Ja, zwanger voeden is geen pretje... als ze zelf zou stoppen zou ik er ook geen probleem mee hebben, maar ik denk niet dat dat erin gaat zitten.
Ha, ik was op zoek naar een topic als deze! Ook wij zouden graag een tweede kindje willen maar DL van 1,5 krijgt nog redelijk vaak (circa 5-6 keer per dag) borstvoeding. Sinds een half jaar ben ik weer ongesteld geworden en heb sindsdien cyclussen gehad van 42, 28, 49, 30 dagen en nu zit ik weer op dag 41. Al voel ik al meer dan een week een menstruatie komen opzetten... Wel erg verwarrend allemaal hoor! Vanaf vandaag begin ik weer met temperaturen 's ochtends. Hopelijk krijg ik dan iets meer inzicht in mijn cyclus. Misschien moet ik ook eens aan de teunisbloemolie
Hallo Mama's. Wij gaan ook voor een brusje. Dl krijgt overdag nog bv voor haar slaapje, ongeveer 2x. Savonds voor t slapen gaan en snachts drinkt ze af en toe nog. Sochtends bij t wakker worden ook. Ik vind t enorm spannend om voor een 2e te gaan mede door de Bv. Vooral omdat dl de Bv en t tuttelen echt nodig heeft voor t slapen gaan... Ben "bang" dat als ik zwanger ben dit op een of de andere reden moeilijker zal worden... Herkennen jullie dit?
Ja ik herken dat wel. Mijn zoontje is nu bijna 15 maanden en nu ben ik daar ook minder ongerust in dan een paar maanden terug. Hij heeft het nu ook wat minder nodig dan toen.
Nou zie ik het ook! Laura: gefeliciteerd. Is best snel gegaan of zeg ik nu iets heel doms? Super leuk voor je in.ieder geval . Hier geen nieuws, ben wel met die teunisbloemolie begonnen. Hoe is het met de rest? Doen jullie trouwens extra dingen om zwanger te worden? Temperaturen oid? Ik wil het loslaten en doe dus ook niet echt iets extra's, maar dat loslaten is best moeilijk . Ik hoop nu dat mijn cyclussen minder lang worden, maar dan duurt een maand of anderhalf lang, als je erop zit te wachten haha.
Hoi hoi Dankjulliewel! Ja haha, ik was dus inderdaad al zwanger. Dus logisch dat ik weer zo'n lange cyclus had. Ik was net 3 a 4 dagen aan het temperaturen en hij bleef redelijk hoog. Dus vorige week zaterdag toch een testje gewaagd en ja hoor! Ik voel me alleen hondsberoerd! Dat had ik niet zo erg toch ik zwanger was van mijn dochter. Maar goed, het is voor een goed doel denken we dan maar
Hahaha Laura wat goed Ja, opeens weet je weer hoe beroerd je ervan kunt zijn he? Hier begon dat ook zo met 6 weken, en nu voel ik me misschien *praat zachtjes* een pietsje beter. Bijna 13 weken... eindeloos, dat eerste trimester. Ik slikte trouwens tarwekiemolie. Het leek wel effect op vruchtbaar slijm te hebben? Maar ik weet 't niet, we waren er dus nog niet mee bezig eigenlijk, ik wilde vooral zorgen dat ik een goede cyclus kreeg omdat ik 22 mnd niet ongesteld was geweest.
dochter was 10 maanden en ik kolfde fulltime (heeft nooit bij mij gedronken) toen ik zwanger raakte. Na 2 maanden was het met de borstvoeding wel volledig gedaan