Borstvoeding en trots!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jingels, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ken dat Jopie. Moet me er ook iedere avond toe zetten hoor. Zeker na een dag als vandaag.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ff snel, vanmorgen naar CB geweest. Waren zeer enthousiast over mijn BV en Rapley. Annika was niet gegroeid, maar wel 600 gram aangekomen, dus waarschijnlijk een meetfout vorige keer. Vanmiddag naar ZH voor de 2e heupecho.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Loeki2, Succes vanmiddag!

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    @lz: jee, het duurt wel lang dat steven ziek is he. wat vermoeiend voor jou! tja, er zit niks anders op dan volhouden he, sterkte!

@jopie: haha, kan me er wel iets bij voorstellen dat je de Rapley in de prullebak hebt gedaan. ik doe ook maar zozo Rapley, ga het ons niet te moeilijk maken ;) Jammer dat je minder kolft op je werk, zit je daar niet rustig ofzo?

@Loeki: fijn dat ze blij waren op t cb. in hoeveel tijd is die 600 gram? succes vanmiddag! is Annika al uitgeregeld?

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Succes met de foto, Loekie.
    Rapley schiet hier niet op, hij heeft er gewoon geen zin'an,maar de aanhouder wint !

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    600 gram in 5 weken. De uistlag van de foto's krijgen we over 2 weken.

Regelen is hier weer voorbij, vandaag pas 3 voedingen gehad.

@ Jingels, idd de aanhouder wint hoor.

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Jingels, idd de aanhouder wint... vandaag hadden wij brocolli op het menu en hij zat nog niet aan tafel of graaide er naar en stak het in zijn mond! JOEPIE! erg gaaf om te zien! maar echt eten dat heeft hij niet gedaan, maar elke stap is er 1 he ;)! ik zou zeggen... brocolli morgen? ;)

Geke, tx voor je opbeurende woorden!

Loeki, tja als ik eens wist waarom hij niet uit de fles wilde drinken.... maar vandaag heeft hij ZELF wel gedronken uit de fles. Vriendlief was het zat, had hem in de box gelegd, de fles erbij en toen ging hij het zelf doen... ons eigenwijs mannetje... wel natuurlijk eerst de verkeerde kant in zijn mond, maar papa hielp een beetje en toen ging het goed... Geweldig om te zien, hij had het gefilmd! Dus wie weet gaat het straks altijd op die manier lukken... dan zie ik het weer meer zitten op de creche... duim duim.... vandaag heeft hij ook eindelijk bij mij weer 2 keer goed gedronken... ziek, 3de tand die door komt... tja wat nog meer?
    pffff nog 2 weken wachten voor de uitslag... wat lang zeg! hoop op goed bericht!

nou ik ga mijn mannetje voeden, tis de hoogste tijd en dan lekker slapen!
    truste!

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    @loeki: das heel netjes he, wat ze is aangekomen.
    das inderdaad lang, 2 weken wachten!

@jingles: hoe gaat ie vandaag? al hapjes? Wij hadden gister pompoen en vanmorgen peer, is allebei (half rapley) opgesmikkeld. Peer is misschien wel een goeie om es te proberen want lekker sappig en zacht en zoet. en pompoen is ook heel zacht van smaak en zoet.

@lz: zie de tips hierboven :)
    ja, zeg, al 3 tanden! Hier nog geen spoor van tanden, moet ik me zorgen maken?

Vanmorgen tot 6.45 geslapen, het gaat weer beter, en dat zonder avondvoeding he (laatste na groente hap om 18.30). Vind ik toch wel knap van mn ventje!

9. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Geke, zorgen maken omdat er nog geen tanden in zicht zijn.... vooral niet doen. Volgens mij is onze uk wel heel snel... vanaf 2 nov tot vandaag dus 3 tanden (1ste van boven is nu door)... en jij hebt nog geen kans om hard in je borst gebeten te worden ;) dus geniet daar maar van!
    Ik vind eht nu wel erg snel gaan.... tis prompt niet echt een baby meer met al die tandjes...
    peer.... dat hebben wij ook geprobeerd, maar was veel te glibberig.... :) vastpakken en zelf met zijn handen pureren en dan het sap lekker in je mouw laten lopen ;) haha

Vandaag weer wat langer kunnen slapen! om 5:50 kwam hij... :)

Sinds gisteren eind van de dag drinkt hij weer beter bij mij! We hebben nu eindelijk ook weer echt plasluiers! Echt een enorme opluchting na 1,5 week... ook geen koorts meer.... JOEPIE

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Peer kan je makkelijker geven als je er een stukje schil aan laat zitten.

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, ja.. peer is wel een kledderzooi. ik moet bekennen dat ik wel een beetje help omdat het me anders te gortig wordt. dus: af en toe hou ik een stuk peer vast en hapt Jo eraf en af en toe doet ie een stuk zelf (waar inderdaad weinig van over blijft). :)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geke hier ook nog geen enkele tand in zicht hoor, geen zorgen maken.

13. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    dankje Loeki, echt zorgen maak ik me ook niet hoor. haha, kan me toch niet voorstellen dat ie echt geen tanden zou krijgen :)

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hier ook nog geen tand te bekennen.
    De Bv gaat nog steeds als een tierelier gelukkig.

15. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    weet je, eigenlijk ben ik een beetje jaloers op jullie en toch ook weer niet....
    die tanden.... het gaat zooooo snel... nooit meer een tandeloos bekkie voor mijn kleine ventje, het baby zijn gaat er zo wel erg snel af...
    aan de andere kant staat het ook wel weer heel eigenwijs ;)

en gelukkig.... bijten doet hij mij niet :) :) :) dat zou ik echt vreselijk vinden, als ik daarom zou moeten afbouwen.... ik moet er niet aan denken!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat is het hier rustig meiden.

Annika is zwaar verkouden en krijgt er uit de borst haast niets uit, dus geef haar nu maar melk uit een flesje, maar dat betekend dat ik nog vaker moet kolven. Ik wordt het langzaam aan wel zat hoor. Ik wil heel graag nog ff door gaan, maar leuk is anders.

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Sinds gisteren is jelte aan het happen in een wortel.
    Bv gaat nog steeds crescendo, en ik vind het ook zo supermakkelijk. Kolven ook geen probleem, als het zo blijft gaan als nu kan ik nog makkelijk een paar jaar voort.

18. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    He Loeki wat vervelend zeg! Dat je meisje niet lekker is is al erg zat, en dan ook nog eens extra kolven bah! Is ook niet mijn hobby hoor ;)

Fijn dat bij jou alles goed gaat Jingels, en leuk dat hij nu aan het happen is!

Hier ook alles goed, Lieve kruipt sinds twee weken en dat is echt zo'n geweldig gezicht! Ze kruipt echt op haar knietjes, met dat kleine kontje omhoog hahaha! Er gaat weer een wereld voor ons open joh, we spelen verstoppertje (lees ik verstop me en zij komt aangekropen) en ze volgt me heel de kamer rond. Niet altijd even praktisch maar vooruit. We hebben het leuk!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja en nu zijn de :evil: :evil: :evil: ook nog gearriveerd, kan het beroerder.

Annika kruipt ook en gelukkig mag het ook want vanmiddag hebben we gehoord dat haar heupjes in orde zijn. Voor sinterklaas krijgt ze nu dus een babywalker van Vtech. :)

20. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    He getver zeg ook dat nog! Hier gelukkig nog niets gezien, maar heb wel steeds het gevoel dat het gaat komen. We zien wel hoelang het duurt! Helemaal super dat alles goed is, zat er vanmiddag nog aan te denken toen ik m'n berichtje plaatste! Lekker wandelen dan met de kleine Annika!

Deel Deze Pagina