He meiden, nou, ik heb het stokje van Thirza overgenomen: die had van het weekend goed last van een buikgriep en nu ben ik aan de beurt Heb me ziek gemeld, maar zit nu te twijfelen of ik Thirza vanmiddag wel of niet naar de gastouder ga brengen... Een beetje vanuit de gedachte dat gewoon voeden me waarschijnlijk minder moeite kost dan te kolven. Wat zijn jullie ervaringen, hoe hebben jullie dat gedaan?
heftig rozemarijke, ziek zijn en BV geven. Ik heb het in mijn voedingsperiode van Nick ook gehad, echt heftige griep toen hij een maand of 4 was. Ik had toen echt zoiets van dit trek ik niet, en heb toen mijn moeder gebeld en haar de gekolfde melk meegegeven. Heerlijk om gewoon rustig op bed te liggen zonder wakker te hoeven worden om te zorgen. Aangezien ik voldoende in de vriezer had heb ik toen het kolven ook een middag gelaten (had ook geen stuwing of zo) en mijn lichaam even terug laten komen op kracht door goed slapen en rusten. De dag erna was ik een stuk opgeknapt en heb ik Nick toen weer een enkele keer meer aangelegd en was de BV zo weer op peil. Dus ik heb toen en niet gevoed en niet gekolft een middag....zo tussen 11 en 19....en eenmalig was dat niet zo'n probleem hier.
Ik heb het 2x gehad en zo erg dat ik tijdens voedingen hem los moest koppelen om naar de WC te gaan, heel erg naar en vervelend... ik had hem lekker bij me op bed zodat ik hem aan kon leggen waarneer het kon en heeeeeel veeel drinken... beterschap!
Ik ben toen Milan een paar maanden oud was ook een keer heel erg ziek geweest. Ik had geen buikgriep, maar ik was ontzettend ziek geworden door bestralingen. Ik kon toen ook echt niet zelf voor Milan zorgen, maar hem live voeden kostte mij idd ook veel minder moeite dan kolven. Dus ik heb gevraagd of mijn schoonmoeder hier in huis op Milan wilde passen, zodat ik gewoon in bed kon blijven, en als hij dan honger had bracht ze hem naar boven, zodat hij even kon drinken bij mij. Dit was voor ons de beste oplossing, maar als ik alleen thuis had moeten blijven, had ik 'm zeker weggebracht en gekolft.
He meiden, nou, nadat ik Thirza tijdens het voeden moest loskoppelen omdat ik vreselijk moest overgeven, heb ik haar dus toch maar naar de gastouder gebracht en ben weer m'n bed in gedoken. Ik heb maar 2 uur geslapen, maar zonder Thirza die wakker kon worden en gevoed moest, leek het wel een hele nacht, Ben dus ook al weer behoorlijk opgeknapt. Nog steeds niet erg lekker, en ik dwing mezelf om te eten om mn voeding op peil te houden, want dat was dus gistermiddag bij het kolven en later bij de voedingen echt knudde met een rietje (Bij het kolven 's middags maar 40 cc, tegen 100-120 normaal) Thirza heeft zich dus tot half 1 ook om de 2 uur gemeld, daarna werd het gelukkig rustiger en meldde ze zich pas om half 5 weer. Nouja, een regelavond/nachtje dus, maar 't lijkt wel weer op peil nu. Pfff, da's echt niet grappig zo zeg! Blijf nog mooi ff thuis deze week, en duik gewoon steeds samen met de kleine op bed vandaag en morgen, denk ik, Even goed bijtanken...
ik was paar weken geleden ziek, ik had koorts. het was zwaar, ze was gewoon thuis bij mij en weigerde te slapen overdag dus ik kon echt niet uitrusten. een flesje pakt ze niet dus ik moest ook gewoon bv geven. Beste zet je gewoon je verstand op 0. Sinaasappeltjes persen en proberen uit te rusten! Beterschap!