Hallo dames! Zo even een paar vragen want ik weet het even niet meer wat ik er nou moet.. Inmiddels geef ik bijnna 13 maanden bv en nog steeds ben ik niet ongesteld. Ik weet dat het lang kan duren maar zo lang?? We hebben ook de wens voor een tweede en ben al een tijdje gestopt met de (mini)pil. Om de zoveel tijd gooi ik er een testje tegenaan maar helaas.. Kan je misschien met een bloedtest ofzoiets nagaan of je uberhaupt nog vruchtbaar bent en waardoor het kan dat mijn menstruatie uitblijft? Klinkt raar maar zou heel blij zijn als ik ongesteld wordt! Dan 'werkt' het tenminste allemaal weer daar binnen. Mijn dochterkrijgt nog een ochtend en een avondvoeding. Tussen de middag krijgt ze gewone melk uit een beker en 's avonds als toetje yoghurt. Naar aanleiding van bovenstaande heb ik het idee om de bv maar helemaal af te bouwen. Misschien dat er dan wat op gang komt. En vind het trouwens onderhand ook wel een beetje mooi geweest. Maar wat zou ik dan die 2 voedingen als alternatief? Pap van gewone melk en 's avonds meer yoghurt ofzo? En hoe kan ik dat het beste aanpakken? Groetjes Bloempjuh
Bij mijn 2 kinderen kwam de cyclus met 21 maanden op gang, gemiddeld ligt het bij borstvoeding op 14 maanden. Tijd zat dus nog!