukkig heeft ie het niet weer gedaan!
nou het is allemaal goed gegaan op de creche... op dat huilen toen na... hij vocht toen tegen zijn slaap... elke keer als hij zijn ogen dicht had, deed hij ze snel weer open en begon te krijsen... arm kind.. en toen ze hem in bed gelegd hadden, met zijn eigen slaapzakje aan en een hydrofiel die de hele nacht in mijn bed had gelegen, sliep hij vinnen 15 min en heeft hij goed geslapen! TOen ik hem ophaalde, lag hij in een schommel te spelen en te lachen.... GEWELDIG! en meneer heeft geflirt met een babymeisje... hielden elkaars handjes vast oh ik ben weer een blije mama! en ja hoor, hij viel aan bij mij toen ik hem opgehaald had, maar ja, hij had daar maar 100ml gedronken...
Hey nemo: er staat 6 maanden in je banner! gefeliciteerd ! Ik heb de stap genomen en Jo laten slapen vanaf 19.30. Hij werd om iets voor 7.00 wakker, volgens mij omdat ie me hoorde toen ik naar de wc ging. Goed van hem he?! Het duurde even voor we zover waren want hij heeft de laatste tijd vaak nachtmerries (lijkt het) 's avonds laat wordt ie dan huilend wakker en dan wordt ie alleen aan de borst weer rustig. Herkent iemand dit?
@Geke: bedankt ! Hier geen nachtmerrie's maar ons kereltje hoest zich steeds wakker hij is verkouden. En lekker dat jou kereltje doorslaapt die van mij kwam vanacht weer 2 keer. Ik wil ook wel weer eens doorslapen.
Oh ik ben zo blij met mijn afgekolfde melk. Mijn mannetje heeft een virusje ofzo onder de leden en spuugt alles uit. Alleen steeds beetjes mm blijven binnen. Hij leeft nu al twee dagen uitsluitend op bv. Zo krijgt hij voldoende vocht binnen én antistoffen. En ik hoef niet op een maximale hoeveelheid te letten... @ Nemo: gefeliciteerd met je 6 maanden! @ Geke: ja, hier ook weleens wakker van nachtmerrries oid. Hij is dan echt bang. Beetje rondlopen, liedje zingen en binnne een kwartier slaapt hij weer...
stranger, zeeuwsmeisje: klinkt als dezelfde buikgriep die Jo en ik ook hadden. En idd, snel weer over dankzij de bv bij Jo en bij mama duurde het wat langer
NEMO: GEFELICITEERD! de 6maanden mijlpaal gehaald! Goed joh! op naar...... Stranger, beterschap voor je mannetje.... en ja, fijn he dat hij zoveel mag drinken als hij wilt... en voordat hij je voorraad op heeft.... moet hij nog wel ff doorlurken he?
Hier ook de 6 maanden mijlpaal gehaald, ik ben beretrots natuurlijk @Nemo: geweldig 6 maanden BV, gefeliciteerd!
Dames bedankt ik hoop nog heel lang te @Jingels: jij ook gefeliciteerd. @Stranger: beterschap voor je mannetje. Let je wel op of hij nog voldoende blijft plassen ?
@ LZ: nou die voorraad is flink geslonken inmiddels is het 12 liter denk ik. Maar maakt niet uit @ Kathy: toch wel fijn hè, die bevestiging van het CB @ Jingels: jij ook gefeliciteerd! Zijn jouw en Nemo's kindje van dezelfde datum? @ Nemo: ja die plasluiers hou ik met argusogen in de gaten. Voordeel van katoen: je ziet goed verschil. Ze zijn inmiddels weer bijna helemaal goed (twee dagen geleden voor de zekerheid de HAP gebeld omdat het toch wat minder was, die raadde aan om steeds klein voedingen te geven van 20cc ofzo. Je bent tijden aan het voeden maar het werkt En nu zitten we weer op 120cc, ik weet niet meer hoeveel voedingen maar zijn luiers zijn ok en hij is weer vrolijk!)
@Nemo en Jingels, geweldig, de 6 maanden gehaald! Van harte gefeliciteerd @Stranger, hoop dat je kleintje snel weer helemaal opknapt. @Kathy, ruilen van CB? Ik zit nu alweer in de stress voor maandag. Ik heb ondertussen zelf ook maar een weegschaal aangeschaft.
Jingles: Jij ook natuurlijk! Van harte gefeliciteerd. Lekker he, mijlpaal gehaald. Stranger: haha, ik ben toch nog impressed: 12 liter! ... ik heb er 1 Maar geen worries meer hier. Jo eet lekker en heeft inmiddels 3x kv gehad. Ik geef het nu gewoon af en toe omdat ik geen zin/puf heb om de voorraden bv op peil te houden. Maar het meeste blijft gewoon bv. En op deze manier ben ik alleen maar blijer dat ik bv geef. Kiki: alsjeblieft niet stressen joh! Ik ken het hoor... zat de eerste maanden ook zo... maar kijk naar je kindje: blij, wakker, alert, tevreden na het voeden, goede plasluiers? Dan gaat het goed en kun je zonder zorgen naar het CB!
Leander was nu niet zoveel aangekomen als de vorige keren en de verpleegkundige stelde me onmiddelijk op m'n gemak. Dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat dit normaal is dat ze nu niet meer zo snel gaan als in het begin, enz. Wist zij veel dat ik al een enorme kennis opgedaan heb hier en op het bv-forum.
@Stranger: dat is idd een voordeel van katoen (alhoewel ik heb nu bamboo) je weet precies hoeveel je kindje plast. Ik vind dat ook een veel "veilliger" idee dan die wegwerpluiers.