ineens pijnlijke (maar wel soepele) borst

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Vagans, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hoi dames!

Sinds een dag of 2 heb ik erg veel pijn in mn linker borst, alsof het een grote blauwe plek is!

Ik heb dit wel is eerder gehad maar dan zat er een wat hardere plek (sliep ze ineens door ofzo) en dit leek me altijd een verstopt melkkliertje en na goed leegdrinken en masseren ging dit vanzelf over

Nu is mijn gehele borst heel soepel (lees: slap) en mn gehele borst is pijnlijk!

Geen harde of rode plek, gewoon zo beurs dat ik mn dochter niet tegen die kant kan vasthouden!

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? als ze drinkt is het niet pijnlijker ofzo (ja als ze er in knijpt haha)

erg vervelend iig!

Groetjes

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    (ik roep zomaar wat)

Spruw?

Bij de laatste keer spruw had ik nl ook een pijnlijke borst. Al was dat ook wel eerst de tepel en later alles.

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik lees even mee, heb dat ook sinds een dag. Ik kan geen blauwe plek zien maar zo voelt het wel.

4. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik heb 3x spruw gehad en dit begon altijd met een pijnlijke borst. Stekerig gevoel, en tepels werden iets gevoeliger. Heb jij dit ook?

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Moet zeggen dat het vandaag iets minder is, en mn tepels zijn niet gevoellig of pijnlijk...

Deel Deze Pagina