hallo dat is mijn vraag dus eigenlijk steeds denk ik, wat moet ik nou? Wel of geen flessen in huis halen ik wil het echt gaan proberen de borstvoeding... en flessen zijn natuurlijk snel gehaald door mn mannetje wat is jullie ervaring, toch wel in huis halen of niet nodig? bedankt alvast
Ik heb het wel gedaan. Ook omdat ik heel snel ben gaan kolven. Ik heb 1 flesje in huis gehad van avent. Ik heb hem pas na 3 weken gebruikt, maar op den duur gebruik je hem waarschijnlijk toch, en het kost je maar een paar euro.
Ik zou ook flesjes in huis halen, dan heb je ze alvast. Je hebt ze toch een keertje nodig. Op den duur ga je waarschijnlijk kolven dus dan heb je in ieder geval een flesje nodig. Maar je hoeft ook weer niet een hele flessenset in te slaan hoor.
ik had eentje (uit de doos.. haha) en ik dacht als het nodig is dan kan mijn man het als nog halen. Wij hebben de eerste dagen wel een klein beetje bijgevoed (meer dan 10% gewichtsverlies)dat heeft mijn man toen gewoon bij de supermarkt gehaald. En vanwege de bv hebben we dat met een lepeltje gegeven.
Ik vind het niet nodig... ik weet niet of je ookal een kolf hebt maar dan moet je straks eerst kijken welke fles op welke kolf past en dan nog... niet elke fles is even fijn. Zou zonde zijn als je er wat koopt en ze blijken niet fijn te zijn. Mn zoon heb ik de eerste tijd ook bijgevoed maar dan kolfde ik wat af (de eerste dagen met mn hand) en dat gaf ik met een cupje (bekertje) zodat hij niet zou wennen aan een flessenspeen