Alleen moet ik hem dan wakker maken. Ik kan wel even kolven, maar wennen ze dan nog steeds aan het minder produceren?
Ik doe in zo'n geval vaak wel even kolven, hangt een beetje van t tijdstip af. Ik kolf dan niet lang, gewoon even de druk eraf halen. Tenzij ze erg vol zitten, dan lukt het met de kolf vaak niet en dan maak ik Angelina een beetje wakker en leg haar aan. Vaak valt ze al tijdens het drinken weer in slaap en kan ik haar dus rustig slapend weer terugleggen. Tegenwoordig wordt ze rond half 9 wakker, dan ben ik een uurtje daarvoor opgestaan om de druk eraf te kolven en gelijk een voeding eruit te halen en een uur later voed ik haar zelf. Gaat prima zo.
ik kolf s aovnds voor dat ik ga slapen... kolf dan nog gemiddeld 250ml dan kan ik "leeg" de nacht in en haal ik het in principe de nacht door (liever s avonds kolven, dan wakker worden van (.)(.) )... maar sinds ruim een week dat Steven diarree heeft, zit ik weer op 1 soms 2 nachtvoedingen.... dus geen probleem nu...
tja, nu maar hopen dat hij over het hoesten heen groeit.... de poep... tja wat zal ik zeggen... wat ben ik blij dat de pampers overal in de aanbieding zijn de laatste tijd er ligt weer een kadootje te wachten en dat terwijl om iets voor 8en hij ook gezellig iets aan het produceren was voor mij... het stinkt hier in huis echt erg... overal waar hij komt..... ik zou willen dat we even konden wisselen! kom anders even langs, krijgt Sven misschien het virusje van Steven bij jullie al poep? nou ik ga maar weer eens een luiertje verwisselen
Hoe laat doe jij de laatste voeding? En hoelaat ga je zelf slapen? Angelina krijgt de laatste voeding om half 10 zo'n beetje en dan probeer ik 'r ook echt 'leeg te laten drinken'. Zodra zij op bed ligt, ga ik zelf ook, dus dan nog kolven heeft voor mij geen nut meer.
Britt, welkom hier. Goed hoor dat je ontdanks je baan toch nog je kleine bv geeft. Knap van je dat je gewoon (achter dat gordijn wat iedereen weg kan trekken) kunt kolven tijdens de vluchten. Wel fijn dat je nu even aangepast rooster hebt, lijkt mij tenminste. Succes met voeden en kolven! Vanuit hier weinig nieuws te melden, alles nog altijd hetzelfde. Vrijdag maar weer eens gaan wegen denk ik . Enne nog even beterschap voor alle zieken hier onder ons! En stoppen met al die virussen rond gooien hoor, dalijk vangen wij ook nog iets op En dat willen wij niet hoor
Joldeg, ik kolf meestal rond 2200 en ga daarna direct naar bed (rond 22:30) Steven wil sinds een maand ongeveer geen late voeding meer, daarvoor maakte ik hem rond die tijd wakker om nog te drinken. Dus rond 1900 uur is zijn laatste drinksessie. Toen hij nog wel een late voeding had, kolfte ik ook nooit s avonds hoor, dat is echt van de laatste tijd dus. Maar toen werd ik idd ook wel wakker van (.)(.) en lag ik te wachten op een eerste geluidje zodat ik "geleegd" kon worden... en soms ging ik midden in de nacht naar beneden om ff de druk eraf te kolven. Echt dat gaat over! bolbuikje, ons virus zal ik alleen aan Sven doorgeven Zo Britt, petje af zeg! Knap dat je op die manier kunt kolven! Wild vreemden die je zomaar ff kunnen storen, lijkt me minder relaxed...... kolven met 3 andere vrouwen tegelijk is toch anders....
britt, wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met vliegend kolven. ik hoor ook vaak dat vrouwen stoppen met de bv omdat ze niet 'durven' te kolven op hun werk. dus dat ze zichzelf te lastig vinden als ze dat doen bedoel ik. heel goed hoor! je doet er iedereen een plezier mee over volle (.) (.): ja, tis wennen. als je blijft kolven past het zich natuurlijk ook niet aan. ik vind het ook lastig... wil over niet al te lange tijd wel helemaal stoppen met kolven maar dat lukt me nog niet overdag. ik kolf ook altijd 's avonds laat voor ik ga slapen (19.00 laatste voeding, 22.00 kolven en naar bed). ik sla die laatste sessie nu wel eens over, dat gaat wel maar dan lek ik wel 's ochtends. ach ja, misschien word ik vanzelf nog flexibeler? @bolbuikje: niet te zenuwachtig? @nemo: wat lastig joh, en zielig voor je kleintje. hoe gaat t nu? wij hadden vannacht ook een ontlastingsprobleempje... t was elke 2 uur feest en luier verschonen, beetje harde drollen die hem dwars zaten leek het. of hij had nadat ie om 23.00 en om 2.00 wakker was niet meer door dat het nacht was ofzo. 4.00 kon ik echt mn bed niet uitkomen en sliep ie vanzelf weer in en 6.00 en 8.00 mocht ik weer... GAAAAAP gelukkig hoef ik niet zoveel vandaag maar waar het nou door kwam? misschien omdat ie al 2 dagen geen groente had gegeten. hij at eerst goed maar nu wil ie of weinig of niet eten. alleen boterhammen gaan er achter elkaar in, fruit eet ie ook wel een beetje.
