Hoi. Ik geef mijn zoontje 20 maanden ook nog bv. Rond de 4 tot 6x per dag nog. Inclusief nachtvoeding. Als hij wakker wordt. Toch ben ik na 15 maanden weer ongesteld geworden. En nu bezig met de 1e ronde. Net mijn ei gehad denk ik. Dus spannend.
Lijkt me ook heel pittig, dus respect hoor zwanger zijn en een kleintje. Klinkt een beetje als mijn dochtertje.. dus daar ben ik ook een beetje bang voor mocht ik straks zwanger raken. Maarja ik laat het maar op me af komen.
Nee geen ovu testen. We laten het op zijn beloop. Mijn man wilde eerst beginnen als ons zoontje 2 is. Nu dus toch iets eerder hoef ook niet meer te ontpillen gelukkig. Al kan het dan ook snel gaan.
Ik volg even mee. Onze zoon is 10 maanden en het kriebelt ook om te proberen voor een tweede. Ik twijfel alleen zelf om nog te wachten tot hij 1,5 jaar is omdat ik ook nog zo geniet van het voeden van mijn zoon.
Ik wilde net een post plaatsen over ervaringen met zwanger worden tijdens geven bv. M'n zoontje is nu 8 Md en heb nog geen periode gehad. Geef nog Ong 5 x pd bv, maar is afgelopen maand al een stuk minder geworden sinds ie meer vast voedsel is gaan eten... we zijn er niet echt mee bezig maar als ik zwanger zou worden zou ik het niet heel erg vinden.. hoewel ik wel op zie tegen de zw schap met een kleintje om me heen (vorige waren best pittig) kriebelt het zo erg voor nog een derde!!
Hier toen mijn zoon bijna 1,5 was voor het eerst weer ongesteld geworden. Hij dronk toen nog wel een keer of 7 per etmaal, ook s nachts. Wij hadden al wel een tijdje een wens voor een tweede toen. Het was ook meteen de enige keer dat ik ongesteld werd na zijn geboorte, ik ben nu zwanger! Mijn productie is wel echt gekelderd... Het is volgens mij niet meer dan een paar druppels... Mijn zoon wil nog wel aan de borst, maar een stuk minder vaak. 1-3 x per etmaal.