Ook iemand een omgekeerde baarmoeder?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door -, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Vandaag een HSG gehad.
    Is er hier iemand die een omgekeerde baarmoeder heeft?
    De baarmoeder ziet eruit als een driehoek met de punt omlaag.
    Maar bij mij dus met de punt omhoog
    Ik hoor volgende week donderdag dus de uitslag maar ik maak me een beetje bezorgd...
    De rest van de HSG was goed.

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet niet Lies of het bij ons echt om hetzelfde zou gaan. Bij mij werd het namelijk een gekantelde baarmoeder genoemd. Bij mij ligt-ie naar achteren gekanteld (dus ws ook met de punt omhoog?)
    Toendertijd werd mij ook verteld dat dit voor zwanger te raken geen probleem zou zijn....en ook voor een evt zwangerschap maakte dit ook niets uit.
    Zoals je ziet ben ik inmiddels zwanger, hetzij wel ivf, maar dat was niet nodig omdat die baarmoeder dus gekanteld lag.
    Heel veel succes en doe nog even lekker rustig aan vandaag.

Groetjes, Eva.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook een gekantelde baarmoeder.
    Vroeger dacht men dat dat negatief zou zijn voor de vruchtbaarheid, nu weten ze wel beter.
    Het schijnt trouwens dat heel veel vrouwen een gekantelde hebben maar dit normaliter niet weten.

Net als bij Aldonza is dit ook een IVF/ICSI kindje maar ook niet door de reden van de gekantelde baarmoeder!

Succes met het wachten op de uitslag!

4. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik had ook een gedraaide baarmoeder en ben toch zwanger geworden. maar mijn vriendin had da ook en die heeft die moeten laten draaien wan heel pijnlijk was

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mijn baarmoeder staat juist naar voren gekanteld.
    Zou niet uit moeten maken of je baarmoeder naar voren of naar achteren gekanteld staat.
    De gyno legde mij uit, dat dat hetzelfde is als iemand met blauwe of bruine ogen. Daar ben je gewoon mee geboren.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb ook een gekantelde baarmoeder, mijn Gyn zei dat in India bijna alle vrouwen dat hebben (?) ik ben hardstikke blond maar ben wel klein hihi het maakt idd niks uit

Deel Deze Pagina