Hoi! ik wil vooral even mijn verhaal kwijt en hopelijk zijn er mensen die dit kennen of zelf hebben ervaren ik heb allerlei anticonceptie geprobeerd in meer dan 10 jaar tijd (pil, mirena, pil, implanon, pil) en deze 5 januari tot 17 feb primolut ivm klachten die lijken op endometriose (niks gevonden). Werd er heel naar van, geen libido etc dus gestopt. 6x onveilige gemeenschap gehad. Tijdens het slikken primolut elke dag bruin bloed verlies, na stoppen geen druppeltje meer en nu nog steeds niets. De droom zwanger te raken word elke dag groter en groter, maar ik ben gewoon bang! Waarom bloed ik nou niet? Normaal bloed ik al als ik eraan denk en nu slik ik niets en er gebeurd niets.. Het is nog kort sinds ik gestopt ben maar toch vind ik het gek, uiteraard ook 2 testen gedaan. Gynaecoloog heeft gezegd gewoon afwachten en het van je af zetten, maar hoe zet ik dit van me af. De enige keer dat ik ongesteld wil worden gebeurd er niets. En ben gewoon bang dat er geen eisprong is nu mijn lichaam in ‘rust’ lijkt te zijn
nee pff! Ik snap dat het lang kan duren hoor, maar ik bloedde letterlijk overal doorheen en nu slik ik niets en meteen BOEM 0.0% bloed! Bijna een maand verder..
afgelopen zondag met ochtend urine, overduidelijk negatief! Maar als ik zwanger zou zijn had ik nu ook wel iets moeten merken, wat ook gek is ik had voorheen onwijs veel afscheiding (sorry voor details) en kon dus echt geen strings dragen, nu amper !!