Zijn er hier ook mensen die zwanger willen worden maar borstvoeding geven en nog geen ongi hebben gehad Ik doe nu ovu testjes en ik zie niet echt iets uberhaubt dus ben zo bang dat mijn lichaam dus nog niet ovuleert
Nee ik geef geen borstvoeding meer, maar ik weet wel dat mijn eerste menstruatie na 10,5 maand kwam.. dus pff.. het kan nog even duren
Aangezien je nog niet ongesteld wordt reageert je lichaam sterk op het geven van bv. Ik zou de komende menstruatie afwachten voor je er echt bewust mee aan de slag gaat. Ik was in ronde 2 zwanger tijdens de bv, maar na de bevalling kreeg ik direct stipt mijn cyclus terug.
Ik hoop dus met ovulatietestjes te zien of ik wel een ovulatie heb maar pff ben nu 9mnd na de bevalling en zit af te vragen of ik nog wel ongi kan worden.... Duurt lang zeg haha
Maar als je niet ongesteld wordt heb je sowieso geen ovulatie dus ik denk niet dat die testjes heel veel zin hebben. Edit: Lees nu in je andere topics dat je denkt je eisprong gevoeld te hebben maar dat is zeer onbetrouwbaar. En als het wel klopt dan hebben ovulatietesten nu sowieso geen zin meer . Ik zou persoonlijk gewoon je eerste menstruatie afwachten en het dan pas wat serieuzer aanpakken. Succes!
Hoeveel voed je nog? Nog nachtvoedingen? Met bv is het niet vreemd om na 9 mnd nog geen menstruatie gehad te hebben. ik heb ruim 2 jaar bv gegeven zonder menstruaties (maar dat komt door een klein prolactinoom en de bv versterkte dit hooguit) Maar het is vaker dat het langer dan een jaar duurt. Soort van natuurlijke bescherming dat de mens niet binnen 2 mnd weer zwanger is van de volgende Ik zou pas na een eerste menstruatie eventueel aan de slag gaan met ovu testjes enzo Op een gegeven moment moet je denk ik kijken wat zwaarder weegt; de wens voor een nieuwe zwangerschap of de wens om bv te blijven geven. Bij mij was dat de reden om na 2 jaar de bv te stoppen en weer aan de medicatie te gaan
Ik geef borstveoding en probeer zwanger te worden. Ik werd wel weer ongesteld na een jaar en nu is mijn zoontje 25 maanden en ben al een jaar bezig en heb hem onlangs ge night weaned (snachts van de borst gehaald) en nu hoop ik dat dat getriggerd heeft dat ik nu zwanger kan worden. Ik ovuleerde trouwens wel afgelopen jaar maar de tijd na mijn eisprong was niet lang genoeg voor een eitje om zich in te nestelen enz.. door het hormoon dat vrijkomt door borstvoeding. Maar goed dat verschilt per persoo
Kan makkelijk ruim een jaar duren voordat je met borstvoeding ongesteld wordt, dus gewoon nog even geduld
Ik heb 17 maanden bv gegeven en pas 3 maanden nadat ik gestopt was, kreeg ik eerste menstruatie. Dus na bevalling in totaal 20 maanden geen menstruatie.
Ik geef ook borstvoeding en heb net mijn eerste menstruatie weer gehad... Hoera! Ik geef nog meerdere voedingen, overdag en in de nacht. Wij willen ook graag nog een kindje, ik hoop dat we nu weer kans maken. Het kan dus een tijd duren... Ik dacht ook dat t nooit eens zou komen, wilde ook niet stoppen... En toen ineens toch ongesteld.
Ik heb 7 maanden bv gegeven. 6 weken na de bevalling werd ik al voor het eerst ongesteld. Toen mijn eerste 5 maanden was raakte ik weer zwanger. Ik heb dus de eerste 2 mnd van zwangerschap nog bv gegeven.