Liefzonnetje, oké dan is het goed hoor 8) . Geke, nee valt wel mee dat zenuwachtig zijn, misschien dat dat vrijdag komt maar nu nog niet . En ja, dat is wel vervelend he, zo vaak snachts eruit moeten. Wilde ie ook echt niet meer slapen of dat wel? Nouja, nu maar hopen dat het vanacht beter gaat! Vanmiddag misschien een dutje, ook voor jou ?
bolbuikje: jawel hoor, als ie een schone luier had en even gedronken ging ie lekker weer slapen maar was ie dus 2 uur later weer wakker nouja, inderdaad, hij ligt nu te slapen en vanmiddag ook nog wel en dan doe ik wel mee, of vroeg naar bed ofzo. komt wel goed!
geke, aha, hij ging dus wel weer slapen. maar ja is wel een kort nachtje dan he. Zeker als je het niet meer gewent bent zegmaar (hier liggen we er gewoon op dat ze zo weer komen voor een voeding ) maar idd komt vast wel weer goed!
Sven hoeft ook geen virusje. Poepen gaat hier prima hoor! En heb hem net gisteren in bad gedaan dus weer helemaal fris. Geke: Hoop dat je snel weer lekker kunt slapen en dat je kleintje niet meer zo spookt in de nacht. Ik geef sven ook zijn laatste voeding rond 1900 of 2000, maar wil dus van het kolven af voor het slapen gaan. Ik leg hem vaak dan ook even aan (slapend). Dat gaat prima! Alleen wil ik zo graag ook weer eens vroeg gaan slapen en zonder pijn aan mijn (.)(.) en zeik nat wakker te worden. Vanochtend was het al wel minder had ik het idee. Ik prbeer wel in de gaten te houden of hij wel voldoende heeft gedronken voor hij gaat slapen anders geef ik hem wel een latere voeding. Nu ga ik daardoor bijna iedere avond om 00.00 slapen.
Hier neem ik 's avonds altijd de kolf mee naar boven. Voor noodgevallen op het nachtkastje En Britt, dan is er de afgelopen 8 jaar wel veel veranderd. In mijn 'groene' periode waren ze niet zo flexibel (lees weggepest of rotvluchten).
Ik roepen dat mijn ziekzijn geen invloed had op mijn productie..... niet dus... Maandag was ik ziek, maar Kevin ging toch naar het kdv en ik kolfte mijn gewone mililiters. Gisteren kwam hij op mijn vrije dag ook 'gewoon' om de 3 a 3,5 uur. Net in mijn ochtendkolfsessie van 10.00 uur maar 130 ml in een kwartier, terwijl ik dan meestal al aan de 210 ml zit. Geen wonder dat hij afgelopen nacht zich weer elke 2,5 uur meldde. Hopelijk gaat het kolven vanmiddag beter, anders moet ik wat trucendozen opengooien. Hè bah.... net nu de boel lekker gestabiliseerd was.
Appeltje: Even volhouden hoor....sterkte Kiki: Zat je daar ook 8 jaar geleden. Wanneer ben je weg gegaan en vlieg je nu nog? Liefzonnetje: Oh oeps! wist niet dat de kleine van Nemo ook Sven heet..hihi Leuke naam!
Heb eerder al gezegd dat Leander nog maar 2x aan de borst drinkt, dit is nog steeds zo. Maar ik merk dat m'n productie daardoor een grote terugval heeft. Pfff, nu moet ik 's avonds en 's morgens na de voeding plots nog wat kv bij gaan geven, omdat hij niet voldaan is. Ik ben van plan om 's avonds laat en terug over de middag te gaan kolven. Ik hoop dat dit een gunstige invloed zal hebben op m'n productie. Ik had gezegd te gaan stoppen met bv wanneer Leander er geen zin meer in had of als m'n melk 'op' was. Maar daar heb ik nu dus nog helemaal geen zin, geniet teveel van de bv. Hoop gewoon dat het kolven z'n vruchten afwerpt.