Er zullen hier vast meer dames zijn die nog borstvoeding geven en zwager willen worden. hoe oud is je kindje? ben je al ongesteld geworden en is dit regelmatig? Hier is zl 18 maanden en ben net voor de 2e keer ongesteld geworden, er zat 36 dagen tussen. hoop dat er snel een beetje regelmaat in zit.
Hier zwanger geworden en gaf toen nog borstvoeding. Ik was al meerdere keren ongesteld geweest, wel onregelmatige cyclus. De borstvoeding is een paar weken geleden in rap tempo gekelderd en nu gestopt. Succes.
Ik gaf nog borstvoeding toen we de mallemolen ingingen voor een tweede kindje. Onze dochter was toen anderhalf, ze dronk nog maar 1kee per dag. Ik was toen even zwanger en toen liep de voeding terug, toen ben ik gestopt, helaas miskraam. Zodra je een normale cyclus hebt, kun je in elk geval weer zwanger worden, hoewel er ook zat vrouwen zwanger worden zonder menstruatie tijdens bv. Ik niet.
Ik gaf nog borstvoeding toen we besloten voor nummer twee te gaan. Ik slikte toen de pil (cerazette) en had na de bevalling dus nog helemaal geen cyclus gehad. Een paar weken na het stoppen werd ik voor het eerst ongesteld, en daarna meteen zwanger. Mijn oudste was toen 17 maanden. Hij heeft nog een paar maanden bv gehad, maar het liep toen al snel terug. Nu heb ik een koperspiraal. Mijn cyclus is nog een rotzooitje, heel onregelmatig. Zoontje is nu 13 maanden en krijgt nog bv. Succes met zwanger worden! Hopelijk is het snel raak!