mijn zoontje van 17 maanden drinkt nog behoorlijk vaak. Ik merk nu al dat hij rusteloos en lastig wordt en nog vaker de borst komt vragen in een poging de productie op peil te houden, maar ik voel gewoon dat het helemaal keldert. ik wil hem uiteraard graag minstens 2 jaar bv geven, liefst langer en dus tandem met zijn nieuwe brusje hoe kan ik dit best aanpakken? droog laten drinken en flesjes aanbieden? toch hopen dat de productie zich erdoor slaagt? en wanneer mag ik stilaan verwachten dat het weer beter gaat? tijdens mijn maandelijkse cyclus heb ik er ook veel last van, maar dat duurt maar een paar dagen, en dan is de productie weer opgetrokken.
Hoi, De dip merk je meestal in het begin, ook kan je ongemak aan je tepels ervaren. Bij de ene moeder gaat het over, bij de andere blijft het lastig. Het ene kindje drinkt stug droog door, het andere houdt het voor gezien. Dit is dus heel verschillend. Ik zou als je niet zoveel last ervan hebt en je wil graag doorgaan ook nu even doorzetten. Geef je nu flesjes dan loop je het risico dat je kindje straks niet meer aan de borst kan drinken (techniek kwijt is) Wanneer je ongemak ervaart door (de manier van) drinken kun je misschien met je kindje hier duidelijke afspraken over maken: vraag of hij rustig wil doen voor mama, of houd er 1 of een paar vaste momenten op na. Gefeliciteerd met je zwangerschap!