Hey hey! ik begin morgen met werken, een nieuwe baan. Mijn zoontje is 5 maanden en over mijn productie op het moment hoef ik niet te mopperen. Ik dacht het volgende schema aan te houden: 07.00 uur kolven 08.30 borstvoeding (zoon wakker) 11.30 borstvoeding 19.00 borstvoeding of kolven (ligt aan zoontje) tussen 21.00 en 22.00 kolven. (Man geeft altijd laatste voeding). Mijn werktijden zijn 13.30 tot 18.30 en ben een kleine 15 min. Onderweg. Zou mijn productie zo op pijl kunnen blijven? Ik wil wel proberen kolven op werk als mogelijk is maar mezelf kennende zal ik dit niet lang doen en dan overgaan op flesvoeding. Maar als ik dit schema kan houden met goede productie hoop ik toch nog even borstvoeding te geven.
Komt hij nog voor een nachtvoeding? En waarom voedt je hem niet eerst voordat je kolft? Nu kolf je eigenlijk geen volledige voeding lijkt me omdat je hem 1,5 uur lter alweer de borst geeft? Nu heb je tussen 11.30uur en 19.00uur niets, klopt dat? Dat kan pijnlijk worden en is niet goed voor je productie.
Hij heeft al geen nachtvoeding meer sinds 6 weken en sinds 3 maanden slaapt hij van 10 tot 8 uur half 9. Meestal maak ik hem wakker rond half 9. Hij heeft reflux en omdat er dus sochtends erg veel spanning op staat kolf ik deze het is trouwens half 7 niet 7 uur (ik sta op met mijn man). Heb wel eens een voeding laten vallen omdat ik niet thuis was (bv in openbaar is voor ons erg onhandig) toen zat er ook 6 uur tussen hiervan heb ik nog niets gemerkt qua productie maar het is natuurlijk geen 5 dagen in een week.. ik neem mijn kolfspullen mee voor de zekerheid. Ik ben eigenlijk erg bang dat ik in mijn proeftijd de baan kwijtraak vanwege het kolven.. dus ja het klopt dat ik van 11.30 tot 19.00 niet kolf.. heb er eerlijk gezegd gewoon een beetje moeite mee om te kolven tijdens werk.
Persoonlijk zou ik een keer kolven op het werk. Ik probeer altijd aan te houden hoevaak m'n kindje normaal gesproken zou drinken. Maar ik zou in elk geval de borst aanbieden vlak voor je aan het werk gaat, omstreeks 13.00 uur. Dan is het gat tussen 11.30 en 19.00 iets kleiner.
Het is helemaal goed gekomen! Om 4 uur vroeg ze of ik nie moest kolven! Ze vind het helemaal geen probleem! Dus heb ik om 06.30-08.30-11.30-16.00-19.00 en 22.00. Moet lukken tog? Heb geprobeerd om 12.30 nog eens borst aan te bieden maar hij moest echt niet! (Moet om 13.00 echt vertrekken vanwege parking zoeken )