We gaan voor een derde kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ambertje1105, 19 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambertje1105

20 feb 2015
    66
    52
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben mama van 2 super leuke kinderen van 3 en anderhalf. Wij hebben best in een lastige periode gezeten zoals schulden etc. Wij staan nu onder bewind en werken beide. Mijn man krijgt vanaf volgende maand een vast contract en gaat meer verdienen waardoor we financieel erg vooruit gaan. Het kriebelt al heel lang een derde maar we hebben altijd gezegd hier gaan we pas over praten als we uit de schuldsanering zijn. Echter doordat het nog jaren kan duren voor dat dat traject gestart word en mijn man nu dus veel beter gaat verdienen zijn we toch met elkaar gaan praten omdat de wens voor een derde zo sterk is. Ik heb altijd gezegd dat ik graag kinderen wil die niet te veel leeftijdsverschil hebben. Nu hebben we dus een heel goed gesprek gehad met ouders en bewind en besloten om er toch voor te gaan. Ik ben super enthousiast omdat dit zo gewenst is. Ook heb ik weer zin om een kindje te mogen dragen. Maar stiekem ben ik ook een beetje bang voor de vooroordelen van mensen. Zijn er meer mama’s in dezelfde situatie ik hoor namelijk heel graag ervaringen maar ook over de derde zwangerschap qua lichamelijke klachten en dergelijke.

Groetjes van een super blije mama

2. K00

K00 Niet meer actief

Geen ervaring wat de financiën betreft, maar ben zwanger van de 3e..
    In het topic over zwangerschapsgroepen zijn meerdere topics over meiden die voor een 3e gang. Misschien kan je je ergens bij aansluiten.

Ik hoop dat het snel raak is

3. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Spanennd meid! Hier zelfde situatie. Succes!

Deel Deze Pagina