follikel cyste en oud bloed. help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kayleigh2007, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik heb. Vandaag te horen gekregen dat ik een cyste op mn eileider heb. Ik ben al een jaar bezig om zwanger e worden. Maar mijn menstruatie blijft uit. Dit kan mede hierdoor komen.
    Nu ben ik sinds vandaag ook ineens oud bruin bloed gaan verliezen. Maar ik heb geen hevige pijnen zoals ze zeggen dat je die krijgt als de cyste knapt. Wat is dit dan?
    Iemand ervaringen?

Maakt me erg onzeker allemaal ennik kan pas 16 januari bij gyn terecht...

Groetjes

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bedoel je nu dat je dan al een jaar geen menstruatie hebt gehad of ben je alleen deze maand over tijd? Ik snap hem niet helemaal.

Maar bruin bloed kan een begin van menstruatie betekenen. Het is in ieder geval oud bloed

3. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in dat jaar 1 menstruatie gehad. Ong 7 weken geleden. Dat was na een kuur primolut te hebben geslikt. ( ontrekkingsbloeding niet meegerekend).
    Deze menstruatie was ook niet zoals een normale menstruatie. Een dag wel. Een dag niet. Een dag wel wel. Drie dagen niet. En weee een dag.
    Zou de bloeding die ik nu heb dan van me cyste zijn of ongesteld. ..
    Het bloed wordt wel meer helder nu. Het was eerst echt oud bloed idd.

Groetjes

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoe groot is de cyste?
    Ik heb er zelf twee tegen elkaar zitten op mijn eierstok, maar ze zijn gelukkig klein en groeien niet verder dus geen gevaar.
    Maar omdat je het over springen hebt??

5. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een cyste kan altijd knappen. Maar hij is nu drie bij drie. En moet de 16e naar de gyn. Maar had al paar dagen een zwurend gevoel in me buik. En gister bwst last. En dan nu ineens die bloeding. Pfff k wordt er zo gek van... was al bang dat er iets was. Had liever gewoon aan de clomid gestart nu ofzo...

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan door de cyste komen. Maar het kan ook komen doordat je cyclus helemaal in de war is. Verstoorde hormoonwaardes kunnen ook bruinverlies als gevolg hebben.

7. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een cyclus heb ik niet zeg maar.... had gehoopt met een kuur weg te gaan bij de arts maar dat viel even tegen. En twee weken wachten diren dan ineens weer lang zeg.... ik heb al een dochter van 6. En nooit problemen gehad met zwanger worden toen. Ook altijd normale cyclus gehad. En dan nu dit....

Deel Deze Pagina