hallo ik wil later borstvoeding geven maar ik heb gehoord dat je hiervan hangende borsten van krijgt achteraf nu wou ik vragen of dit wel klopte. alvast bedankt groetjes amy
Hi... Mijn borsten zijn na 9,5 maand wel wat minder vol geworden... geen theezakjes hoor, maar wat minder vol.... Weet niet of dit echt door de bv komt, heb ook wel eens gelezen dat het gewoon de zwangerschap op zich komt.... Bv is natuurlijk wel heel gezond, dus ga er met nr 2 weer voor... en tja als er dan niets overblijft.. dan laat ik het misschien wel opvullen.... xxmona
Ik heb gelezen dat het onzin is dat je er slappe borsten van zou krijgen. Persoonlijk let ik daar niet zo op. Ik heb gekeken naar wat ik het beste vind voor mijn kleine en niet naar wat het met mijn lichaam doet.
Ik geloof dat de kans er sowieso in zit dat je hangende borsten krijgt, borstvoeding of niet. Tsja, een zwangerschap maakt je lichaam er niet mooier op
aan de andere kant als ik borstvoeding zou gaan geven dan kan ik niet op iemand anders rekenen om eens over te nemen. afkolven gaat natuurlijk maar das ook een heel gedoe denk ik ik weet het niet,ik wil borstvoeding geven omdat dit gezonder is en ik heb het ook gehad en ik vindt dit normaler dan flesjes geven maar dan heb ik schrik dat mijn man zich opzij gelaten gaat voelen. xxxx
nou ik heb hele grote en en volle borsten en ook bv gegeven. je kan afkolven eventueel met een electrische kolf. is helemaal niet zo'n gedoe hoor. en na de bv periode kan je eventueel weer oefeningen doen om je bosten weer steviger te krijgen.
Mijn borsten zijn na drie keer bv geven mss iets gaan hangen maar verder geen klagen. Of het moet straks ineens heel anders zijn. Kolven is echt niet zo'n gedoe hoor. Het is even wennen maar verder goed te doen. Ga je eens goed inlezen over bv en bezoek eens een bijeenkomst. Daar hoor je veel over bv en jkan je een goede keuze maken. Succes!
achja mijn hele lichaam is niet meer wat het was..en ook mijn borsten niet...beetje van die afrikaanse vrouwen tietjes (zoals je ze ziet in die hoelahoep rokjes en dan de borsten die tot op de navel hangen hehe - ok zo erg is het ook weer niet hoor ) ik denk dat het gewoon door de zwangerschapshormonen komt.. Daarbij..heeft de bv mij vreselijk geholpen met afvallen dus ik vond het in het begin super handig
Mijn verloskundige zei dat je borsten gaan hangen doordat ze tijdens de zwangerschap gaan opgerekt worden, maar dat het dan weer mooier blijft als je de borst gaat geven.
ik dacht ook dat je borsten door de zwangerschap gaan hangen, en niet door de borstvoeding. Maar ook al zouden ze er door gaan hangen, zou ik er nog voor kiezen hoor. Niks kan op tegen die tevreden snoetjes aan de borst.
Ik merk ook dat ze wat meer hangen dan voorheen maar nog steeds hangen ze niet. Nou geef ik nog steeds volop bv dus vandaar misschien. Maar dan nog zou ik het niet laten omdat ik hangers zou krijgen. Mijn kindje krijgt het beste en dat vind ik 10x zo belangrijk. Kolven een gedoe, ja op zich wel maar je went eraan. Ik heb een paar maanden 100% moeten kolven vanwege ernstige reflux maar ik vond het wel meevallen. Na een kwartier was ik klaar en het leuke was dat mijn man ook eens de fles kon geven en de kleine toch krijgt wat hij nodig heeft.
bwah ik denk dat ik toch borst ga geven. ik heb al wat overgewicht en ben fel bijgekome op mijn borsten dus die zijn toch al wat gaan hangen dus ik doe het maar gewoon.en ja als ik dan geen kindjes meer neem later dan beetje opvullen ik ga nog wat vragen stellen rondt het borst geven en het heel zwangerschaps/bevallings gedoe dus niet verschieten als je overal vragen van mij ziet ben gewoon nieuwschierig thanks btw voor al jullie antwooren en nog veel geluk gewenst aan jullie allen xxxx amy
en btw ik ben niet zwanger maar ik informeer me graag opvoorhand. ik wil volgend jaar beginnen maar nu dus zoveel mogelijk info krijgen. groetjes
Ik heb inderdaad ook gelezen dat het komt door de zwangerschap ipv borstvoeding. Heb zelf ook een behoorlijke cup (G) en ze hingen al een beetje sinds ik 21 ben. Het boeit me eigenlijk vrij weinig (toch al getrouwd haha) Er zijn ergere dingen. stiae die nooit meer weg gaat, je buik die opgerekt wordt, je heupen die breder worden. Tja je moet er wat voor over hebben. En wat ik ervoor terug heb gekregen, nou dan hadden die 15 kg die ik ben bijgekomen tijdens de zwangerschap er ook wel aan mogen blijven zitten (moet nog maar 3 kg)
Ja, komt door de zwangerschap en niet door bv geven, en hangt ook ervan af hoe je er zelf op reageert, dus persoonlijke verschillen.