Er stond onder en wie niet? Maar daar heb je denk overheen gelezen, net als al die andere reacties die wel in je straatje passen. En het was jouw topic niet, dus serieus; waar bemoei je je mee? TS is gelukkig blij met de reacties, laat dat zo.
Ik heb ook heel erg getwijfeld en heb het ook uitgesteld. Tot ik dus corona kreeg...3 weken plat op bed en een productie dip van 500 per dag naar 80 per dag (ik kolf fulltime) . Ontzettend ziek geweest en amper voor mijn zoon kunnen zorgen. Achteraf had ik de vaccinatie beter wel kunnen halen. Nu ben ik nog steeds niet gevaccineerd omdat ik dus ee herstelbewijs heb en er nu ook vanuit ga wel even beschermd te zijn. Nee je stelt je niet aan die keuze is gewoon enorm persoonlijk!
Ja wie heeft ervoor gekozen om zich niet te laten vaccineren tijdens de bv periode. Doe je gewoon opzettelijk dom of..? en kijk lekker in de spiegel met je ‘waar bemoei je je mee’ Verder laat ik het hierbij. Ga maar lekker ruzie zoeken met iemand anders.
Ik geef borstvoeding en heb me laten vaccineren. Het heeft geen effect gehad op de productie. Ik heb me er uitgebreid op ingelezen en zag eigenlijk alleen maar voordelen.
Het punt wat KleineLai probeert te maken is dat de wie niet nog steeds slaat op mensen die daadwerkelijk bv geven. Anders heb je de afweging om het wel of niet tijdens bv te doen niet gemaakt. Ik heb overigens geen idee wie van de reageerders op wie niet ook daadwerkelijk bv geven en wie niet en dus in feite geen antwoord geven op de vraag.
Dat kan, maar dat weten ook niet van alle mensen die aangeven wel te vaccineren. Ik voel mij gewoon aangesproken omdat ik aangaf nu geen borstvoeding te geven of te vaccineren. Maar ik wilde to wel even laten weten dat koorts bij borstvoeding soms wel voor problemen zorgt( uit eigen ervaring) en dat ik vind dat ze zich niet gedwongen hoeft te voelen als ze wil wachten tot na de borstvoeding. Ik vind namelijk dat iedereen zelf die keuze moet kunnen maken zonder dwang. Of dat antwoord nee of ja is is aan haar, niet aan mij.
Ik denk dat er ook mensen zijn die nu op t eerste gedeelte van de vraag antwoorden zonder bv te geven hoor. Beide kampen duiken er bovenop. Maar als er gewoon antwoord wordt gegeven op de vraag die gesteld wordt, dan is er toch geen dwang? Dat punt snap ik niet helemaal in je bericht. Anyhow, ik wil geen discussie starten over de discussie. Ik denk dat t gewoon goed zou zijn als er daadwerkelijk op de gestelde vraag wordt gereageerd, zonder dat we hier het volgende algemene wel of niet vaccineren topic van maken.
Klopt hoor, ik reageerde dan ook op de openingspost. daar staat de vraag naar wel of niet maar ook over druk/dwang door de aangekondigde maatregelen. Ik reageer dus gewoon daarop ( en ik heb een klein stukje gereageerd op iemand die aangaf dat to alleen naar ja ervaringen vroeg.)
Volledig gevaccineerd terwijl ik bv gaf en nog steeds geef Merk niks qua dip gelukkig. Dochter drinkt nog steeds hetzelfde als dat ze voor de vaccinatie deed.
Ik ben ook gevaccineerd terwijl ik borstvoeding gaf. Werd niks anders. Herken je twijfel wel! In eerste instantie wilde ik ook wachten met vaccineren tot ik gestopt was met borstvoeding geven. Maar toch besloten het te doen, en op een stijve / pijnlijke arm na is er niks veranderd. Dit was in juni en de tweede prik in augustus.
Ik ben gevaccineerd terwijl ik bv geef (afgelopen week de 2e gehad). Hier geen verschil gehad in productie. Ik kolf fulltime dus ik weet ook 100% dat deze niet veranderd is
Een update… Uiteindelijk heb ik mij vandaag wel laten vaccineren. Wel flink zitten twijfelen, maar merkte gewoon dat ik een qr-code nodig heb om activiteiten te ondernemen met mijn kinderen. Ze hadden er (echt) hinder van. Ik hoop net als de anderen dat er geen productiedip komt. Ik krijg mijn QRcode waarschijnlijk al over 3 weken omdat ik 1 vaccinatie nodig heb (eerder Corona gehad).