Hoi meiden, Ik ga morgen testen ( Kruidvat-testen 2 voor 5 euro ) schijnen hele goeie te zijn! Ik wou graag weten van de meiden die zeg maar 2 a 3 weken zwanger zijn wat jullie sympthonen zijn? Week voor NOD - Alleen maar misselijk & maagzuur! ( Afschuwelijk, hoe erg ik dat had ) en maar blijven ophouden ben zo bang om te spugen. Echt misselijkheid, misselijkheid, misselijkheid, - Veel plassen, weinig drinken! - MOE! Afschuwelijk veel MOE. - Begin van een slechte huid ( puistjes ) Innesteling 24ste Twee dagen bloedverlies gehad tot en met nu niks meer. Na NOD - Diarree - Lichte steekjes vervelend maar niet pijnlijk - MOE, MOE,MOE - Wisselstemmingen - Moeie ogen, man ik heb moeite om ze open te houden - Witte afscheiding best wel dikkig niet veel maar ook niet weinig gewoon duidelijk te sien. - Rugpijn sinds een aantal dagen (lage) - Hele erge vreetbuien en als ik begin te eten hoef ik oppeens niet meer en ben ik daarna weer harstikke misselijk. - Puistjes, hele kleine maar heel veel.. Volgens predicton kan ik morgen posi-testen Ik zelf weet het gewoon niet, vanwege me innesteling ik kan niet verklaren of het nou een menstruatie was of niet. Hield twee dagen aan niet weinig maar ook niet veel gepaard met bruinbloed. Heel spannend, k weet het gewoon niet! O heb trouwens geen last van me borsten of tepels...
hoi ik had met 4a5 weken pijnelijke borsten grotere borsten aders over borsten donkere rand rond de tepel meer puntjes op de tepel verhoogde temp moe maagzuur zweten warm niet kunnen slapen ik hoop dat je hier wat aan hebt
Jeetje k had ineens net waterige afscheiding! En zo een slijm geval ik dacht dat ik toch ongie was geworden maar het was gewoon iets wits..
Nee nee, ik wacht af tot maandag, heb nu wel erg een druk op me baarmoeder. En aan de zijkanten van me heupen pijn.. Oefff
Spannend! Wat goed dat je zo lang kunt wachten! Lage rugpijn herken ik trouwens ook sinds gisteren. M'n man heeft me even lekker gemasseerd en nu is 't weg. Vannacht dacht ik ongi te worden maar t is nog weggebleven. Spannende dag zo.
Hoi Red, Oh wat fijn van je manlief! Ik werd wakker met zo een pijnlijk gevoel dacht dat het doorbrak. Ik heb nu heel erg kramp! Vreselijk.. Wanneer ga jij testen?
Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten. Ik was 2 dagen overtijd en had toen al een dikke vette streep op m'n test van Predictor. Je kan het maar beter weten. Het levert anders zoveel stress op. Veel succes en ben benieuwd!
'k Ga zo testen 'k Had vannacht ook erge buikpijn maar was over nadat ik naar de wc was geweest. Nu af en toe beetje krampjes en soms steekjes maar nog geen ongi te bekennen.
jammer, zeg. Niet leuk! Ik hoop voor je dat het gauw lukt of dat je misschien toch niet ongi wordt. Succes en kop op!
Ik had eigenlijk weinig klachten (normaal gesproken had ik altijd ongeveer die klachten die jij beschrijft) maar deze ronde dus niet.. Tot ik 2 dagen van te voren ineens erge krampen had in mijn buik, rugpijn en ik na de seks wat bruinige afscheiding verloor ik dacht eerst: ow het zal nu wel komen die ongesteldheid maar de dag erna was het nog erger dus getest en ja hoor positief! Succes meid
Ik heb getetst, ik zie heeeeeeeeeeel VAAG een heeeel licht roze streepje! Echt heel vaag! Ik heb ook niet goed gelezen ( uit de zenuwe heb ik em maar 5seconde in me urine gezet ) en niet 10.. Ik denk dat ik zometeen die van de kruidvat maar ga halen. Dan weet ik het tenminste zeker!
Ik had het ook niet goed gelezen en maar 5 seconden gedaan en dat ging ook goed. Het vage streepje is echt een streepje. Ik zal je nog niet feliciteren. Ik wacht wel even op de andere uitslag. Spannend hoor! Succes!
Ja, het streepje was ECHT licht! Ik moest echt heeeeel goed kijken. Het is de zwangerschaptest van de Shlecker, k ga nu die van kruidvat halen 2 voor 5 euro..
Hoi meiden, Heb dus twee testen gedaan waaronder een van de kruidvat met zo een + en -tje. En een van de Shlecker alletwee in mij ogen negatief. Ik wou iedereen nog heel veel succes wensen met alles en bendankt voor al het vertrouwen. Liefs en bedankt
Jammer hoor. Ik had een predictor. Die zijn wel iets duurder, maar die bevallen mij altijd heel goed. Erg duidelijk. Veel succes de volgende keer. Waarom ben je dan eigenlijk 6 dagen overtijd?