Hallo... We hebben een paar gedichtjes voor op het kaartje maar komen er niet uit welke het moet worden en het wordt nu toch wel tijd ze te gaan bestellen volgens mij.... Dus graag jullie mening! keuze 1: Nu is je avontuur begonnen nu is je leven echt gestart vanaf t moment dat wij je zagen sloten wij je in ons hart Keuze 2: Voor jou alleen het allermooiste voor jou alleen de dikste zoen voor jou allleen het allerliefste daar zullen we ons best voor doen Keuze 3: een sterretje uit de hemel is vandaag bij ons geland vanaf nu gaan we samen verder met zn drietjes, hand in hand Verder zag ik ergens een kaartje waar ze voor het gewicht etc. symbooltjes van een klokje en weegschaaltje etc hadden staan, vond dit erg leuk maar weet ze nergens meer te vinden... Iemand een idee? Alvast bedankt!
Ik heb voor 2 gekozen, maar dat is vooral omdat ik persoonlijk niet het woord sterretje zou kiezen voor een geboortegedichtje, omdat dit ook vaak geassocieerd wordt met overleden kindjes.
Gedichtje nummer twee! En ik denk dat ik weet welk kaartje je bedoeld. Had het kaartje een groene strook overdwars? Dan was het namelijk het kaartje waar tussen wij tweifelden. Volgende week ga ik mijn proefdruk ophalen dan kan ik wel even kijken van welk merk hij ook alweer was?
Hallo allemaal! Bedankt voor jullie stemmen! We houden hem nog even open, dus als iemand nog een mening heeft is die welkom! @Lilly; Dat zou heel aardig zijn! Als je het weet hoor ik het graag! Alvast bedankt!