Vandaag wordt mijn lieve meid 1 jaar! En ik ben toch wel heel trots dat ze nog altijd zo graag bij me drinkt. Na de geboorte direct aangelegd, na wat opstartproblemen (stuwing, pijnlijke tepels, niet goed aanhappen) liep de bv na 3 weken als een trein. En na 3 maanden werd het echt leuk, en zo makkelijk. Nu drinkt ze ongeveer 6 keer bij me, waarvan 1 nachtvoeding (en soms meer als ze tandjes krijgt of als er iets is), en het is zo'n mooie bron van troost en vertrouwen. En ontspanning voor mij. Ik hoop maar dat we nog heel lang van de bv mogen blijven genieten. Op naar het volgend jaar!
Hieperdepiep hoera!! Gefeliciteerd met je kleine meisje! Je mag heel trots zijn op jezelf! Dat jullie er nog lang van mogen genieten samen! (nog een weekje en dan is het voor mij ook alweer zo ver...... wat gaat de tijd toch hard!!)
Dank jullie wel! En alsof ze iets wist heeft ze gisteravond om 11 uur gedronken, en toen pas om 7 uur weer. Na nachten met 3 a 4 keer voeden wist ik even niet wat me overkwam.
Gefeliciteerd! Knap van jullie twee en heerlijk dat je er zo van geniet! Hopen dat ze de trend van het doorslapen vast blijft houden, zou toch ook fijn zijn voor je
Gefeliciteerd met dit mooie jubileum! Ik vind het zo knap dat er van die mama's zijn die borstvoeding zo lang vol houden! Ik hield het na 3 weken al niet meer vol....