eerste keer ongie, zonder de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by xxxbeebiexxx, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    hallo
    ben nu een dikke maand gestopt met de pil, had een cycles van 32 dagen, en ben toen ongesteld geworden, maar 2daagjes,
    is dat wel normaal? tijdens pilgebruik altijd netjes 5 dagen.
    ik hou mijn temp ook bij, en die is die hele week gewoon hoger gebleven zoiezo die 2 dagen dat ik ongie was, maar die 3 dagen erna ook, terwijl ik niet meer ongie was.
    wel heb ik mijn eisprong goed gevoeld, dus dat is dan wel weer fijn nou ja fijn... deed behoorlijk pijn, maargoed dan weet ik wel wanneer ik moet gaan klussen!
    heb gistere wel wat bruin verloren was een beetje maar, maar er zat wel wat bruin in me inlegkruisje.

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hai!
    Mijn ongesteldheid is ook op de schop. Voor de pil was ik 7 volle dagen ongesteld. Tijdens de pil was dit 5 a 6 en nu zonder pil maar krap 3 dagen! Schijnt normaal te zijn want je cyclus kan veranderen, ongeacht pilgebruik...
    Dat bruinverlies had ik ook vorige maand, volgens mij heeft dat met je eisprong te maken. Fijn dat je hem kan voelen! En idd is het weer wat minder dat het pijn doet maarja...
    Succes!

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    jij voelt je eisprong niet? hou je je temp bij om te kunnen weten wanneer je moet klussen haha?
    hoelang ben je albezig?
    wachten duurt zo lang! echt zou zo mega blij zijn als ik een posi test in me handen heb!

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    2,579
    0
    0
    Ik ben ook sinds ca 1.5 maand gestopt met de pil en ben inmiddels nog steeds niet ongi. Heb een test gedaan, die was negatief.
    Toen ik bij mijn eerste gestopt was met de pil, was ik redelijk regelmatig ongi vanaf het begin.
    Maar ik zou niet weten wat ik moet voelen als ik mijn eisprong heb, is dat uit te leggen?

5. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    als ik me eisprong heb, dan loop ik echt krom van de pijn, die hevige pijn houd zon half uurtje aan, en dan zakt de pijn weer,.. wat ik voel tijdens mijn eisprong is enorme pijn, aan de rechter of linkerkant van me buik, wat door trekt tot me benen, ook heb ik dan het gevoel dat ik na de wc moet ( om te poepen, ja sorry voor de details haha ) en wat steken in me kont! dat was het eigenlijk.. oow ja en een ongeblazen buik!
    dus best pijnlijk!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hi,
    ik heb vorige maand niet mijn eisprong gevoeld nee. Maar dat kwam ook omdat ik niet weet waar ik naar moet zoeken. We zitten nu in de 2e ronde en doen nog niks van temperaturen ofzo. Zit wel te denken om een paar ovu-testjes te doen over een paar dagen, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik ga nu een beetje van mijn banner uit. Wil nog niet alles zo gecontroleerd doen het nog zn beloop laten gaan. Pas als het na een half jaar nog niet lukt ga ik wel meer gericht klussen :)

7. Ik ben nu een paar maanden gestopt. Het kan zomaar zijn, dat wanneer je weer ongesteld wordt, je nu weer wat langer ongesteld bent. Toen ik aan de pil was, was ik 4 dagen ongesteld. De eerste cyclus na het stoppen met de pil, 5 dagen en later 4 dagen. Je lichaam moet gewoon even wennen denk ik. En ik voel mijn eisprong wel, voel duidelijke steken onderin mijn buik, bij mijn eierstokken. Mijn temperatuur daalt pas, wanneer ik een aantal dagen ongi bent. Iedereen is natuurlijk anders.

8. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    jada: ja das waar iedereen is anders, dus bij iedereen gaat het ook anders!

heitjekarweitje: wij zitten ook in ons 2de ronde! was eigenlijk ook niet van plan om gelijk alles bij te houden, ( Mijn temp enz ) maar tog onbewust mee bezig geweest, en eigenlijk vind ik het wel leuk om dat allemaal bij te houden!
    ik ga denk ik ook eens ovutesten proberen! ben daar ook wel nieuwsgierig na!

Share This Page